Gå til innhold

Arvesynd.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen her inne som leser "Arvesynd"?

Hva synes dere om serien?

Jeg er helt oppslukt av den, og klarer nesten ikke å vente på neste bok som kommer etter et halvt år..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ELSKER Arvesynd!!!!

Utgivelsesdatoen er notert i almanakken, og jeg

tripper nesten i dagene før boken kommer i butikken.

Det som er litt synd, er at jeg ikke klarer å legge fra meg boka når jeg først begynner, så jeg leser ut boka på en dag....

DET er kortvarig lykke, det! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva handler Arvesynd om? Har aldri lest den. Er det kiosklitteratur?

Her er hjemmesiden til boken

Kort og greit handler det om en jente kalt Mali. Om hennes oppvekst og hennes liv både på godt og vondt.

Bøkene er så virkelignær som det kan bli og du får oppleve hvordan livet på en gård var i norge for mange år siden.

Du blir både glad, sint, frustrert og veldig opphengt.

Klarer ikke å legge fra meg bøkene når jeg først har begynt.

De annbefales virkelig!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest til og med bok nr. 15.....men det er iallefall et år siden jeg leste den siste.....får begynne igjen...men har nok glemt en del...... :-?

Noe som irriterte meg da jeg begynte på den var at den er skrevet på dialekt... :-? , men etter noen sider så ble jeg vant med det...

Liker bøkene jeg også.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mamma leser den. Mamma kjøper den på utgivelsesdatoen og jeg får den dagen etter. Utrolig bra serie. Leser også en annen serie som er på dialekt, men den husker jeg ikke hva heter handler om en dame, gift med en alkoholisert bonde, som fikk barn tidlig med som ble adoptert bort til Håkon og hans gale kone på nabogården. Noen som vet hvilken serie jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

I min familie leser nesten alle Arvesynd... Både bestemor, bestefar, mamma, tante, søstra mi og jeg leser. Så det er stor kamp om boka når den kommer ut... En fengende serie ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna
I min familie leser nesten alle Arvesynd... Både bestemor, bestefar, mamma, tante, søstra mi og jeg leser. Så det er stor kamp om boka når den kommer ut...  

Ser det for meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Samme her! Kan nesten ikke vente til neste bok kommer! Gleder meg til jeg kan lese hele serien på nytt, jeg!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...