Gå til innhold

drømmejobb?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest drømmer

hva er din drømmejobb????????

Jeg kunne tenktmeg å være bosatt i oslo og ha jobb i et stort eller lite firma der jeg fikk bruk for mine gode språkkunnskaper (det studeres for fullt :sjarmor: ) og ble sendt til tider til forskjellige steder i verden for å gjøre handel eller noe i den dur. Høres det ut som jeg er helt på blåbærtur, eller er dette faktisk mulig?

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Drømmejobb for meg:

* Gode kollegar, dvs hyggelige, snille, faglig interessante, samarbeidsvillige

* God(e) leder(e)

* Utfordrende og meningsfulle oppgaver

* Frihet, variasjon

* Mulighet for videre utvikling/kurs

* Mulighet til å bruke kompetansen min, både formelle og den uformelle

Med andre ord; Den jobben jeg har nå ligner ganske mye på "drømmejobben" for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min drømmejobb ville nok vært noe med utredninger, vurderinger i en eller annen grad...Ellers kunne jeg svært gjerne tenke meg å hjelpe folk..kanskje forsvarer..mekler... :roll:

Tror vel ikke at drømmejobben til "drømmer" er så urealistisk heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Jeg kunne tenktmeg å være bosatt i oslo og ha jobb i et stort eller lite firma der jeg fikk bruk for mine gode språkkunnskaper (det studeres for fullt :sjarmor: ) og ble sendt til tider til forskjellige steder i verden for å gjøre handel eller noe i den dur. Høres det ut som jeg er helt på blåbærtur, eller er dette faktisk mulig?

UD, NORAD, Eksportrådet, Statoil mm....

Lykke til, det er en særdeles oppnåelig drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmejobb er en jobb der jeg har:

- gode kolleger

-ålreit lønn

-utfordringer

-tillit

-får anerkjennelse

-utvikler meg.

Det har jeg nå. :wink:

Jeg har massevis av ambisjoner og mål,og jeg vet jeg vil oppnå mange av de og hvordan jeg skal gjøre det.

Da er det bare å ta tiden til hjelp! :D

Lykke til med deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utenriksdepertamentet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Drømte hele tiden om offisersutdannelse, og aktiv tjeneste som flyger i luftforsvaret.

Og jeg kom meg dit. Alt er oppnåelig. Problemet er bare at jeg skadet meg få måneder før jeg skulle inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min drømmejobb er pilot.

Hadde jeg nå bare hatt godt syn slik at jeg kunne søke meg inn i Luftforsvaret............ :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

UD, NORAD, Eksportrådet, Statoil mm....

Lykke til, det er en særdeles oppnåelig drøm!

Alle nevnte arbeidsplasser krever kompetanse utover språk. Feks økonomi, statsvitenskap, jus eller lignende. Det er helt klart mulig å få en jobb som du beskriver, men jeg vil anbefale tillegskompetanse.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest celine

Sentralbanksjef- helt klart!!! men kunnskapene er nok ikke der, dessverre, så jeg får vel nøye meg med autorisert regnskapsfører :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Min drømme jobb... Ja tenk om jeg hadde visst det..

En jobb med mye menneskekontakt, stor grad av fleksibilitet, hvor jeg kan bruke kreativiteten min og kanskje noen av de kunnskapene jeg har fra byggbransjen... Joda, den finnes, men det er ikke mange av dem, og definitivt ikke i området der jeg ønsker å bo. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...