cypress Skrevet 3. februar 2009 #21 Skrevet 3. februar 2009 Hold ut!!!! Tenk så deilig det blir når du har abstinensene ute av kroppen!! Og du må ikke tenke at du prøver å slutte - du HAR sluttet!!! Stor forskjell!!!
Gjest *lucky* Skrevet 4. februar 2009 #22 Skrevet 4. februar 2009 Hvordan går det med deg? Antar at du har det fælt.. Jeg er fortsatt røykfri, jeg sliter innimellom men klarer å holde ut! Nikotintyggisen er genial for min del! Når jeg begynner å synes synd på meg selv så tar jeg meg en gåtur. Ikke noe pusletur men jeg går i et høyt tempo i oppoverbakke. Da blir jeg så sår i brystet at det siste jeg kunne tenke meg er en røyk! Hva gjør du for å komme unna røyksuget?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #23 Skrevet 4. februar 2009 Kom igjen, jente! Dette greier du! Og tenk på alle pengene du sparer. Hva med å bruke noen av dem til å gi deg selv en gulrot å jobbe mot? F.eks. en ferietur, klesplagg, eller noe sånt, når du har vært røykfri i X-antall måneder.
Gjest gjest alicia Skrevet 4. februar 2009 #24 Skrevet 4. februar 2009 hei igjen , detta er tøft men skal greie detta, jeg har hatt en hakv røyk, fikk masse dårligsamvitighet, så nå går det på tyggis, jeg har to hunder jeg er veldig mye ute med, oså vasker jeg å styrer på. må finne på noe helle tiden, når kvelden kommer har jeg bare lyst å legge meg, hehe men håper at det går greit, hvordan går det med dere andre da?
Pialill Skrevet 4. februar 2009 #25 Skrevet 4. februar 2009 Jeg får alltid mer lyst på røyk av sånne bøker På samme måte som at jeg alltid får lyst på en feit hamburger når jeg ser slanke/helseprogrammer på TV som skal være motiverende men akkurat den boka har jeg faktisk ikke lest, kanskje jeg burde. du burde absolutt prøve den ja=) pappa sluttet da han var 45 med den boken, og han hadde røykt hvar dag siden han var 13... du må bare være åpen for at den skal funke, så tror jeg det funker bra=) og til deg ts: flott at du skal prøve å dumpe røyken=) du gjør deg selv og omgivelsene dine en stor tjeneste=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå