Lilywhite Skrevet 8. oktober 2010 #2341 Del Skrevet 8. oktober 2010 HUUUUUURRAAAAAAA!!!!! Nå ble jeg utrolig glad!!! Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. oktober 2010 #2342 Del Skrevet 8. oktober 2010 Åååå, det var fint å lese!! Hadde en feeling på at dette gikk bra men turte ikke skrive det.. Ha en fantastisk helg og kos deg med tanken på lille survivor i magen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2010 #2343 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så bra! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 8. oktober 2010 #2344 Del Skrevet 8. oktober 2010 Å det var en god start på helgen kos deg masse i helgen Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #2345 Del Skrevet 8. oktober 2010 til alle dere fine KG-jenter. Nå klarer jeg endelig å slappe av og puste skikkelig ut. Jeg har fått karret meg inn i dusjen og skal til og med klare å sminke meg litt i dag før jeg skal på kino med bror og kompis. :happy: Vi skal se Wall Street 2 og jeg gleder meg veldig. Nå nettopp har jeg hatt besøk av bestis som seriøst kunne ha vært en av jentene i Sex og Singelliv. Hun har så mange rare sexhistorier å fortelle at jeg alltid ruller på golvet av latter når hun begynner. Spesielt etter å ha vært på ''kjærlighetstur'' med verdens særeste mann. I morgen skal vi spise lunsj på kaien før jeg stikker på jentekveld til mamma. Hun har nemlig bestemt at det trengte jeg, om det så gikk ene eller andre veien i dag. :rødme: Da regner jeg med det blir god mat, et fjell med snacks, strikking og sladring. Alltid koselig. Åh, dette ble en god dag allikevel. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. oktober 2010 #2346 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. oktober 2010 #2347 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hurra Riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2010 #2348 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. oktober 2010 #2349 Del Skrevet 9. oktober 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. oktober 2010 #2350 Del Skrevet 9. oktober 2010 Synes du Wall Street 2 var bra? Jeg likte den Høres ut som koselige helgeplaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #2351 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg også likte Wall Street 2. Men så er jeg jo over gjennomsnittet glad i han som har hovedrollen da. Synes han er veldig flink. --- Da var jeg hjemme igjen etter en herlig kosekveld med mamma. Vi lagde mat (moussaka ), så på tv og film (Snabba Cash). I dag har vi vært på snarvisitt hos bestefar før mamma lagde kjøttkaker til meg. :happy: I dag reiser jeg tilbake til østlandet på jobb. Tenk, bare 2 uker til kontroll. :dåne: Og bare 3 uker til en eventuell USA-tur. Ha en kjempefin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. oktober 2010 #2352 Del Skrevet 10. oktober 2010 Håper du får en flott søndagskveld, og at dagene går fort frme mot kontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2353 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har klart å glemme alle medisinene hjemme. :dåne: Er det mulig å være så vims? Håper spiren klarer seg uten et par doser med cyclogest. *engstelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2354 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg får ikke tak i sykehuset. *stressa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. oktober 2010 #2355 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oi! Har ikke peiling på sånt, så skal ikek uttale meg, jeg. Men prøv å ikke stresse deg opp for mye før du har fått snakket med sykehuset da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2356 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oi! Har ikke peiling på sånt, så skal ikek uttale meg, jeg. Men prøv å ikke stresse deg opp for mye før du har fått snakket med sykehuset da Jeg skal prøve. Det er bare det at jeg er så redd for at uten 2, evt. 4 doser ''slimhinnemat'' så begynner jeg å blø igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2357 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da har jeg fått snakket med både sykehuset og apoteket her borte. Det gikk helt greit å faxe en resept, heldigvis. Men de har jo selvsagt ikke cyclogest på apoteket, så de måtte bestille. Det betyr 4 doser (evt. 3 dersom det er lite å gjøre på jobb i morgen) som jeg går glipp av. Sykepleier sa at det burde gå greit og betrygget meg med at det uansett ikke er noe jeg kan gjøre med det. Huff, håper det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 #2358 Del Skrevet 11. oktober 2010 God morgen, Belle! Håper det ordner seg med medisinene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. oktober 2010 #2359 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det ordner seg, det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2360 Del Skrevet 11. oktober 2010 God morgen, Belle! Håper det ordner seg med medisinene! Det ordner seg, det ordner seg. Det er bare nødt til å ordne seg. Som sykepleieren sa: det er ingenting man kan gjøre med det nå allikevel. Så det så. ---------- Jeg vant plutselig en helikoptertur på jobb jeg. Utrolig gøy, spesielt når piloten kjørte galmann berg- og dalbane. :happy: Eneste minuset er at min litt ustabile gravidmage ikke likte det så godt og nå er jeg nesten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå