Pingting Skrevet 8. oktober 2010 #2321 Del Skrevet 8. oktober 2010 *standing by for news* +1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #2322 Del Skrevet 8. oktober 2010 Å, dere er så søte. :rødme: Men nå kan jeg (og dere) puste lettet ut, for nivået var stigende! Det betyr at det ihvertfall ikke var en SA, for da hadde nivået vært synkende. For dere som kanskje kan noe om dette: på onsdag lå det på 9000 og i dag på 14000, noe som visstnok var innenfor normalen. Så da regner jeg med at alt er bra med den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. oktober 2010 #2323 Del Skrevet 8. oktober 2010 HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. oktober 2010 #2324 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er det sant? Er det sant? Er det sant? *dør på seg* Hurraaaaaaaah!!! (det finnes ingen smileyer som er glade nok nå, synes jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. oktober 2010 #2325 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) DEILIGSTE NYHETENE!!! NÅ blir det en god helg!!! See y'all later!! Endret 8. oktober 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #2326 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dere to altså... *rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2010 #2327 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2010 #2328 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jippi!!! :hoppe: Hva skjer fremover nå da? Når er neste "oppfølging" eller undersøkelse eller kontroll?? Ååh, nå ble jeg glad! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #2329 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jippi!!! :hoppe: Hva skjer fremover nå da? Når er neste "oppfølging" eller undersøkelse eller kontroll?? Ååh, nå ble jeg glad! :dåne: Nå er det ultralyd om to uker, den 25. Skulle egentlig hatt en om en uke ca (rundt uke 7), men da er jeg på jobb så jeg er nødt til å vente til jeg kommer hjem. *enda mer venting * Så nå er det vel å vente i spenning frem til da, for å se om alt står bra til. Vi får vel høre hjertelyd og sånn også da, forhåpentligvis. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. oktober 2010 #2330 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jaaaaaaaa dette var bra nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 8. oktober 2010 #2331 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Åååh, så deilig å lese gode nyheter! edit: trykkfeil Endret 8. oktober 2010 av Marikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. oktober 2010 #2332 Del Skrevet 8. oktober 2010 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 8. oktober 2010 #2333 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så godt å høre Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. oktober 2010 #2334 Del Skrevet 8. oktober 2010 Herlig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. oktober 2010 #2335 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hurra!!!! Gu så deilig at ting kan gå rett vei noen ganger også. Puste dypt nå, dette går så braaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. oktober 2010 #2336 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så godt å høre at alt ser ut til å gå rett veien! Krysser fingrene for at det holder seg sånn! Om det er noen trøst har jeg selv vært igjennom akkurat det samme- blødning tidlig - og fikk beskjed om at det var helt vanlig - og at det som oftest gikk bra. Masse lykke til med ukene som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. oktober 2010 #2337 Del Skrevet 8. oktober 2010 Å hurraaaaaa!!!! Det var akkurat den beskjeden jeg håpte å lese her i dag!!! Fantastiske nyheter!! Ha en fantastisk helg Belle, og pass godt på deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 8. oktober 2010 #2338 Del Skrevet 8. oktober 2010 Å så herlige nyheter det var her!! Skal ta en pils å feire bellebabyen som vokser å gror i kveld God helg senk skuldrene å kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 8. oktober 2010 #2339 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så gode nyheter Det var veldig godt å finne ut, tenker jeg, og koselig for oss andre å ta med oss inn i helgen. Hurra for Babybelle! (Kjenner at jeg fikk veldig lyst på ost nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. oktober 2010 #2340 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så fantastiske nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå