hemmeligbrud Skrevet 28. juni 2003 #1 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg er helt grønn på dette med merker på kjolene...titter litt, men det er i grunnen ett fett for meg hvilket merke det er så lenge jeg liker den. Er det noen merke som er rimeligere enn andre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 28. juni 2003 #2 Del Skrevet 28. juni 2003 På www.bryllupsweb.no finner du en del priser. Kan være et greit utgangspunkt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 29. juni 2003 #3 Del Skrevet 29. juni 2003 Sjekk Lilly. Veldig flotte kjoler, og rimelige. Enda rimeligere hvis du skal en tur til køben etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 ----------------------- Somaras er helt klart de rimeligste, og du får kjolen som du vil http://somaras.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 det finnes alltid noen merker som er billigere enn andre, men jeg vet ikke vilke sjekk på brudekjoler på www.finn.no der kan du finne mye bra billig, det finnes også noen som ikke er brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå