Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, dere er så søte. :rødme: Men nå kan jeg (og dere) puste lettet ut, for nivået var stigende! :hoppe: Det betyr at det ihvertfall ikke var en SA, for da hadde nivået vært synkende. For dere som kanskje kan noe om dette: på onsdag lå det på 9000 og i dag på 14000, noe som visstnok var innenfor normalen. :vetikke: Så da regner jeg med at alt er bra med den lille. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Er det sant? Er det sant?

*dør på seg*

Hurraaaaaaaah!!!

(det finnes ingen smileyer som er glade nok nå, synes jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEILIGSTE NYHETENE!!! NÅ blir det en god helg!!! See y'all later!! :strix:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!!! :hoppe: :hoppe:

Hva skjer fremover nå da? Når er neste "oppfølging" eller undersøkelse eller kontroll??

Ååh, nå ble jeg glad! :dåne: :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::bolledeig:

:jepp:

Jippi!!! :hoppe: :hoppe:

Hva skjer fremover nå da? Når er neste "oppfølging" eller undersøkelse eller kontroll??

Ååh, nå ble jeg glad! :dåne: :hoppe:

:klemmer:

Nå er det ultralyd om to uker, den 25. Skulle egentlig hatt en om en uke ca (rundt uke 7), men da er jeg på jobb så jeg er nødt til å vente til jeg kommer hjem. *enda mer venting :bond: * Så nå er det vel å vente i spenning frem til da, for å se om alt står bra til. Vi får vel høre hjertelyd og sånn også da, forhåpentligvis. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at alt ser ut til å gå rett veien!

Krysser fingrene for at det holder seg sånn!

Om det er noen trøst har jeg selv vært igjennom akkurat det samme- blødning tidlig - og fikk beskjed om at det var helt vanlig - og at det som oftest gikk bra.

Masse lykke til med ukene som kommer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hurraaaaaa!!!! Det var akkurat den beskjeden jeg håpte å lese her i dag!!! Fantastiske nyheter!! :strix: Ha en fantastisk helg Belle, og pass godt på deg selv!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Å så herlige nyheter det var her!! Skal ta en pils å feire bellebabyen som vokser å gror i kveld :5:

God helg senk skuldrene å kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så gode nyheter :bolledeig:

Det var veldig godt å finne ut, tenker jeg, og koselig for oss andre å ta med oss inn i helgen. Hurra for Babybelle! (Kjenner at jeg fikk veldig lyst på ost nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...