Gå til innhold

What to do?

Gjest pasta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEG FIKK SVAR!!!

Er det mulig???

Og det var et laaaaaangt positivt svar!!!

Og jeg siterer (litt):

"God morgen! Jeg våknet litt sent i dag med et smil og måtte lese meld. 4 ganger for å være sikker på at den var til meg... Får ikke så mange sånne meld. ;) (bla bla litt om hvor han er, hva han gjør på osv) Er vel unødvendig å "pine" jenten din bare for at vi skal kunne snakke sammen, så kanskje vi kan finne på noe annet... :) Jobber litt rare tider, men skal nok komme på noe lurt... Noe spes du ikke liker å gjøre?"

ÅÅÅH!

Jeg svever på en rosa sky og aner ikke hva jeg skal skrive tilbake!

Liker ikke å... gå til legen... haha!

GÅSJ! For en fantastisk dag!!!!!

Og, som jeg har prentet inn i hjernebarken: DEN SOM INTET VÅGER, INTET VINNER!

Det er nå så sikkert som at jorda er rund!

Ha en nydelig lørdag folkens!

Weeeee!

:O:O:O jeg og vil!! så utrolig kribling i magen av det der nå!

INTET VÅGER INTET VINNER :D :D go gurl! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Jeg skal unngå alle de here typiske "skremme vekk" fellene, for dette er en mann jeg sannelig vil ha!!!

okei, kan ikke noen bare si til meg hva de typiske skremme feilene er? for jeg har en lei tendens til å gjøre alle de feiliene, og oppdage det etterpå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, kan ikke noen bare si til meg hva de typiske skremme feilene er? for jeg har en lei tendens til å gjøre alle de feiliene, og oppdage det etterpå :/

Hehe! nei sannelig om jeg vet... vet bare at jeg gjør ettellerannet feil av og til, har gjort i alle fall.... Være for pågående, forvente mye, sveve lenge før jeg igrunnen burde det og slikt! hehe! nei, jeg vet ikke jeg...

Det ble i alle fall en kveld av de skjeldne i går! Vi gikk lang tur, snødde som en gal da vi begynte, men så klarnet det opp og stjerner og måne dukket opp! Åh.... :D:D

Deretter bad jeg han med inn på te (han fikk selvsagt valget da... hehe!) så satt vi til klokka var passert tolv og pratet og lo og spøkte og koste oss...! Kan det bli bedre? Ja, kan jo selvsagt etterhvert bli litt nærkontakt selvsagt... tihi!

Så fikk jeg en goood klem da han gikk! Og melding om at han hadde kost seg, og *BJØRNEKLEM* på slutten! Hehe!

Nei og nei... detta er gode greier altså!

*floating even more*

Nå må jeg tusle på skolen...

Føler meg som den fjortisn altså! Tihi! KOmmer nok til å glise i hele dag! :D

En fin dag til alle dere! Unner dere det samme som meg!

-mørPasta-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra å høre at alt gikk som det burde gå:D

Høres ut som starten på noe helt fantastisk!

En romantisk kjærlighetshistorie av de sjeldne.

Er like forelsket som du er nå, og vet akkurat hvordan det er!<3

Ha en fin dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg snart på vei ut dørene for å grille!

Han ville tydligvis møte meg i dag allerede, noe som selvsagt ikke gjør meg så mye!

Tihi!

Åh, dette er skikkelig koselig altså!

Håper det kan utvikle seg til noe mer, men nå skal jeg ikke ta "gledene på forskudd" heller... da blir jeg bare lei meg om det ikke går slik jeg vil det skal gå...

Krysser fingrene og håper på det store!

Ha en super dag alle sammen! Dette er skikkelig koselig!

Nyt sola og snøen og livet og alt som ellers er verd å nyte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg snart på vei ut dørene for å grille!

Han ville tydligvis møte meg i dag allerede, noe som selvsagt ikke gjør meg så mye!

Tihi!

Åh, dette er skikkelig koselig altså!

Håper det kan utvikle seg til noe mer, men nå skal jeg ikke ta "gledene på forskudd" heller... da blir jeg bare lei meg om det ikke går slik jeg vil det skal gå...

Krysser fingrene og håper på det store!

Ha en super dag alle sammen! Dette er skikkelig koselig!

Nyt sola og snøen og livet og alt som ellers er verd å nyte!

Håper dere skal grille på bål.. Ellers kan det ha sine utfordringer i snøen!

Jeg tror trygt du kan si han er begeistret Pasta..

Tenkte jeg skulle advare deg på en ting, Det tyder på at du tror Valentines er fredag.. Men det ER altså på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! nei sannelig om jeg vet... vet bare at jeg gjør ettellerannet feil av og til, har gjort i alle fall.... Være for pågående, forvente mye, sveve lenge før jeg igrunnen burde det og slikt! hehe! nei, jeg vet ikke jeg...

Det ble i alle fall en kveld av de skjeldne i går! Vi gikk lang tur, snødde som en gal da vi begynte, men så klarnet det opp og stjerner og måne dukket opp! Åh.... :D:D

Deretter bad jeg han med inn på te (han fikk selvsagt valget da... hehe!) så satt vi til klokka var passert tolv og pratet og lo og spøkte og koste oss...! Kan det bli bedre? Ja, kan jo selvsagt etterhvert bli litt nærkontakt selvsagt... tihi!

Så fikk jeg en goood klem da han gikk! Og melding om at han hadde kost seg, og *BJØRNEKLEM* på slutten! Hehe!

Nei og nei... detta er gode greier altså!

*floating even more*

Nå må jeg tusle på skolen...

Føler meg som den fjortisn altså! Tihi! KOmmer nok til å glise i hele dag! :D

En fin dag til alle dere! Unner dere det samme som meg!

-mørPasta-

ja, det er akkurat de feilene jeg også har en lei tendens til å gjøre.. kluet er vel å ikke forvente seg for mye for tidlig!

Er så happy for at dere hadde en bra første date!! fortalte ei vennine om denne historien i dag!! :D så kos!

håper det ordner seg for dere...uansett har jo du gjort noe du burde være stolt av !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykende ferske updates:

Ja, da var han gått etter tredje kvelden med filosofering og sosialisering ilag med deg!

Vi har virkelig funnet tonen, og jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å ende.

Nå er jeg i alle fall sikker på at han syns jeg er sjarmerendes og vil tilbringe tid med meg, når det sånn i utgangspunktet er HANsom har tatt initiativ til alle disse tre dagene!

Han er supersøt altså, all I've ever dreamt about!

Og vi har det veldig morro ilag, jeg ler masse, han ler masse, vi har samme typen humor, tar hverandre sin ironi og... ja, har det rett og slett knall!

Og, jeg har jo nevnt at han er fotzoneterapaut - i dag fikk jeg gratis fotzone! Hehe! Han skal jo da selvsagt hjem og føre opp journal og sende rekning... haha!

Men, nå er jeg trøtt - godt jeg kan sove lenge i morra!

*happyPasta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje daten, da må det vel bli litt nussing snart? :hjerter:

HAHA! Nei... tihi... må ta det rolig vettu....... tihi!

Kan ikke hoppe på han heller! Haha!

Men, nå virker det som om han gjør hva som helst for å ikke reise bort denne helga da, men ta det nestehelg istedenfor! Det hadde vert morro, da kan vi være sammen hele helga!

Men... så blir det lenge til.... :( For jeg skal på møter og greier helt fram til 2.mars, fra neste onsdag...... så da er jeg bortevekke lenge....

Godt vi har telefon, og sms! Hehe!

Dette er skikkelig koselig!

Om han får fri i helga, skal jeg "feire bursdagen hans" på forskudd, for jeg er jo vekke nå når han har bursdag! Jeg har eg skikkelig plan altså! Hehe!

Vel, dette går straka vegen altså! Tihi!

Han kom forresten innom nå nettopp... han gav meg jo fotzone i går, og regulerte søvnen min litt... og jeg sov og sov og våknet av at noen dingte på... trøtt og nesten ikke ute av drømmeland håpte jeg at "avisdama" bare kunne pelle seg vekk... men neida, det dingte på en gang til... jeg på med noen slitte klær fra innerst i skapet (type malehusklær), håret til alle kanter... hvem står der og smiiiler og syns han har gjort noe veldig morro??? Joda! Hehe! Jeg kunne selvsagt ikke annet enn å le... haha! Men, jeg så sikkert skikkelig lekker ut ja!

Han måtte bare innom og få en klem... tihi!

Vel, dette er kjempekoselig! Har vert litt av en uke! Tenk da, om jeg IKKE hadde sendt den meldingen forrige torsdag???

Men... går ikke litt fort da? Missforstå meg rett her altså - jeg stordigger det! Men... det er alltid ett men! Haha!

Nei, nå skal jeg ikke dvele med tanker, bare nyte livet og ta hver dag som den kommer! Jippiiii!

*ihjelkoktPasta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så søtt gjort av han! Er så morsomt å lese om dere to, jeg følger med! Bare ta dette i det tempoet du vil, og nyt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romantisk evening på gang!

Han har bursdag om 4 dager, og da er ikke jeg hjemme... så derfor disker jeg opp med piknik på stuegulvet mitt i dag (med diverse småmat) og mufiins!

Hehe!

Han er skikkelig god altså, og jeg tror nok at dette går vegen min denne gangen!

Han gleder seg til å se meg igjen, og jeg gleder meg til å se han igjen!

Jippiii!

God kveld til alle sammen! Håper det blir romantikk på gang! Tihi!

*pasta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette viser jo seg å bli en kjærlighetshistorie av de sjeldne:)

Og den blir jo bare bedre og bedre!

Så koselig for deg, pasta:D

Nyt hvert øyeblikk og kos deg i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Maria_*

Lykke til videre :) Det skrives så mye negativt her, så veldig bra med en positiv historie for en gangs skyld :) Viser at noen ganger må man bare våge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ting på gang her, så jeg tenkte jeg kunne oppdatere litt!

Er jo veldig gøy å spre om meg av min lykke! Tihi!

Vel, det har seg slik at jeg har sett han hver dag nå siden sist mandag, ikke så lenge hver dag da, noen dagen har han bare komt innom for å gi meg en god klem og et lite kyss, før han har svinset avgårde igjen. Men nå de siste kveldene har han komt på filosoferingsbesøk etter at jentungen min har lagt seg.

På lørdag disket jeg jo opp med bursdagspiknik på stuegulvet mitt, og det satte han veldig stor pris på! Det endte med at vi var våken hele natta, og da mårningen kom var jeg så "fullesyk" pga ingen søvn at vi kubbet og sov noen timer... tihi!

Utover det har vi kost oss i stua mi, siden jeg ikke har kunnet gå noen plass.

Han er superkoselig, akkurat det jeg har letet etter!

Vi har ingen problemer med aldersforskjellen, og har en helt utrolig god kjemi! Vi trivest veldig godt i hverandres selskap!

Er helt utrolig at det har gått så det har gått egentlig... tihi!

Men, nå ser jeg han ikke før mandag... han skal ha guttungen og reise til mora si denne helga... og jeg har jo jentungen... *sukk* hele 4 dager??? Det er jo nesten en uke det... MEN, han kommer kanskje innom i morgon for å gi meg en klem, kjenner jeg han litt rett nå! Hehe!

Så ser jeg han nok en del neste uke, så har jeg en uke HELT fri, så da skal jeg nok være en del med han da jah! hehe!

MEN, det er jo typisk at vi har barn annenhver helg da... den helga jeg har jentungen, har han fri - og omvendt! Men, vi tar det som en utfordring! Tihi!

Jeg er veldig lykkelig, føler meg knallbra, og angrer ikke på meldingen jeg sendte til han! Ikke i det heletatt! Kunne ikkje blitt bedre altså!

Så, min oppfordring til alle: GRIP dagen, tørr å ta sjanser! Har du ikke noe særlig å tape på å gjøre en ting, så gjør det hvertfall!

Livet tar uante vendinger!

Jippiiii!

Hilsen pasta (som nå har registrert seg etter å ha vært gjest her veldig lenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest

Hei frøken Pasta!!!

Håper alt går bra med deg, men nå eg det så lenge siden vi har fått update fra dine fantastiske opplevelser! Som beviser at man burde ta sjangser av og til.

Kanskje jeg høres egoistisk ut, men jeg trenger å høre mer om hvordan det går?!

Hilsen singel jente som trenger å høre om andres søte liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...