Gjest gjest.... Skrevet 27. januar 2009 #1 Del Skrevet 27. januar 2009 Om du hadde vært en mann, og følgende hadde skjedd: Jeg (ei dame) har vært VELDIG betatt av en kollega i lange tider.... Han er enslig nå.. og er en liten,. søt, flørtende mann...) Og jeg, er ... ja... føler meg nesten som en fjortis ( selv om jeg er 30-åra.-.....:// ) Men, har vært en del små-flørting (blikk, etc..) Men, nå tror jeg at jeg har driti på draget...:// ( I går, kom han ut på kantina, blid og glad som alltid, og sier: " Jeg har så lyst på no'" Jeg: "kanskje litt frukt ?" Han: " Ja, det var ikke DET jeg egentlig hadde lyst på det da...// ) Mens han sender et blink, og rødmer litt med sitt nydelige fjes..) OG--- DUMME meg svarer: " Ja, man kan jo ikke få alt man vil her i verden da...." ?????????????????????? Går det ann å være SÅ fjern??? Jeg skulle jo svart med en litt annen flørtende eller morsom tone, også klarer jeg å svare noe sååå dumt?? ((( (ikke glem - jeg er jo litt forelska da...) Hva hadde DU som gutt/mann tenkt da?? Er det et avvisende svar? Eller går det ann å rette opp noe slik? hva tenkte han tru? Sorry, som sagt, føler meg som en fjortis..) Men, deilig å være betatt/forelsket igjen.. ... lenge siden det..) Hva tenker du? Hvordan kan jeg rette opp dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meh Skrevet 28. januar 2009 #2 Del Skrevet 28. januar 2009 Høres da ut som dette ble sagt på en humoristisk måte, så ser ikke for meg at han ble sønderknust av svaret ditt. Tror du lett får han på kroken igjen om du tar litt initiativ i neste runde. Det hadde hvertfall dugd for meg selv om jeg hadde blitt skuffet av responsen din i den samtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tammi_* Skrevet 28. januar 2009 #3 Del Skrevet 28. januar 2009 Om du hadde vært en mann, og følgende hadde skjedd: Jeg (ei dame) har vært VELDIG betatt av en kollega i lange tider.... Han er enslig nå.. og er en liten,. søt, flørtende mann...) Og jeg, er ... ja... føler meg nesten som en fjortis ( selv om jeg er 30-åra.-.....:// ) Men, har vært en del små-flørting (blikk, etc..) Men, nå tror jeg at jeg har driti på draget...:// ( I går, kom han ut på kantina, blid og glad som alltid, og sier: " Jeg har så lyst på no'" Jeg: "kanskje litt frukt ?" Han: " Ja, det var ikke DET jeg egentlig hadde lyst på det da...// ) Mens han sender et blink, og rødmer litt med sitt nydelige fjes..) OG--- DUMME meg svarer: " Ja, man kan jo ikke få alt man vil her i verden da...." ?????????????????????? Går det ann å være SÅ fjern??? Jeg skulle jo svart med en litt annen flørtende eller morsom tone, også klarer jeg å svare noe sååå dumt?? ((( (ikke glem - jeg er jo litt forelska da...) Hva hadde DU som gutt/mann tenkt da?? Er det et avvisende svar? Eller går det ann å rette opp noe slik? hva tenkte han tru? Sorry, som sagt, føler meg som en fjortis..) Men, deilig å være betatt/forelsket igjen.. ... lenge siden det..) Hva tenker du? Hvordan kan jeg rette opp dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #4 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha ja det var da et teit svar! Det kan oppfattes som avvisende ja, men det er så enkelt å fikse det at det ikke er noe å miste noe søvn for. Bare ta initiativet til noe neste gang, vær litt flørtete uten at han er det først, så er han på kroken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. januar 2009 #5 Del Skrevet 28. januar 2009 Tror du må være litt mer konkret mot fyren dersom han skal skjønne at du er forelska i ham. - man kan ikke få alt her i verden? - spise frukt? Åssen skal en kar skjønne at det betyr at man er forelska da? Du retter det nok opp med å sende ham noen mms bilder av deg selv i stay up vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. januar 2009 #6 Del Skrevet 29. januar 2009 Først, kjenner meg veldig igjen i følelsen av å være "fjortis" forelska.. Er ganske så fint i grunn Men til spm ditt, tviler på at du har ødelagt alt for å si det sånn.. Neste gang du ser han, smil og vær flørtende tilbake.. Ordner seg helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #7 Del Skrevet 29. januar 2009 Om du hadde vært en mann, og følgende hadde skjedd: Jeg (ei dame) har vært VELDIG betatt av en kollega i lange tider.... Han er enslig nå.. og er en liten,. søt, flørtende mann...) Og jeg, er ... ja... føler meg nesten som en fjortis ( selv om jeg er 30-åra.-.....:// ) Men, har vært en del små-flørting (blikk, etc..) Men, nå tror jeg at jeg har driti på draget...:// ( I går, kom han ut på kantina, blid og glad som alltid, og sier: " Jeg har så lyst på no'" Jeg: "kanskje litt frukt ?" Han: " Ja, det var ikke DET jeg egentlig hadde lyst på det da...// ) Mens han sender et blink, og rødmer litt med sitt nydelige fjes..) OG--- DUMME meg svarer: " Ja, man kan jo ikke få alt man vil her i verden da...." ?????????????????????? Går det ann å være SÅ fjern??? Jeg skulle jo svart med en litt annen flørtende eller morsom tone, også klarer jeg å svare noe sååå dumt?? ((( (ikke glem - jeg er jo litt forelska da...) Hva hadde DU som gutt/mann tenkt da?? Er det et avvisende svar? Eller går det ann å rette opp noe slik? hva tenkte han tru? Sorry, som sagt, føler meg som en fjortis..) Men, deilig å være betatt/forelsket igjen.. ... lenge siden det..) Hva tenker du? Hvordan kan jeg rette opp dette? he he mann her slapp av han er like forelset i deg . han traff bare spikern på hodet og du forsvarte deg tvert.. han rødmet .. tenkte obs.... neste gang så sier du det samme til han he he da sjønner han at du har fattet hans hint. vet du, det du sender ut det får du tilbake , det har du fått .. kult så hvem er modigst ut av dere to .. jo du stå på du får han .. helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 29. januar 2009 #8 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg lo litt. Det skinner jo soleklart gjennom posten din at du er såklat "14tis" forelsket. Bare å lese posten din fikk meg til å smile, og jeg smiler enda. Og nei, ta det helt med ro. Ikke gjør noe ut av det, forsett som før. Og det hadde ikke skadet og gi han litt ekstra oppmerksomhet en dag slik at du viser han at det er greit og være litt frempå Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. januar 2009 #9 Del Skrevet 29. januar 2009 åh, det er egentlig fryktelig deilig å være så fantastisk teit forelska, kjenner følelsen SÅ godt, og har sagt mye rart oppigjennom tidene. Det jeg vel har angret mest på, er å ikke rette opp igjen etter å ha kommet med noen teite gloser som kan misforståes. I konfirmasjonsalderen klarte jeg å prestere følgende: Hadde vært dødsforelska (ekte fjortisforelskelse) i samme fyr ganske lenge, så når han sto til konfirmasjon, snek jeg meg oppom huset hans og la en konvolutt med kort og pengegave i postkassa hans. Etter konfirmasjonen, kom han og en kompis bort til meg (vi hadde utvekslet mange blikk, men begge var for sjenert til å prate med hverandre), jeg satt sammen med ei venninde og ble så satt ut bare av at han kom bort, at jeg overhode ikke hørte hva han sa. Så når han sa "takk for presangen!" med ett stort og inviterende smil, svarte jeg noe alla "Sang? nei det driver jeg ikke med!!" og rødmet som en unge fordi jeg ikke skjønte hva han snakket om. Vi turte aldri mer å snakke sammen etter det, det ble noen flaue blikk og sjenerte smil, og det var ingen tvil om at vi begge var stup-forelska, men ingenting skjedde, fordi ingen av oss turte si noe til hverandre igjen. Jeg turte ikke rette opp at jeg ga ham ett svar som overhode ikke stod for hva jeg ville han skulle høre meg si. Så flørt med ham neste gang du ser ham, og kanskje er du tøff nok til å spør om han har lyst til å ta en kopp kaffe etter jobb endag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 29. januar 2009 #10 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hva hadde DU som gutt/mann tenkt da?? Er det et avvisende svar? Eller går det ann å rette opp noe slik? hva tenkte han tru? Selvopptatt som jeg er så hadde jeg nok tenkt at jenta snakket om seg selv i forhold til meg, ikke at jeg ikke kunne få henne, for det var jo du som startet hele den delen av samtalen. Men hadde nok blitt bittelitt i tvil allikevel. Endret 29. januar 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "Hovedgjesten" ;) Skrevet 29. januar 2009 #11 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg lo litt. Det skinner jo soleklart gjennom posten din at du er såklat "14tis" forelsket. Bare å lese posten din fikk meg til å smile, og jeg smiler enda. Og nei, ta det helt med ro. Ikke gjør noe ut av det, forsett som før. Og det hadde ikke skadet og gi han litt ekstra oppmerksomhet en dag slik at du viser han at det er greit og være litt frempå Lykke til. Haha:) Tusen takk for alle fine svar;) Jeg leste innlegget mitt første gang nå, etter at jeg la det ut den kvelden... og jada, litt smådesperat..hehe;) *flau*...smiler jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hovedgjesten Skrevet 29. januar 2009 #12 Del Skrevet 29. januar 2009 Så flørt med ham neste gang du ser ham, og kanskje er du tøff nok til å spør om han har lyst til å ta en kopp kaffe etter jobb endag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hovedgjesten Skrevet 29. januar 2009 #13 Del Skrevet 29. januar 2009 he he mann her slapp av han er like forelset i deg . han traff bare spikern på hodet og du forsvarte deg tvert.. han rødmet .. tenkte obs.... neste gang så sier du det samme til han he he da sjønner han at du har fattet hans hint. vet du, det du sender ut det får du tilbake , det har du fått .. kult så hvem er modigst ut av dere to .. jo du stå på du får han .. helt sikkert Hehe... fint svar... Men, tror ikke han er forelsket da, men føler han har et lite, godt øye til meg da men.... aner ikke, kanskje han bare er en flørt og skal prøve å være litt "småfrekk" en dag i allefall.... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #14 Del Skrevet 6. mars 2009 Pøh, dette er jo bare bra. Nå kan han lure litt, og så kan du flørte mer med ham senere. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå