grafenberg Skrevet 27. januar 2009 #1 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei alle! Jeg har et spørsmål til dere kvinnfolk som jeg har lurt på og irritert meg over lenge... Altså, hvis jeg liker ei jente så gir jeg henne komplimenter for alt som er positivt ved henne, men hvis jenta liker meg, så holder ho kjeft. Men allikevel så vil dere ha komplimenter selv om dere ikke gir noe tilbake... Hvorfor er det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 27. januar 2009 #2 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei alle! Jeg har et spørsmål til dere kvinnfolk som jeg har lurt på og irritert meg over lenge... Altså, hvis jeg liker ei jente så gir jeg henne komplimenter for alt som er positivt ved henne, men hvis jenta liker meg, så holder ho kjeft. Men allikevel så vil dere ha komplimenter selv om dere ikke gir noe tilbake... Hvorfor er det sånn? hei:) jeg tror nok du har vært borte i noen hard to get jenter der altså. hvis jeg liker en gutt sier jeg alltid hvor herlige, morsom, snill, pen osv han er;) og dette gjelder mine venniner også. vanlig å gi komplimenter til dem du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #3 Del Skrevet 27. januar 2009 Folk er forskjellige..bryr meg ikke mye om komplimenter jeg..trenger ikke noen til å fortelle meg at jeg er snill, grei,flink, pen, vakker etc..slik at jeg kan føle meg bedre med meg selv... Jeg synes det er irriterende med folk som kommer med komplimenter hele tia, spesielt fremmede..som om jeg var så usikker at en fremmeds mening betyr noe for meg ..nope er ikke det..og lar ikke andres meninger løfte eller senke min egen selvfølelse..vet hvem jeg er..det gjelder for dem jeg kjenner også... Når man vet hva man er så har man litt mindre behov for andres oppmuntring og bekreftelser. I tillegg skal man si takk..!? Tusen takk for at du synes at jeg er snill å pen..det var bra det..nå føler jeg meg verd noe...og kjenner at usikkerheten min letter nå når verdien min har økt litt i dine øyne...crazy world..: ) Yep jeg er en av de ekstremt vanskelige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 27. januar 2009 Folk er forskjellige..bryr meg ikke mye om komplimenter jeg..trenger ikke noen til å fortelle meg at jeg er snill, grei,flink, pen, vakker etc..slik at jeg kan føle meg bedre med meg selv... Jeg synes det er irriterende med folk som kommer med komplimenter hele tia, spesielt fremmede..som om jeg var så usikker at en fremmeds mening betyr noe for meg ..nope er ikke det..og lar ikke andres meninger løfte eller senke min egen selvfølelse..vet hvem jeg er..det gjelder for dem jeg kjenner også... Når man vet hva man er så har man litt mindre behov for andres oppmuntring og bekreftelser. I tillegg skal man si takk..!? Tusen takk for at du synes at jeg er snill å pen..det var bra det..nå føler jeg meg verd noe...og kjenner at usikkerheten min letter nå når verdien min har økt litt i dine øyne...crazy world..: ) Yep jeg er en av de ekstremt vanskelige.. Jeg vil ikke høre sånne ting fordi jeg er føler meg usikker og sånne ting. jeg vet utmerket hvem jeg er, men det er fint å vite hvorfor jenta liker deg. ikke for noe annet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #5 Del Skrevet 27. januar 2009 Jenter takler ikke komplimenter på utseende, da blir de helt ovenpå. Får de ett kompliment som ikke går på utseende derimot, da er de helt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #6 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei alle! Jeg har et spørsmål til dere kvinnfolk som jeg har lurt på og irritert meg over lenge... Altså, hvis jeg liker ei jente så gir jeg henne komplimenter for alt som er positivt ved henne, men hvis jenta liker meg, så holder ho kjeft. Men allikevel så vil dere ha komplimenter selv om dere ikke gir noe tilbake... Hvorfor er det sånn? Hmmm, kankje det er litt sant det der... ...i allefall om det er snakk om meg selv..( desverre:(( Jeg har litt dårlig selvtillit, (desverre), og litt problemer om en mann/gutt kan tenke noe fint om meg... Noen ganger tenker jeg:"mener han det, eller flørter han bare?" "Mener han det, eller bare leker han med følelsene mine (uten å vite om det...)...??= jeg liker en mann veldig godt nå, men tør ikke å si noe...;/ Tror han har en anelse da...) Men, skulle vi bli et "nesten-par" ville jeg ikke vært redd for å gi komplimanger, når jeg tenker etter..gjør jeg jo det nå og da men...) ;==)) Hehe.. ikke mye vettig å få ut av meg i dag nei..;)O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 28. januar 2009 #7 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg pleier alltid å få tilbakemelding på komplementet "fin fitte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #8 Del Skrevet 29. januar 2009 Om en kvinne liker deg, så er det som oftest ganske tydelig..men hvor lang tid det går før hun liker deg..er svært forskjellig..og kommer litt ann på alder erfaring og modenhet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå