Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #1 Del Skrevet 28. juni 2003 Er det noen her inne som leser "Arvesynd"? Hva synes dere om serien? Jeg er helt oppslukt av den, og klarer nesten ikke å vente på neste bok som kommer etter et halvt år..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juni 2003 #2 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg ELSKER Arvesynd!!!! Utgivelsesdatoen er notert i almanakken, og jeg tripper nesten i dagene før boken kommer i butikken. Det som er litt synd, er at jeg ikke klarer å legge fra meg boka når jeg først begynner, så jeg leser ut boka på en dag.... DET er kortvarig lykke, det! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. juni 2003 #3 Del Skrevet 28. juni 2003 Hva handler Arvesynd om? Har aldri lest den. Er det kiosklitteratur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 Hva handler Arvesynd om? Har aldri lest den. Er det kiosklitteratur? Her er hjemmesiden til boken Kort og greit handler det om en jente kalt Mali. Om hennes oppvekst og hennes liv både på godt og vondt. Bøkene er så virkelignær som det kan bli og du får oppleve hvordan livet på en gård var i norge for mange år siden. Du blir både glad, sint, frustrert og veldig opphengt. Klarer ikke å legge fra meg bøkene når jeg først har begynt. De annbefales virkelig!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 Har lest til og med bok nr. 15.....men det er iallefall et år siden jeg leste den siste.....får begynne igjen...men har nok glemt en del...... :-? Noe som irriterte meg da jeg begynte på den var at den er skrevet på dialekt... :-? , men etter noen sider så ble jeg vant med det... Liker bøkene jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 30. juni 2003 #6 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg og mamma leser den. Mamma kjøper den på utgivelsesdatoen og jeg får den dagen etter. Utrolig bra serie. Leser også en annen serie som er på dialekt, men den husker jeg ikke hva heter handler om en dame, gift med en alkoholisert bonde, som fikk barn tidlig med som ble adoptert bort til Håkon og hans gale kone på nabogården. Noen som vet hvilken serie jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 30. juni 2003 #7 Del Skrevet 30. juni 2003 I min familie leser nesten alle Arvesynd... Både bestemor, bestefar, mamma, tante, søstra mi og jeg leser. Så det er stor kamp om boka når den kommer ut... En fengende serie ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. juni 2003 #8 Del Skrevet 30. juni 2003 I min familie leser nesten alle Arvesynd... Både bestemor, bestefar, mamma, tante, søstra mi og jeg leser. Så det er stor kamp om boka når den kommer ut... Ser det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 30. juni 2003 #9 Del Skrevet 30. juni 2003 Samme her! Kan nesten ikke vente til neste bok kommer! Gleder meg til jeg kan lese hele serien på nytt, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå