Gå til innhold

De patetisk misogynistene slår til igjen...

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Nå sverner de innover oss her inne igjen. :blink:

Hva skal vi gjøre? Danne en feministhær og jage dem på flukt? :kosteskaft: Eller bruke alle vår kvinnelist og femininitet og lokke dem inn i en slags felle? :sexy:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er en misogynist? Kvinnehater? Send de tilbake der de kom fra.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en misogynist? Kvinnehater? Send de tilbake der de kom fra.

:jepp: Kvinnehater. Jeg er helt enig i at de straks og med det samme skal tilbake ned i det hullet de kom opp fra. Jeg bare lurte på om makt eller list var å foretrekke. :lur: Ut skal de, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å lure på om det er et nytt forsøk på "overtakelse" siden det er så mange som plutselig har dukker opp...

Det var jo et annet forum som varslet om det for en tid tilbake, at det var en gjeng fra det forumet som hadde tenkt å "overta" KG med masse kvalm.

Det ble ikke noe av det den gangen siden de ble avslørt, da ble det bare masse flørting og moro ut av det, men kanskje de har klart det nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å lure på om det er et nytt forsøk på "overtakelse" siden det er så mange som plutselig har dukker opp...

Det var jo et annet forum som varslet om det for en tid tilbake, at det var en gjeng fra det forumet som hadde tenkt å "overta" KG med masse kvalm.

Det ble ikke noe av det den gangen siden de ble avslørt, da ble det bare masse flørting og moro ut av det, men kanskje de har klart det nå...?

Hjelp! :sjokk: Det kan jo bli enda verre enn Attack of the killer tomatoes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket forum er det, diskusjon.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket forum er det, diskusjon.no?

Jeg husker ikke...

Det var en gjeng unge gutter/menn, lurer kanskje på om det var et dataforum eller noe slikt.

Skal se om jeg finner igjen tråden litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sverner de innover oss her inne igjen. :blink:

Hva skal vi gjøre? Danne en feministhær og jage dem på flukt? :kosteskaft: Eller bruke alle vår kvinnelist og femininitet og lokke dem inn i en slags felle? :sexy:

Hvilke medlemmer er det du sikter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke medlemmer er det du sikter til?

De med misogynistiske holdninger som de gir uttrykk for i enhver anledning, vel. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med misogynistiske holdninger som de gir uttrykk for i enhver anledning, vel. :engel:

Synes du det er mange som har slike holdninger her, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er mange som har slike holdninger her, da?

Nei , men de som har dem, er ganske ekstreme i noen av sine uttalelser. Noen har f. eks. som mål å helbrede feminister. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...