girlypai Skrevet 16. februar 2009 #41 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er ikke psykopat! Ikke kall meg det! dessverre så har du psykopatiske trekk. det er gjerne mennesker som bruker hersje teknikker og har en oven-i-fra-og-ned holdning, slik du har mot din datter. du missbruker din autoritets og mors rolle ved å få raseri annfall, kaste ting, utøve vold mot din datter og ødelegge lekene hennes. du respekterer ikke, verken snakker MED, men kun TIL! "du skal! hør her! ikke!!" du slår for å tre igjennom med din vilje. dette er psykopat tendenser! beklager å måtte si det. du trenger virkelig hjelp!
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 17. februar 2009 #43 Skrevet 17. februar 2009 Skal man liksom tro på det her? Du skriver dårlig og oppfører deg helt ubegripelig i den lille "historien" din! Hvis dette er sant, kan du bare ha det så godt. Barnevernet vet hva de driver med, noe du tydeligvis IKKE gjør ! Skam deg!!!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #44 Skrevet 17. februar 2009 Jeg synes egentlig litt synd i t, dersom hun bare har slått barnet sitt to ganger, og tydeligvis angrer: så er det vel bra at hun får hjelp? Tror ikke fosterhjem er løsningen for et barn som har fått to ørefiker...
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #45 Skrevet 17. februar 2009 Jeg synes egentlig litt synd i t, dersom hun bare har slått barnet sitt to ganger, og tydeligvis angrer: så er det vel bra at hun får hjelp? Tror ikke fosterhjem er løsningen for et barn som har fått to ørefiker... Hun dro til med knytteneven i hodet hennes, så øyet ble blått! Og det fordi hun ville leke istedenfor å spise middag. Det er svært farlig å slå noen i hodet og det er tydelig at hun dro på litt og! Hun sier hun angrer, får se barnet igjen og slår nok en gang! TS har alvorlige problemer og jeg vurderer å synes synd på henne!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #46 Skrevet 17. februar 2009 Hun dro til med knytteneven i hodet hennes, så øyet ble blått! Og det fordi hun ville leke istedenfor å spise middag. Det er svært farlig å slå noen i hodet og det er tydelig at hun dro på litt og! Hun sier hun angrer, får se barnet igjen og slår nok en gang! TS har alvorlige problemer og jeg vurderer å synes synd på henne! JA, knyttneven i hodet er ikke bra. Trodde det bare var snakk om et par klaps i hodet. Men det som ikke stemmer med historien er at hun sier at øyet ble blått etterpå, det tar gjerne mange timer, kanskje en dag før det blir blått.
jolie Skrevet 17. februar 2009 #47 Skrevet 17. februar 2009 Tråden er ryddet. Reglene. Grunnet gjentatte ryddinger stenges tråden. -jolie (mod)
Fremhevede innlegg