chimp Skrevet 28. juni 2003 #1 Del Skrevet 28. juni 2003 Imorgen på denne tid sitter jeg på flyet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2003 #2 Del Skrevet 28. juni 2003 Næ, skjønner at du gleder deg Blir sikkert kjempegøy/koselig.. Om 9 dager sitter jeg på flyet og. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. juni 2003 #3 Del Skrevet 28. juni 2003 Om en uke har flyet mitt allerede landet og jeg sitter med en iskald hvitvin på terassen for 2. kveld på rad :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. juni 2003 #4 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg vil også ta fly... *snike meg med i en koffert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juni 2003 Akkurat selve flyturen kunne jeg veldig godt vært foruten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juni 2003 Pusekatten vår dro akkurat på ferie han også....på kattehotell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #7 Del Skrevet 29. juni 2003 Ikke lenge igjen nå, Chimp du må ha god tur! Lenge borte? ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 29. juni 2003 Bare to uker! Ikke verre....Men gleder meg no utrolig til å komme tilbake til Hellas....ikke vært der siden -99! Ha en fin sommer selv, Embla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. juni 2003 #9 Del Skrevet 29. juni 2003 God tur, chimp Kos deg!!! Glem jobb, agurksjefer, og nyt livet. Klem fra Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juni 2003 Agurkene kommer til å inntas i form tza-tziki heretter....Hvorfor får jeg sånne bilder i huet mitt.....gresk yoghurt.....hmmm.... Men jobben er allerede glemt, og snart er dere på KG også glemt! Vel, ikke helt da....sender deg en kooooz! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juni 2003 #11 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg vil også ta fly... *snike meg med i en koffert* Det er plass i kofferten min.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. juni 2003 #12 Del Skrevet 29. juni 2003 Det er plass i kofferten min.. :D Å, så bra! Håper du skal til varmere strøk, da. hvis ikke tabber jeg meg loddrett ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juni 2003 #13 Del Skrevet 29. juni 2003 Å ja da! Hellas :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. juni 2003 #14 Del Skrevet 29. juni 2003 Åh Hellas... *sukker* Har nettopp vært en uke på Thassos nord i Egerhavet... Forstår ikke hvordan tida kunne gå så fort... :cry: Det var fantastisk deilig, varmt og flott... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juni 2003 #15 Del Skrevet 29. juni 2003 Merkelig hvordan tiden flyr når man er i syden... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå