Gå til innhold

Endagslinser/dagslinser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker 1-Day Acuvue i en uke i strekk ca. Tar de ut hvis de blir tørre, men varer ca en uke. Koster 203,- for 30 stk på shopping4net.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for alle svar:)

Jeg skal gå for døgn linser, håper på et godt resultet, då får jeg ta laseroperasjon når pengene rekker så langt:)

Skrevet
Jeg bruker 1-Day Acuvue i en uke i strekk ca. Tar de ut hvis de blir tørre, men varer ca en uke. Koster 203,- for 30 stk på shopping4net.com

Huh, bruker du dagslinser i en hel uke av gangen??? Regner med du i det minste ikke sover med de, men likevel...

Det er en grunn til at de kalles dagslinser, og det er fordi de kun skal brukes en eneste dag av gangen. Øynene er -ikke- noe man tuller med!

Skrevet

Jo, jeg sover med dem.

Har vært hos optiker mange ganger. Alle har sagt at jeg tåler linser veldig godt. Har mange blodårer eller noe. Husker ikke hva han ene sa. Men jeg merker når det blir tørt, og da tar jeg de selvfølgelig ut.

• 1 år senere...
Gjest linsebruker
Skrevet

Vil gi dere et råd om å sjekke ut flere alternativer enn lensway.

Det finnes billigere alternativer som yourlenses.no eller lensit.no.

Hadde og behov kontakt med lensways kundeservice en gang,

en lang historie kort: jeg handler aldri mer der.

Skrevet

Jeg bruker Focus Soflens (både med og uten farge, varierer). Det er månedslinser, men jeg bruker de som døgnlinser - altså bruker de én hel mnd, dag og natt, og bytter etter en mnd. Optikeren min sier at det går helt fint, og jeg har ikke hatt noen problemer. Har brukt de på denne måten i flere år. Kan bli litt tørr på øynene på kvelden, da drypper jeg en dråpe Lensmoist i hvert øye. :)

Har tidligere brukt litt forskjellige merker og typer, men var veldig plaget av tørre øyne. Brukte briller av og til tidligere, men jeg knuste de på en fest (:P), så tenkte å kjøpe ett nytt par for avlastning/variasjon nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...