Gå til innhold

tips til utdrikkningslag?

rosen

Anbefalte innlegg

Har en venninne som skal gifte seg, og vi skal holde utdrikkningslag.

Både jeg og bruden har ikke sansen for den tradisjonelle "utkledd, drita full på byen og selge kondomer" o.l.

Noen som har noen gode ideer, eller har vært med på et spesielt eller morsomt utdrikkningslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

Folk pleier som regel aa ringe meg for tips, saa jeg tenkte jeg kunne sende noen tips som har slaatt an foer! Har faktisk ikke vaert i noen av disse utdrikningslagene, men det er ikke saa mye hokus pokus :)

- En har ho alltid go cart, rafting, ballongferd og slike ting, men det maa du nesten undersoeke der du bor... Smaa fly tur har vaert populaert blant mine venner... Jeg blir selv syk av tanken...

- Lappe lek der alle skriver noe fint om bruden og om brudgommen - ingen trenger aa si hvem som har skrevet hva... Feel good lek :)

- Pakke lek der alle har med en pakke som skal symbolisere vennskap med den kommende brud. Hun maa gjette hvem som har gitt henne hva!

- Lage demo plate i platestudio hvis det er mulig der dere bor

- Overaskelses piknik, plukk henne opp, resten disker opp med teppe, mat, vin og aktiviteter i parken/stranden etc... Fint om sommeren

- Lei en baat og ha det ombord, litt goeyere enn i leiligheten etc..

- Ha en ballong for hver eks som med brask og bram stikkes hull paa. Bruden maa selvfoelgelig si alt som var gale og/eller fint om dem foerst!!

- Alle lager noe de vet hun elsker aa spise, lag kjempekoselig bord og ha en skikkelig venninne kveld med eller uten andre aktiviteter

- Ta bilder som kan lages til album til bryllupet!!

- Alle reiser seg en etter en med 3 positive ting om den kommende brud..

Noe av dette hoeres teit ut, men funker veldig bra iom bruden og resten skal ha en litt sentimental og goey dag/kveld...

Lykke til :) Har flere ideer paa lager, men sitter faktisk paa jobb naa og skal hjem! Gi beskjed om du trenger flere tips!!

Hilsen Marble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Folk pleier som regel aa ringe meg for tips, saa jeg tenkte jeg kunne sende noen tips som har slaatt an foer! Har faktisk ikke vaert i noen av disse utdrikningslagene, men det er ikke saa mye hokus pokus :)

- En har ho alltid go cart, rafting, ballongferd og slike ting, men det maa du nesten undersoeke der du bor... Smaa fly tur har vaert populaert blant mine venner... Jeg blir selv syk av tanken...

- Lappe lek der alle skriver noe fint om bruden og om brudgommen - ingen trenger aa si hvem som har skrevet hva... Feel good lek :)

- Pakke lek der alle har med en pakke som skal symbolisere vennskap med den kommende brud. Hun maa gjette hvem som har gitt henne hva!

- Lage demo plate i platestudio hvis det er mulig der dere bor

- Overaskelses piknik, plukk henne opp, resten disker opp med teppe, mat, vin og aktiviteter i parken/stranden etc... Fint om sommeren

- Lei en baat og ha det ombord, litt goeyere enn i leiligheten etc..

- Ha en ballong for hver eks som med brask og bram stikkes hull paa. Bruden maa selvfoelgelig si alt som var gale og/eller fint om dem foerst!!

- Alle lager noe de vet hun elsker aa spise, lag kjempekoselig bord og ha en skikkelig venninne kveld med eller uten andre aktiviteter

- Ta bilder som kan lages til album til bryllupet!!

- Alle reiser seg en etter en med 3 positive ting om den kommende brud..

Noe av dette hoeres teit ut, men funker veldig bra iom bruden og resten skal ha en litt sentimental og goey dag/kveld...

Lykke til :) Har flere ideer paa lager, men sitter faktisk paa jobb naa og skal hjem! Gi beskjed om du trenger flere tips!!

Hilsen Marble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...