Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Her hadde det skjedd mye siden sist :klø: Forferdelig med bekymret lege, men som regel er det ikke så ille som man frykter, heldigvis! Godt at legene gjør jobben sin og sjekker ut alt :Nikke: Og kjempefint at dere får avklaring såpass raskt og slipper å bekymre dere for sånne ting på bryllupsdagen!

Jeg husker at du snakket om at du sikkert ikke fikk tid til å se Transformers siden premieren var rett før bryllupet! Så kult at du skal se den på onsdag! :biggrin:

Kos dere med babyproduksjon (h*n kommer uansett hva som skal til) og prøv å ta torsdagen som den kommer, husk at som oftest er det ingenting å bekymre seg for så (prøv å tenke) den tid den sorg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, vet du...Mannen har ei venninne, hun og mannen (hennes, ikke min.. :fnise: ) prøvde i flere år, og ble satt opp på prøverør. Men jaggu satt ikke spiren før de kom så langt! De hadde fått beskjed om at det kom til å bli veeeldig vanskelig for de å bli gravide på normalmåten...

Så ser du, det trenger ikke alltid være så svart! Ta det med prøverør som en back-up, for dere kommer til å klare det nå! :jepp::jepp:

*krysser fingrene for at lufta har gått ut av ballongtissen, og at det blir masse :sengekos: * :skya:

Så gøy å høre slike solskinnshistorier! :sol: Er godt å vite at de finnes de også. :hjerte:

Ballongtissen er så god som ny og maraton EL- :sengekos: har startet. :lur:

Her hadde det skjedd mye siden sist :klø: Forferdelig med bekymret lege, men som regel er det ikke så ille som man frykter, heldigvis! Godt at legene gjør jobben sin og sjekker ut alt :Nikke: Og kjempefint at dere får avklaring såpass raskt og slipper å bekymre dere for sånne ting på bryllupsdagen!

Jeg husker at du snakket om at du sikkert ikke fikk tid til å se Transformers siden premieren var rett før bryllupet! Så kult at du skal se den på onsdag! :biggrin:

Kos dere med babyproduksjon (h*n kommer uansett hva som skal til) og prøv å ta torsdagen som den kommer, husk at som oftest er det ingenting å bekymre seg for så (prøv å tenke) den tid den sorg :klemmer:

:fnise: Alt kommer på en gang vet du. Jeg synes det er kjempebra at legene tar slike ting på alvor, selv om det mest sannsynligvis ikke er noe alvorlig. Spesialisten (gynekologen) ringte ham jo med en gang han hadde sjekket svømmerne hans. Hadde han sendt brev hadde jeg blitt forbanna! :kjefte: Huff, håper ikke det er noe alvorlig - det hadde ikke vært noe særlig å ha over hodene våres på noe som liksom skal være den lykkeligste dagen i livene våre. Jaja, jeg har nå sagt i fra at jeg skal gifte meg med ham uansett hva det er. :fnise:

Jeg trodde jo at den var dagen før bryllupet, men de hadde skrevet feil dato. Så da blir det transformers allikevel! :strix:

Akkurat nå koser vi oss veldig mye. Denne måneden med pause (ikke sex-pause, men skikkelig prøve-pause) har vært herlig. Og spiren kommer når den er klar, den ene eller andre veien. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var EL-uken i gang. Ingen positiv test enda, men jeg håper jeg klarer å få den positiv om noen dager. Uansett, jeg kjenner at jeg har EL (eller at den er på vei) for første gang i mitt liv. :hoppe: Det er akkurat som mensmurringer, og litt stikking i tillegg. Det skjer ihvertfall noe inni der. :fnise: Og det burde det, etter forrige ukes helvete. :sjenert:

Ha en fin tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: dette er lykke el det vert jeg ;) Bare å humpe i vei så vips så er en liten babybelle på vei ;)

:kose:

Tnåå, du er så søt. :klem: Håper du har rett!

