pøbelsara Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Nå sverner de innover oss her inne igjen. Hva skal vi gjøre? Danne en feministhær og jage dem på flukt? Eller bruke alle vår kvinnelist og femininitet og lokke dem inn i en slags felle? Endret 29. januar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hva er en misogynist? Kvinnehater? Send de tilbake der de kom fra. Endret 29. januar 2009 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva er en misogynist? Kvinnehater? Send de tilbake der de kom fra. Kvinnehater. Jeg er helt enig i at de straks og med det samme skal tilbake ned i det hullet de kom opp fra. Jeg bare lurte på om makt eller list var å foretrekke. Ut skal de, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har begynt å lure på om det er et nytt forsøk på "overtakelse" siden det er så mange som plutselig har dukker opp... Det var jo et annet forum som varslet om det for en tid tilbake, at det var en gjeng fra det forumet som hadde tenkt å "overta" KG med masse kvalm. Det ble ikke noe av det den gangen siden de ble avslørt, da ble det bare masse flørting og moro ut av det, men kanskje de har klart det nå...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har begynt å lure på om det er et nytt forsøk på "overtakelse" siden det er så mange som plutselig har dukker opp... Det var jo et annet forum som varslet om det for en tid tilbake, at det var en gjeng fra det forumet som hadde tenkt å "overta" KG med masse kvalm. Det ble ikke noe av det den gangen siden de ble avslørt, da ble det bare masse flørting og moro ut av det, men kanskje de har klart det nå...? Hjelp! Det kan jo bli enda verre enn Attack of the killer tomatoes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #6 Del Skrevet 29. januar 2009 Det var jo et annet forum som varslet om det for en tid tilbake, at det var en gjeng fra det forumet som hadde tenkt å "overta" KG med masse kvalm. Det ble ikke noe av det den gangen siden de ble avslørt, da ble det bare masse flørting og moro ut av det, men kanskje de har klart det nå...? Hvilket forum er det, diskusjon.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #7 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvilket forum er det, diskusjon.no? Jeg husker ikke... Det var en gjeng unge gutter/menn, lurer kanskje på om det var et dataforum eller noe slikt. Skal se om jeg finner igjen tråden litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #8 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg husker ikke... Det var en gjeng unge gutter/menn, lurer kanskje på om det var et dataforum eller noe slikt. Skal se om jeg finner igjen tråden litt senere. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...amp;hl=advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #9 Del Skrevet 29. januar 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...amp;hl=advarsel http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...akizmo&st=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 31. januar 2009 #10 Del Skrevet 31. januar 2009 Nå sverner de innover oss her inne igjen. Hva skal vi gjøre? Danne en feministhær og jage dem på flukt? Eller bruke alle vår kvinnelist og femininitet og lokke dem inn i en slags felle? Hvilke medlemmer er det du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvilke medlemmer er det du sikter til? De med misogynistiske holdninger som de gir uttrykk for i enhver anledning, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 31. januar 2009 #12 Del Skrevet 31. januar 2009 De med misogynistiske holdninger som de gir uttrykk for i enhver anledning, vel. Synes du det er mange som har slike holdninger her, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 1. februar 2009 Synes du det er mange som har slike holdninger her, da? Nei , men de som har dem, er ganske ekstreme i noen av sine uttalelser. Noen har f. eks. som mål å helbrede feminister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #14 Del Skrevet 1. februar 2009 Ser ut til at de verste døgeniktene har tatt sin sekk og gått. Dit pepper'n gror, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå