Gå til innhold

What to do?

Gjest pasta

Anbefalte innlegg

For å gjøre historien så kort som mulig:

Februar i fjor tok jeg jenta mi med til fotzoneterapaut.

Åj, han var jo søt!

Tenkte ikke noe mer på det...

Tok henne med igjen i sommer.

Han var nå like søt han, og fikk på en eller annen måte vite at han er singel, og at han har en sønn på 5-6år...

Tenkte ikke noe mer på han...

Før i dag! jeg så han på butikken og jeg kjendte noe sa "klikk" inni meg! Kriblet skikkelig i magen, særlig da jeg så at han så meg! (tror jeg... hehe!)

Og nå har jeg funnet ut at HAN VIL JEG HA! Han er perfekt!

MEN, hvordan går jeg fram nå liksom... ta jentungen med til han en gang til og si rett ut at HAN har jeg lyst å møte! Gå på date med liksom.... haha! jeg har jobbmobilnr hans... men blir liksom litt teit om jeg sender han en melding : "Heidu, så deg på butikken i dag, og har tenkt på deg siden..."

Haha!

Nei huffameg!

Noen tips folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er oppi samme ting nesten, en kjempesøt dude på rimi butikken her da he he... Men jeg vet ikke om han er singel :(

Ikke lett å nå frem liksom, når man ikke kjenner dem....

Har ingen råd desverre :( For jeg vet ikke selv en gang buhu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ta med jenta di dit for å kontakte han. Du kan vel bare dukke opp der og si at du gjerne kunne tatt en kopp kaffe med han. Hvis han er interessert så blir han jo positivt overrasket.

Du kan også ringe dit, presenter deg, si at du vil møte han.

Eller så kan du vente til du tar med dattera di dit, og når du er der, må du be han ut.

Og til deg som har en crush på Rimi-gutten; neste gang du er innom, be om kvitteringen og når han gir den til deg, så sniker du en lapp med nr ditt tilbake til han ;)

I beste fall kontakter han deg, i verste fall kaster han lappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gira på fysioterapeuten min for flere år siden. Han var av den pratsomme typen, så jeg stillte lurespørsmål og fant ut at han hadde dame. Hvis ikke så hadde jeg sikkert bytta fysioterapeut og bedt han med ut - og risikert et nei.

Tror mange har regler om at de ikke dater pasienter. Selv om du ikke er pasient, så er dattra di det. Men uansett:

Den som intet våger - intet vinner :)

Du kan jo google han og se om noe indikerer på om han er opptatt? søke han opp i tlfkatalogen og se om noen bor på samme adresse (med mindre han bor i blokk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ta med jenta di dit for å kontakte han. Du kan vel bare dukke opp der og si at du gjerne kunne tatt en kopp kaffe med han. Hvis han er interessert så blir han jo positivt overrasket.

Du kan også ringe dit, presenter deg, si at du vil møte han.

Eller så kan du vente til du tar med dattera di dit, og når du er der, må du be han ut.

Og til deg som har en crush på Rimi-gutten; neste gang du er innom, be om kvitteringen og når han gir den til deg, så sniker du en lapp med nr ditt tilbake til han ;)

I beste fall kontakter han deg, i verste fall kaster han lappen!

Hehe!

Jeg skal innom i dag og bestille time til jentungen, og viss jeg ser han skal jeg smile mitt fiiiineste smil og si hei eller noe... kjenner jeg blir nervøs bare jeg tenker på han altså! Hehe!

Men åj, så spennenes!

Og som Pjuskete sier: den som intet våger, intet vinner! Er jo ikke akkurat kirkegården next om han sier nei til å gå ut en dag! Hehe!

Jentepusen: vi kan jo gjøre en deal! Om du tar motet til deg og hinter forsiktig til Rimigutten, så skal jeg ta motet til meg og be Fotzonefyren ut! Hehehehehe!

*krible*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... han er 11 år eldre enn meg...

Og jeg vet ikke helt hva jeg syns om det!

(jada, jeg søkte han opp i skattelistene...!)

Alder har jo igrunnen INGENTING å si, for han er fantastisk (i mitt hode i alle fall, og utifra de to gangene jeg har møtt han....)

Ah, sukk... er det mulig å bli så betatt på ett millisekkund??? Ikke kan jeg være for sikker på at det var han jeg så i butikken heller! Hehe! Men samma søren, jeg klarer ikke tenke på andre!

*sveve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg vet akkurat hvordan dere har det! Jeg er dønn forelska i en som jobber på kiwibutikken :rødme: værst av alt er at det nå er over 1 år siden jeg så han for første gang. Tror aldri jeg har brukt så mye penger på en matvarebutikk før :fnise:

Jeg føler med dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Dette høres kjent ut gitt....

Her er det en som jobber på treningssenteret som har klart å sette sine spor. Og jeg klarer ikke å få han ut av systemet! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ha er 11 år eldre spiller ingen tolle så lenge du selv er myndig :)

Det er jo kjemi og at man er på bølgelengde som gjelder, ikke alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Update:

*smelt*

hadde med lillejenta til han i dag... og jeg er ennå mer sikker i min sak på at han er et bytte jeg skal felle! HAHA!

Makan til mann..... *sukk*

Men, jeg turde ikke be han ut...

Men på ett eller annet mystisk vis, så klarte lillejenta mi å falle å slå seg i hodet, slik at hun besvimte i armene mine pittelitt, slik at jeg i all hast sprang inn igjen på klinikken hans og var mektig fortvilet og oppkavet, før jeg heiv meg i bilen og tok hun med på legevakta... det gikk veldig bra med henne, ikke anntydning til syk eller noe. Så da jeg kom hjem måtte jeg bare skrive melding til han (har et gammelt vissitkort) på et nr jeg ikke er sikker på går til han eller klinikken... skrev at alt gikk bra, og fikk til svar at det er bra alt går bra og vi vil jo gjøre det som er best for våre små, og "snakkes plutselig"!!!! Med masse smile og blinkefjes... ååååh!

Nå er jeg kjempeglad for at det snart er valentinesdag, for jeg driver nemlig å forfatter et kort han skal få! Hehe! *spennende tider*

Men, kortet skal være anonymt, med et lite hint om det viser seg han er intr... han spurte i dag: "ja, viss jeg ikke husker feil så sa du noe sist om at det kanskje er forandringer på grunn av at du er ilag med en som har to små unger???" HAHA, sa jeg da, det er lenge siden og det var omtrent over før det hadde begynt! Tihi! Skal jeg ta det som et "fiske etter om jeg er singel"spørsmål eller??????? Joa, det var vel kanskje vesentlig i forhold til hva jentungen går gjennom.... JADA!!!!

Haha!

Tips til hva jeg kan skrive kryptisk i et kort taes imot med stor iver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ha er 11 år eldre spiller ingen tolle så lenge du selv er myndig :)

Det er jo kjemi og at man er på bølgelengde som gjelder, ikke alder!

Ja, jeg er myndig... jeg er 24 og han er 35 (eller blir...)!

Nei, alder har ingenting å si! Så han her skal bli MIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende å lese, TS:)

Gleder meg til å høre fortsettelsen!

På kortet ville jeg ha skrevet noe som ikke er for klissete eller klisjèfyllt. Skriv at du synes han er veldig koselig og har gjort et godt inntrykk på deg eller noe i den gata. Ikke klin på alt på en gang. Også kan du jo skrive noe som: takk for at du er så grei med datra mi:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende å lese, TS:)

Gleder meg til å høre fortsettelsen!

På kortet ville jeg ha skrevet noe som ikke er for klissete eller klisjèfyllt. Skriv at du synes han er veldig koselig og har gjort et godt inntrykk på deg eller noe i den gata. Ikke klin på alt på en gang. Også kan du jo skrive noe som: takk for at du er så grei med datra mi:P

Ja, jeg er skikkelig i tenkeboksen p den der. har funnet ut at jeg må mekke et kort, men det skal ikke inneholde hjerter og greier... Hehe! Som du sier - ikke kline på med alt på en gang!

Det skal være anonymt tror jeg, og så skal jeg skrive at om han vil møte meg er jeg der eller der den 14. (som er en lørdag) "Jeg er hun under paraplyen!" Hehe! Noe sånt... kanskje... viss jeg tørr........ eller så skal det være helt u-anonymt! Bare levere det i handa hans, og si takk for hjelpa eller noe sånt... vet sannelig ikke... om jeg gjør det anonymt, så skal jeg by på en slikkepinne når (viss.... *sukk*) han dukker opp! Og så skal vi stå og se utover havet! Hehe! For jeg vet om en plass....

Åh, kjenner det kribler i magen!

Og sa jeg at jeg FIKK en krem av han??? FIKK!!!!!

"snakkes plutselig..." Gåsj, den lever jeg lenge på!

Heihå fra en pastaskrue som er temmelig mør! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner det kribler i meg også bare ved å lese det her. Spennende tider!

For en koselig idè å skrive det anonymt sånn:) Blir jo überromantisk da!

Men tenk litt på hvilket klokkeslett det er, for kan jo hende han har planlagt å gå ut med kompisene sine den lørdagen eller noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, romantisk med anonymt, men fryktelig frustrerende om han virkelig ikke kan, men ikke vet hvor han skal sende avslaget.. !! Dessuten litt volsomt å starte med valentine date (selv om det funker på film)

Jeg tror jeg ville gjort det på den mest vanlige måten jeg, og sendt han en sms :) Hei, har du lyst å ta en kaffe en dag, jeg syntes det hadde vært hyggelig å bli bedre kjent med deg..

Ellers er dette veldig spennende. Jeg HEIER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, romantisk med anonymt, men fryktelig frustrerende om han virkelig ikke kan, men ikke vet hvor han skal sende avslaget.. !! Dessuten litt volsomt å starte med valentine date (selv om det funker på film)

Jeg tror jeg ville gjort det på den mest vanlige måten jeg, og sendt han en sms :) Hei, har du lyst å ta en kaffe en dag, jeg syntes det hadde vært hyggelig å bli bedre kjent med deg..

Ellers er dette veldig spennende. Jeg HEIER!!!

Hmm.... ja, jeg skjønner... det tenkte jeg ikke på... kanskje jeg skal skrive en annen dato da kanskje? Sende han valentinesdaykort anonymt, og foreslå en annen dato? Hmm...

Og kanskje ta lillemor med på en time hos han i mellomtiden... tihi!

Eller kanskje bare sende en sms... vet liksom ikke helt med den sms'en da... er ikke så modig liksom! Litt tryggere å gjøre det anonymt selv om jeg kommer til å avgå med døden den dagen jeg skal stå spent under en paraply! Hehe!

*krible*

Kommer nok på noe lurt!

Kanskje jeg bare rett og slett skal sende kort anonymt, bestille ny time til lillemor, og da spørre om han fikk kortet??? Haha! NEI! Åh, så pysete jeg er! Kjenner jeg backer ut bare jeg tenker på det.... øøøhm....

Den som intet våger, intet vinner! DET er mitt mantra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååhhh... jeg er så misunnelig på deg! Jeg har en jeg har vært interessert i over 1 år men jeg tør ikke å si det til ham.

Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg, og du MÅ gi oss beskjed om hvordan dette går! Super spennende lesning!!

Når det gjelder min situasjon så vil jeg møte han jeg er int i helt "tilfeldig", men det er ikke noe lett og jeg tar snart en god gammeldags dåning bare for å båkalle meg oppmerksomheten hans, thihi..

Lykke til!

Jeg synes forresten at det vil være lurest å sende en mld og høre om han er int i en kaffe. Som noen andre skrev over her så er det så kjedlig hvis han ikke har mulighet til å møte deg den 14 også har han ikke mulighet til å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i natt, klokka 3, og kom på det perfekte å skrive i eit kort!

Jeg har gått og grunnet på dette de siste dagene, anonymt - ikke anonyt... hvordan?

Og nå har jeg klekket ut det PERFEKTE!!! Ikke for klissete, ikke for farlig, og egentlig helt greit... hva syns dere?

Jeg skal skrive:

"Du får sikkert en hel bunke med "frierbrev" på en dag som dette, så derfor skal jeg prøve meg på et litt mindre "frierbrev"aktig kort... :)

Det har seg slik at jeg gjerne kunne tenke meg å bli bedre kjendt med deg, men sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal gjøre dette... Bestille flere timer til jentungen? :) Forslag? Jeg kan jo lage en fabelaktig middag til deg en dag (om du er så singel som jeg håper du er) :)

Anyway; tusen takk for all god hjelp, og en fin ValentinesDay til deg! Venlig hilsen "Pasta" - den som intet våger, intet vinner!"

Hvordan hørest det ut?

Er jo ikke "oh, I want you, I need you, marry me" opplegg heller.... og jeg kan lett feie det vekk om jeg bestiller ny time til jentungen seinere...!

OOOH! Spennende! Synn det er en hel uke til jeg kan gi det til han (putte det i postkassen der han jobber...)

hilsen pasta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...