-------

I dag skal visst være den beryktede EL-dagen. :hoppe: Og den beryktede vi-får-vite-hva-som-skjer-med-min-kjære-dagen. :redd: Kjenner jeg gruer meg litt til den telefonsamtalen altså. :bond:

Ellers har jeg det supertravelt for tiden med bryllupsplanlegging. :dåne: På en måte skal jeg bli glad når dagen er over. Men samtidig så har jeg jo veldig lyst at den skal vare så lenge som mulig også. :fnise: Uansett, vi gleder oss! :bolledeig:

Ha en fin torsdag alle sammen! :klem:

PS! Transformers var fantastisk. Må sees! :hoppe:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser fingrene kjempehardt for telefonsamtalen*

Går så bra så! :jepp:

Og når dere har fått beskjed om at alt er bra, så er det bare å :sengekos: ivei! :lur:

Og så er det jo bare TO dager igjen til bryllup!! HURRA for det!! :danse: :danse: :danse:

Endret av Phineas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*krysser fingrene kjemåehardt for telefonsamtalen*

Går så bra så! :jepp:

Og når dere har fått beskjed om at alt er bra, så er det bare å :sengekos: ivei! :lur:

Og så er det jo bare TO dager igjen til bryllup!! HURRA for det!! :danse: :danse: :danse:

Takk for fingerkryssing! :kose: Håper det går bra, men kjenner at jeg er litt engstelig uansett.

:dåne: To dager igjen! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fingerkryssing! :kose: Håper det går bra, men kjenner at jeg er litt engstelig uansett.

:dåne: To dager igjen! :bond:

Ja, skjønner den... *sukk* Har så lyst til å muntre deg opp, men uansett hva jeg sier, så er det jo ingenting som hjelper... Såeh..

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner den... *sukk* Har så lyst til å muntre deg opp, men uansett hva jeg sier, så er det jo ingenting som hjelper... Såeh..

:troest:

Tror ikke det er noe som kan muntre meg opp, annet enn et positivt svar på prøvene. Jeg vet jo at det mest sannsynligvis ikke er noe alvorlig, men jeg elsker jo fyren, da blir det litt vanskelig å ikke bekymre seg. :fnise: Men sånn ellers, så er jeg veldig munter altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har min kjære snakket med legen og vi ble egentlig litt nedstemt. Det var ikke klamydia eller en uregelhet i bakteriefloraen - noe vi egentlig hadde håpt at det var. Da gjenstår det å sjekke prostata, men siden legen skal på ferie i to uker nå, så blir det nok en stund til han får sjekket dette. Huff, enda lenger å grue seg til svar fra legen. :sukk:

Bah, dagboken min er ikke akkurat så munter for tiden. Beklager det til dere som er her inne. Men hodet mitt tenker det aller verste med en gang, selv om fornuften min vet at det mest sannsynligvis ikke er noe alvorlig. Merkelig det der. :klø:

Jaja, vi har ihvertfall bryllup og ferie til å frem til, tror jeg hadde blitt gal dersom jeg ikke hadde hatt noe annet å tenke på. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har min kjære snakket med legen og vi ble egentlig litt nedstemt. Det var ikke klamydia eller en uregelhet i bakteriefloraen - noe vi egentlig hadde håpt at det var. Da gjenstår det å sjekke prostata, men siden legen skal på ferie i to uker nå, så blir det nok en stund til han får sjekket dette. Huff, enda lenger å grue seg til svar fra legen. :sukk:

Bah, dagboken min er ikke akkurat så munter for tiden. Beklager det til dere som er her inne. Men hodet mitt tenker det aller verste med en gang, selv om fornuften min vet at det mest sannsynligvis ikke er noe alvorlig. Merkelig det der. :klø:

Jaja, vi har ihvertfall bryllup og ferie til å frem til, tror jeg hadde blitt gal dersom jeg ikke hadde hatt noe annet å tenke på. :bond:

Urk... Kan ikke en annen lege sjekke prostata da, så slipper dere å vente så lenge? Det er jo nesten umenneskelig å gå slik... :tristbla:

Fingrer er fremdeles krysset her hvertfall, selv om det sikkert ikke trengs! :)

Og snart er det bryllup!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk... Kan ikke en annen lege sjekke prostata da, så slipper dere å vente så lenge? Det er jo nesten umenneskelig å gå slik... :tristbla:

Fingrer er fremdeles krysset her hvertfall, selv om det sikkert ikke trengs! :)

Og snart er det bryllup!! :bolledeig:

Tviler på det, da må han jo skifte fastlege. Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet og prøve å ikke tenke på det. :Nikke:

Enig, det trengs helt sikkert ikke. Håper jeg.... :sjenert:

:bolledeig: for snarlig bryllup! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE 2 DAGER IGJEN! :hoppe: :hoppe:

Når legen min har hatt ferie så har jeg fått komme til en av de andre legene på samme kontoret, så det kan jo være verdt et forsøk dersom dere vil få svar raskt. Tar kanskje litt tid å få svar på sånne prøver også?

Fullt fokus på bryllup, bryllupsreise og alle de koselige tingene dere har å se fram til!

To uker kommer til å gå lynende raskt for dere nå. Vakkert vær er det meldt óg :biggrin:

Synes dere bare skal kose dere 100% :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så teit en annen lege ikke kan sjekke dette mens han har ferie da :( Synes de kunne fikset noe der de vet jo at folk ikke bare kan slutte å tenke på slikt i 2 uker :kjefte:

Jaja da får dere jo iallall nyte bryllup og fint vær i mellomtiden så da går kanslkje tiden usedvanelig raskt :hoppe:

Ellers håper jeg allt er i 0rden ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle... BELLE... BEEEEEELLE :bryllup:

1 dag igjen!!!!! :strix:

Nydelig vær og en hærlig dag med sin tilkommende drømmemann!!! DET kan ikke få blitt bedre!!!

Til lykke begge to!!! :nigo::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: alle sammen!

Beklager at jeg ikke har vært her inne på en stund, men det har vært så travelt med bryllup og reise etterpå der igjen. Men nå er jeg hjemme (ihvertfall før vi reiser på bryllupsreise om 3 uker :hoppe: ).

Nå er dagen over og den var fantastisk! Ta en titt i bryllupsdagboken dersom dere er nysgjerrige. :fnise:

BARE 2 DAGER IGJEN! :hoppe : :hoppe :

Når legen min har hatt ferie så har jeg fått komme til en av de andre legene på samme kontoret, så det kan jo være verdt et forsøk dersom dere vil få svar raskt. Tar kanskje litt tid å få svar på sånne prøver også?

Fullt fokus på bryllup, bryllupsreise og alle de koselige tingene dere har å se fram til!

To uker kommer til å gå lynende raskt for dere nå. Vakkert vær er det meldt óg :biggrin :

Synes dere bare skal kose dere 100% : ) : )

Nå har vi hatt det så travelt denne siste tiden, at vi ikke har hatt tid til å tenke negative tanker. Bryllupsrusen henger litt igjen, så jeg tror det skal gå greit å vente til den 20. for timen hans. :jepp:

så teit en annen lege ikke kan sjekke dette mens han har ferie da : ( Synes de kunne fikset noe der de vet jo at folk ikke bare kan slutte å tenke på slikt i 2 uker :kjefte :

Jaja da får dere jo iallall nyte bryllup og fint vær i mellomtiden så da går kanslkje tiden usedvanelig raskt :hoppe :

Ellers håper jeg allt er i 0rden ; )

:klemmer :

Først av alt: gratulerer så mye med spire i magen! :hjerte: Skal se om jeg klarer å somle meg innom boken din om noen dager - veeeeldig travelt for tiden. Tror også det er en bra ting, da slipper vi å bekymre oss for om det er noe galt med min kjære.

Belle... BELLE... BEEEEEELLE :bryllup :

1 dag igjen!!!!! :strix :

Nydelig vær og en hærlig dag med sin tilkommende drømmemann!!! DET kan ikke få blitt bedre!!!

Til lykke begge to!!! :nigo : :hoppe :

Bryllup var fantastisk! (se bryllupsdagbok)

---------

Vi fikk forresten brev fra fertilitetsklinikken på sykehuset dagen før bryllupet. Vi skal inn til samtale 4. november (sammen med et annet par *hjelp* ) for å bestemme hvordan veien er videre med prøverør osv.

Denne pp tror jeg ikke går så bra. Jeg føler jeg ser antydning til mensen allerede (den skal ikke komme før torsdag neste uke) :vetikke: , men det kan også bare være at jeg ser syner. :fnise: Uansett, moralen ble boostet da vi fikk det brevet. Da vet vi ihvertfall når det skjer og slikt. :Nikke:

Jeg har forresten lagt på meg av den jævla pergoen. :kjefte: Så antydning til det på bryllupsbildene. :trist: Jaja, en spire er verdt det uansett. :hjerte:

Ha en fin fredag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg endelig surret meg inn her og lest også! Aller først, gratulerer med bryllup!! Her var det virkelig spennende inne, på godt og vondt! Alt er nok sikkert bra med din kjære:) Og tenk om du har en spire i magen, en skikkelig ordentlig forsinket bryllupsgave kanskje? :) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det skjedd ting. Kanskje det egentlig var litt godt at det kom samtidig med bryllupet slik at dere hadde noe annet å fokusere på. Det hørtes jo virkelig ut som en drømmedag. :hjerte: Og du så jo helt smashing ut! Og det så absolutt ikke ut som om du hadde lagt på deg, så det må være minimalt.

Bra at dere vet når og hva som skal skje fremover. Det gjør nok ting litt lettere. :Nikke: Og det kan jo fortsatt hende at en liten Babybelle (nesten som osten Babybel, så søtt) finner ut at h*n skal komme snart, uten hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig surret meg inn her og lest også! Aller først, gratulerer med bryllup!! Her var det virkelig spennende inne, på godt og vondt! Alt er nok sikkert bra med din kjære:) Og tenk om du har en spire i magen, en skikkelig ordentlig forsinket bryllupsgave kanskje? :) Lykke til:)

Takk skal du ha! :sjenert: Så gøy med nye folk her inne! :kose:

Bryllupsrusen har enda ikke gitt seg helt, så bekymringen for min kjære har ikke fått tatt helt rot enda. Heldigvis! :fnise: Håper det forblir sånn til den 20. juli.

:duskedame: 11 dpo :hoppe:

Nå skal du se at spiren sitter sikkert denne mnd ;)

:kose:

15 dpo! :overrasket::sjenert:

Oj, her har det skjedd ting. Kanskje det egentlig var litt godt at det kom samtidig med bryllupet slik at dere hadde noe annet å fokusere på. Det hørtes jo virkelig ut som en drømmedag. :hjerte: Og du så jo helt smashing ut! Og det så absolutt ikke ut som om du hadde lagt på deg, så det må være minimalt.

Bra at dere vet når og hva som skal skje fremover. Det gjør nok ting litt lettere. :Nikke: Og det kan jo fortsatt hende at en liten Babybelle (nesten som osten Babybel, så søtt) finner ut at h*n skal komme snart, uten hjelp.

:Nikke: Det ble litt mer stress i hodet enn hva som er normalt med et bryllup tror jeg, men vi hadde ihvertfall annet å tenke på.

Tusen takk for komplimenter. :sjenert:

En liten Babybelle hadde vært fantastisk! :hjerte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...