Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva likker gutter å høre av komplimenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RETT Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg synes egentlig ikke det passer seg helt med komplimenter om en gutts utseende. Det virker litt "flåsete" for meg. Gutter skal være gutter - barske, og jenter skal være jenter - elegante. Når det er sagt, så tar jeg stolthet i meg selv og vet hvordan jeg skal ta vare på meg selv. Blikkene fra jentene og nervøsiteten dems sier mer enn tusen ord. Så kommentarer om utseende utgår, men det jeg liker å høre er komplimenter om min kunnskap, at jeg er ryddig, omtenksom og dedikert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Pfft, men liker da komplimenter for utseende og. Kanskje bortsett fra "så søøøøøt du er". Og de digger komplimenter i senga! Og selvsagt for personligheten, det tror jeg begge kjønn liker aller best. Men jeg må nesten prøve å roe meg med komplimentene, det har skjedd 3 ganger nå at han har fått et for oppblåst og stort ego og forlatt meg fordi han "må dele seg selv med verden" (et faktisk sitat!) eller har innsett at han er kjempekjekk og kan få hvem han vil og ikke kan bli i et forhold. Dette er IKKE en spøk altså! Begynner nå å forstå hvorfor noen folk er manipulerende og driver med psykisk misbruk, mye lettere å holde på en person hvis de ikke tror de er bra nok for deg enn hvis de begynner å tro de er for bra for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 Si det du mener når du mener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 29. januar 2009 #5 Del Skrevet 29. januar 2009 "må dele seg selv med verden" ( Fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 29. januar 2009 #6 Del Skrevet 29. januar 2009 Så lenge det er et ekte kompliment kan du si hva du vil for min del Hvis du gir et kompliment bare for å gi et kompliment ser jeg helst at du ikke gjør det i det hele tatt. Som KateW sier: "Si det du mener når du mener det" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 29. januar 2009 #7 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg liker å få komplimenter for antrekket eller for kuken. Stort annet bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #8 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg liker å si fine ting til mennesker dersom jeg mener det. Til menn kan det være hvis de kler seg pent, har fine øyne og om de gir meg noe som menneske, er de god i sengen sier jeg det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RETT Skrevet 29. januar 2009 #9 Del Skrevet 29. januar 2009 Men jeg må nesten prøve å roe meg med komplimentene, det har skjedd 3 ganger nå at han har fått et for oppblåst og stort ego og forlatt meg fordi han "må dele seg selv med verden" (et faktisk sitat!) eller har innsett at han er kjempekjekk og kan få hvem han vil og ikke kan bli i et forhold. Dette er IKKE en spøk altså! Det er akkurat det jeg mener. Gutter, i motsetning til jenter, trenger ikke komplimenter for å føle seg fullkommen. Så når en gutt overøses med komplimenter kan han fort miste fotfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #10 Del Skrevet 6. mars 2009 At de er smarte, flinke og kjekke og er gode i senga og tilfredsstiller dama si. :-) Noen synes det er greit å bli kalt søt, andre kan ikke fordra det. :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 6. mars 2009 #11 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er akkurat det jeg mener. Gutter, i motsetning til jenter, trenger ikke komplimenter for å føle seg fullkommen. Så når en gutt overøses med komplimenter kan han fort miste fotfeste. Det tror jeg ikke noe på. Det er vel godt for alle å få komplimenter av og til. Men klart, når en overøser noen med det, så kan det vel bli litt mye, uansett kjønn, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. mars 2009 #12 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg liker å si at gutter er søte, og mener det alltid på en positive måte, skjønner ikke hvorfor gutter ikke liker å høre det. Ellers gir jeg ikke komplimenter om utseendet til veldig kjekke gutter, men til mer gjennomsnittlige gutter er det greit å gi komplimenter på utseendet, for de blir ikke like høye på pæra. Komplimenter om personligheten er alltid greit, men synes ikke man skal si at noen er snill for det er vel egentlig ikke et kompliment, men mer en konstantasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #13 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg tror egentlig mange komplimanger er falske, de brukes for å oppnå noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 6. mars 2009 #14 Del Skrevet 6. mars 2009 Men jeg må nesten prøve å roe meg med komplimentene, det har skjedd 3 ganger nå at han har fått et for oppblåst og stort ego og forlatt meg fordi han "må dele seg selv med verden" (et faktisk sitat!) eller har innsett at han er kjempekjekk og kan få hvem han vil og ikke kan bli i et forhold. Dette er IKKE en spøk altså! Må bare skyte inn at det her er jo egentlig tragikomisk. Du var sammen med en som var så kjekk at han slo opp fordi han fant ut hvor kjekk han var...så kjekk at han ofret deg for "alle de andre". Godt han "fant ut" selv hvor stor idiot han var, så sparte han deg for mye. Tror forresten han "fant ut" hvor stor idiot han var, men om han skjønte det, det tror jeg ikke. Nok om det, skal ikke kuppe tråden. Jeg vil ha komplimenter for det som betyr noe for meg. Kompliment for personlighet og det mer "mentale" passer bra da...men det handler jo vel så mye om hva som blir sagt, når det blir sagt og hvordan det blir sagt. Beste komplimentet mitt på l a n g tid var faktisk fullstendig ut av det blå og originalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå