Gjest Pasta Skrevet 6. februar 2009 #21 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjempebra! Gleder meg til å høre hvordan dette går!!! Flott å høre at det er "godkjent" på en måte... vil jo ikke drite meg helt fullstendig ut heller! Åh, hvor jeg gleder meg til torsdagskveld, da skal jeg ta meg en tur til klinikken hans og smugle kortet oppi postkassen! Tihi! Åj, hva er det jeg finner på!!?? Hehe! *kribler utrolig heftig i magen* -hilsen fra mørere enn mørest Pasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 7. februar 2009 #22 Del Skrevet 7. februar 2009 ÅNEIIIII! Hva har jeg gjort nå da??? Var på en liten snurr i går, alene sådan, for å feire min nye residens... Og det endte med at jeg sendte han en melding, noe a la det som skulle stått i kortet... FØKK! Æsj, kan jeg aldri lære meg å være tålmodig for svarte!!! Har ikke fått svar, og tviler liksom litt på at jeg får det... SVARTE... Jaja, som jeg skrev i meldingen - mitt mantra sådan: "Den som intet våger, intet vinner!" *urolig i nervesystemet* Hehe! *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 7. februar 2009 #23 Del Skrevet 7. februar 2009 JEG FIKK SVAR!!! Er det mulig??? Og det var et laaaaaangt positivt svar!!! Og jeg siterer (litt): "God morgen! Jeg våknet litt sent i dag med et smil og måtte lese meld. 4 ganger for å være sikker på at den var til meg... Får ikke så mange sånne meld. (bla bla litt om hvor han er, hva han gjør på osv) Er vel unødvendig å "pine" jenten din bare for at vi skal kunne snakke sammen, så kanskje vi kan finne på noe annet... Jobber litt rare tider, men skal nok komme på noe lurt... Noe spes du ikke liker å gjøre?" ÅÅÅH! Jeg svever på en rosa sky og aner ikke hva jeg skal skrive tilbake! Liker ikke å... gå til legen... haha! GÅSJ! For en fantastisk dag!!!!! Og, som jeg har prentet inn i hjernebarken: DEN SOM INTET VÅGER, INTET VINNER! Det er nå så sikkert som at jorda er rund! Ha en nydelig lørdag folkens! Weeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 7. februar 2009 #24 Del Skrevet 7. februar 2009 Så morro, og så koselig å lese en så søt historie! Lykke til, håper det blir full klaff for dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 7. februar 2009 #25 Del Skrevet 7. februar 2009 Åh, så morsomt å lese dette! Høres veldig spennende ut! Og det er sant, den som intet våget, intet vinner. Er veldig glad på dine vegne, bare nyt! lykke til! håper du forteller oss hvordan det går etterhvert nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 7. februar 2009 #26 Del Skrevet 7. februar 2009 Å så spennende da:) Du har god grunn til å sveve på rosa skyer! Så koselig om det blir dere:) Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 8. februar 2009 #27 Del Skrevet 8. februar 2009 Åh! JEg er så lykkelig! Fikk masse meldinger av han i går, vi diskuterte litt sånn vanlige ting! Veldig koselig! Og i dag har jeg fått god morgen melding og gratulerer med dagen melding! Er jo morsdag! *sukk* Dette går vegen! Hehe! Jeg skal unngå alle de here typiske "skremme vekk" fellene, for dette er en mann jeg sannelig vil ha!!! Håer dere får en like fin dag som jeg får! *floating in the air* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malteaser Skrevet 8. februar 2009 #28 Del Skrevet 8. februar 2009 SÅÅÅåå koselig! Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. februar 2009 #29 Del Skrevet 8. februar 2009 Veldig spent på hvordan dette går Pasta, gøy å høre at det gikk veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 8. februar 2009 #30 Del Skrevet 8. februar 2009 Liten update (selv om det bare har gått en dag til) Vi har skrevet veldig mange koselige meldinger fram og tilbake i dag, blitt "litt bedre kjendt" på en måte... Han virker veldig intr til å vite ting om meg så dette lover bra! Nå er jeg bare spent på når jeg får møte han, eller om jeg rett og slett må bestille en fotzonetime til lillemor først! Hehe! Neida, jeg treffer han nok om ikke så lenge tenker jeg! Og JEG GLEDER MEG! Han er bare så god da! *kribler i magen* Sa til mamma i dag at jeg hadde sendt medling til han, og hun ble helt sjokkert over hva jeg får meg til å gjøre! Hehe! FOr, ja, det var et dristig trekk - men jeg er veldig glad for at jeg turte! Hadde jo ikke så mye å tape på å la være, bare alt å vinne på å gjøre det! Og så langt ser jeg ikke noe taperplass på meg! Haha! Jada, jeg skal nok fortsette å oppdatere her ja! Må jo fortelle "hele verden" hvordan dete går! Er jo nesten som på film dette her! Just the way I like it! Ha ein flotters kveld alle sammen! Det skal jeg ha! Jippiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. februar 2009 #31 Del Skrevet 8. februar 2009 Håper dere har masse kjemi og at det blir en knall date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #32 Del Skrevet 8. februar 2009 Å, så moro! Får håpe dere møtes snart da!:D Er så deilig å være lykkelig forelska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 8. februar 2009 #33 Del Skrevet 8. februar 2009 Var meg over her:P Glemte å logge inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 9. februar 2009 #34 Del Skrevet 9. februar 2009 Følger med Dette kan bli en solskinnshistorie av de sjeldne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fløtepia Skrevet 9. februar 2009 #35 Del Skrevet 9. februar 2009 dette må jeg få med meg :D **sukk** <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. februar 2009 #36 Del Skrevet 9. februar 2009 For en fin historie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 9. februar 2009 #37 Del Skrevet 9. februar 2009 GJETT HVEM SOM SKAL PÅ MÅNESKINNSTUR I SNØEN I DAG DA??? Jeg vel! Tihi! Åh, håper sånn på at dette blir klaff! Og at vi har den kjemien jeg håper vi har og har hatt (når lillemor har vært til han... og over sms...) Dette blir bra altså! Jeg gleder meg! Han ville komme hit og så skal vi ta en tur rundt her som jeg nettopp har flyttet... "for å bli kjendt i nabolaget" skrev han! Var forresten han som luftet ideen om tur i dag... tihi! *happyPasta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 9. februar 2009 #38 Del Skrevet 9. februar 2009 For en koselig historie! Jeg heier på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 9. februar 2009 #39 Del Skrevet 9. februar 2009 Kos deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 9. februar 2009 #40 Del Skrevet 9. februar 2009 Kan det bli mer romantisk?<3 Kos deg masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå