^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå har jeg snakket med min kjære på telefonen, og det var dårlige nyheter. Veldig dårlige nyheter. Han snakket med legen (spesialisten) som kunne fortelle ham at han hadde 13 millioner svømmere på 1 ml. Dette skal egentlig ligge på 20 mill. I tillegg var det noe han hadde 40 % mens det skal være 50 %. Så da blir vi satt opp på prøverør med én gang. Han snakket om at vi skulle inn til første samtale i oktober eller noe. I tillegg til dette hadde han altfor mye hvite blodlegemer i prøven sin (dette var den egentlige grunnen til at legen ringte, det bekymret ham). Dette kunne komme av klamydia (hvordan han skal ha fått det er uvisst, jeg stoler selvsagt på ham når han sier at han ikke har vært utro), at prostata ikke er som den skal eller noe bakteriegreier. Så han fikk beskjed om å ringe fastlegen sin med én gang. Huff, nå sitter jeg her på jobb og er kjempebekymra. Tenk hvis det er noe alvorlig galt med ham? Legen var jo veldig bekymret han også, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke akkurat nå, annet enn at jeg vet jeg tenker det verste med en gang. Huff, den beskjeden var ikke gøy å få så nær bryllup og liksom all romantikken rundt det. :snufs: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 18. juni 2009 #382 Del Skrevet 18. juni 2009 Huff da, dette var ikke noe kjekt. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... din kjære må jo være kjempelei seg, stakkar. Håper det viser seg å ikke være så gale som dere tror. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 18. juni 2009 Huff da, dette var ikke noe kjekt. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... din kjære må jo være kjempelei seg, stakkar. Håper det viser seg å ikke være så gale som dere tror. Stor klem fra meg Tror mest at stoltheten hans har fått seg en knekk. At det faktisk er han som er skylden til at det ikke har klaffet for oss enda. Akkurat som om det utgjør noen forskjell, det går da ut over oss begge uansett hvem det er. Mannfolk! Men akkurat nå overskygger frykten skuffelsen. Er livredd for at han har kreft eller noe, det er jo det for mye blodlegemer indikerer (etter litt iherdig googling). Som oftest er det infeksjon på grunn av bakterier (kjønnssykdommer osv.), men det kan også være et tegn på ondsinnete svulster eller blodkreft. Nei, logger meg ut for i dag tror jeg. Begynner bare å grine dersom jeg tenker for mye på dette her. Mest sannsynligvis er det jo ingenting da, men i slike situasjoner er det vanskelig å ikke være pessimist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. juni 2009 #384 Del Skrevet 18. juni 2009 Tror mest at stoltheten hans har fått seg en knekk. At det faktisk er han som er skylden til at det ikke har klaffet for oss enda. Akkurat som om det utgjør noen forskjell, det går da ut over oss begge uansett hvem det er. Mannfolk! Men akkurat nå overskygger frykten skuffelsen. Er livredd for at han har kreft eller noe, det er jo det for mye blodlegemer indikerer (etter litt iherdig googling). Som oftest er det infeksjon på grunn av bakterier (kjønnssykdommer osv.), men det kan også være et tegn på ondsinnete svulster eller blodkreft. Nei, logger meg ut for i dag tror jeg. Begynner bare å grine dersom jeg tenker for mye på dette her. Mest sannsynligvis er det jo ingenting da, men i slike situasjoner er det vanskelig å ikke være pessimist. Nå må du ikke ta all sorgen på forskudd da Det er ofte at det er en infeksjon i kroppen og som regel tegn på at man rett og slett har litt dårligere immunforsvar. Hadde han hatt kreft.. som som regel da er leukemi i dette tilfellet, så hadde han vært mye mer dårlig enn det han er. Men jeg skjønner jo deg/dere godt... man mister liksom mot og mæle og all piffen og tenker det værste først. Jeg er helt sikker på at ting ordner seg fra legesekretæren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #385 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå må du ikke ta all sorgen på forskudd da Det er ofte at det er en infeksjon i kroppen og som regel tegn på at man rett og slett har litt dårligere immunforsvar. Hadde han hatt kreft.. som som regel da er leukemi i dette tilfellet, så hadde han vært mye mer dårlig enn det han er. Men jeg skjønner jo deg/dere godt... man mister liksom mot og mæle og all piffen og tenker det værste først. Jeg er helt sikker på at ting ordner seg fra legesekretæren Årh, takk, det var godt å høre. Han fikk liksom ikke vite så veldig mye av legen. Han sa bare at han var bekymret og at min kjære måtte bestille time hos fastlegen med én gang. Jeg vet jo egentlig at det helt sikkert ikke er noe alvorlig, men det kom så veldig som et sjokk der og da, sammen med at vi mest sannsynligvis ikke klarer å lage barn selv. Jævla drittdag! Uansett, han skal til legen i morgen tidlig, så vi får forhåpentligvis et raskt svar. Jeg er uansett bekymret for ham da, gutten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. juni 2009 #386 Del Skrevet 18. juni 2009 Klart det, man er jo så klart bekymret for sin kommede mann Hadde min kjære fått beskjed om noe sånt hadde jeg vært små stresset og, heldigvis vet vi at det er meg det er noe galt med... snart første prøverør forsøk på oss Vel, han hadde kanskje litt dårlig produksjon han også, men ikke noe som var farlig. Lykke til med siste innspurt til bryllupet Jeg er ferdig med stresset... tror jeg... hente kjolen nå straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #387 Del Skrevet 18. juni 2009 Klart det, man er jo så klart bekymret for sin kommede mann Hadde min kjære fått beskjed om noe sånt hadde jeg vært små stresset og, heldigvis vet vi at det er meg det er noe galt med... snart første prøverør forsøk på oss Vel, han hadde kanskje litt dårlig produksjon han også, men ikke noe som var farlig. Lykke til med siste innspurt til bryllupet Jeg er ferdig med stresset... tror jeg... hente kjolen nå straks Tror det hadde vært litt merkelig dersom jeg ikke hadde vært bekymret. Vi ble satt opp med en gang vi (siden legen ikke trodde det kom til å gå, selv med pergo), men det er jo venteliste på noen måneder. Håper det går finfint med dere på første forsøk, og ikke minst: lykke til på bryllupsdagen. Har enda en uke å stresse på jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 18. juni 2009 #388 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå har jeg snakket med min kjære på telefonen, og det var dårlige nyheter. Veldig dårlige nyheter. Han snakket med legen (spesialisten) som kunne fortelle ham at han hadde 13 millioner svømmere på 1 ml. Dette skal egentlig ligge på 20 mill. I tillegg var det noe han hadde 40 % mens det skal være 50 %. Så da blir vi satt opp på prøverør med én gang. Han snakket om at vi skulle inn til første samtale i oktober eller noe. I tillegg til dette hadde han altfor mye hvite blodlegemer i prøven sin (dette var den egentlige grunnen til at legen ringte, det bekymret ham). Dette kunne komme av klamydia (hvordan han skal ha fått det er uvisst, jeg stoler selvsagt på ham når han sier at han ikke har vært utro), at prostata ikke er som den skal eller noe bakteriegreier. Så han fikk beskjed om å ringe fastlegen sin med én gang. Huff, nå sitter jeg her på jobb og er kjempebekymra. Tenk hvis det er noe alvorlig galt med ham? Legen var jo veldig bekymret han også, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke akkurat nå, annet enn at jeg vet jeg tenker det verste med en gang. Huff, den beskjeden var ikke gøy å få så nær bryllup og liksom all romantikken rundt det. :snufs: Oj, skjønner godt at det ikke var noen hyggelig beskjed å få nei... Men det går som oftest bra, og det trenger ikke være noe "farlig"! (Men skjønner jo godt at du blir bekymret, hadde jeg oxo blitt...). *sender maaaaange gode tanker* :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 18. juni 2009 #389 Del Skrevet 18. juni 2009 Huff det var jo ikke bra Kommer med en trøstende og at allt ordner seg for dere har jeg troen på Dere får sikkert beskjed om at det ikke er noe ille allikevel Prøve å ikke tenk så mye på det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 19. juni 2009 #390 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper det går bra med deg Belle, tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 21. juni 2009 Oj, skjønner godt at det ikke var noen hyggelig beskjed å få nei... Men det går som oftest bra, og det trenger ikke være noe "farlig"! (Men skjønner jo godt at du blir bekymret, hadde jeg oxo blitt...). *sender maaaaange gode tanker* :klem : :klem : :klem : :klem : Takk for gode tanker! Mest sannsynligvis er det ikke noe alvorlig, prøver å tenke på det. Huff det var jo ikke bra : ( Kommer med en trøstende :klem : og at allt ordner seg for dere har jeg troen på ; ) Dere får sikkert beskjed om at det ikke er noe ille allikevel :jepp : Prøve å ikke tenk så mye på det du :kose : Takk for ! Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke så lett. Men mest sannsynligvis er det ingenting alvorlig, så jeg holder meg fast i det. Håper det går bra med deg Belle, tenker på deg Her går det så som så, men vi klarer oss fint. Oppdatering i neste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #392 Del Skrevet 21. juni 2009 Da var vår stressende helg snart ved veis ende. Vi får høre mer angående hvite blodlegemer kommende torsdag. Da skulle prøvene være ferdige sa legen. Blod og urin så bra ut sa han, men min kjære tok også en celleprøve, så vi får se hva som skjer. I går våknet min kjære med junior dobbelt så stor. Litt bakfulle (veeeeldig for min kjæres del ) skyndte vi oss til legevakten. Der ventet vi i 3-4 timer for å få vite at jeg hadde smittet min kjære med sopp (etter pergo). Det var visst en kombinasjon av sopp og eksem som hadde ført til den forferdelige hevelsen han hadde fått. Dette hadde visst ingen sammenheng med for mye hvite blodlegemer, så da får vi vente til torsdag med å få svar. Etter litt salve er min kjære mye bedre (selv om den fremdeles er opphovnet), så jeg håper at han er klart til EL-sex i morgen. Huff, det er så typisk at dette skjer midt oppi det verste bryllupsstresset. Jaja, han er mye bedre nå, og så får vi håpe at alt står bra til med prøvene hans. Ha en fortsatt fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 21. juni 2009 #393 Del Skrevet 21. juni 2009 hehe litt morsomt da å våkne opp bakfull og de se junior sånn, hadde det vært min sambo hadde han frika helt ut Men godt han fikk salve å slikt da iallfall Går du på pergo nå? Tok det lang tid hos legen før dere fikk hjelp?? Håper du har en nydelig søndag Heier for pergo spira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 21. juni 2009 hehe litt morsomt da å våkne opp bakfull og de se junior sånn, hadde det vært min sambo hadde han frika helt ut Men godt han fikk salve å slikt da iallfall Går du på pergo nå? Tok det lang tid hos legen før dere fikk hjelp?? Håper du har en nydelig søndag Heier for pergo spira Her i gården var det meg som frika mest ut. Min kjære var enda full da han våknet, så han brydde seg ikke så mye akkurat der og da. Jeg går på pergo nå, ja. Det tok 5 måneder å få time, etter at fastlegen sendte meg videre. Jeg fikk resept på pergo da jeg var hos spesialisten første (og til nå, eneste) gang. Men du må prøve i minst ett år før fastlegen kan sende henvisning til gynekolog. Min kjære ble innkalt rett etter at jeg hadde vært hos spesialist - jeg hadde da gikk ham navnet til min kjære - for å levere sædprøve. Så det er et veldig tungrodd system dette her. :dåne: Takk for ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 21. juni 2009 #395 Del Skrevet 21. juni 2009 Da var vår stressende helg snart ved veis ende. Vi får høre mer angående hvite blodlegemer kommende torsdag. Da skulle prøvene være ferdige sa legen. Blod og urin så bra ut sa han, men min kjære tok også en celleprøve, så vi får se hva som skjer. I går våknet min kjære med junior dobbelt så stor. Litt bakfulle (veeeeldig for min kjæres del ) skyndte vi oss til legevakten. Der ventet vi i 3-4 timer for å få vite at jeg hadde smittet min kjære med sopp (etter pergo). Det var visst en kombinasjon av sopp og eksem som hadde ført til den forferdelige hevelsen han hadde fått. Dette hadde visst ingen sammenheng med for mye hvite blodlegemer, så da får vi vente til torsdag med å få svar. Etter litt salve er min kjære mye bedre (selv om den fremdeles er opphovnet), så jeg håper at han er klart til EL-sex i morgen. Huff, det er så typisk at dette skjer midt oppi det verste bryllupsstresset. Jaja, han er mye bedre nå, og så får vi håpe at alt står bra til med prøvene hans. Ha en fortsatt fin søndag alle sammen! Oj, da hadde jeg nok blitt litt skremt, hadde jeg våknet og sett en ballongtiss... *krysser fingrene for at Bellemann Junior blir fort frisk* Tenker masse på dere for tiden, og håper at alt ordner seg til det beste! Og at prøvene viser at det bare er en liten filleting! Ha ei fin og bekymringsfri uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #396 Del Skrevet 22. juni 2009 Oj, da hadde jeg nok blitt litt skremt, hadde jeg våknet og sett en ballongtiss... *krysser fingrene for at Bellemann Junior blir fort frisk* Tenker masse på dere for tiden, og håper at alt ordner seg til det beste! Og at prøvene viser at det bare er en liten filleting! Ha ei fin og bekymringsfri uke! ballongtiss... Jeg ble jo helt hysterisk og dro ham opp av senga og nærmest kledde på ham før vi kjørte (helt sikkert ulovlig, med tanke på eventuell resterende promille fra dagen før ) som et lyn opp til legevakten. Heldigvis tok hun sure damen i skranken oss på alvor. Men den blir bare bedre og bedre altså. Han skal nok være klar i dag til fullt EL-kjør. Huff, håper at ting ordner seg til slutt. Nå har jeg jo mest begynt å tenke på sædkvaliteten hans, da. Det håpet jeg har fått etter å ha begynt på pergo ebber stadig ut i håpløshet og negative tanker. Men, på ett eller annet vis SKAL vi klare dette her. ------------ Nå er uken her, for bryllup og EL (forhåpentligvis). Tror jeg skal prøve meg på et par EL-tester, bare for å se om jeg klarer å få noen positive for en gangs skyld. I morgen skal jeg på spa og på onsdag skal vi se Transformers 2. Har gledet meg til den filmen siden jeg så den første for 2 (?) år siden. (se profilbildet mitt ) Ha en fin mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. juni 2009 #397 Del Skrevet 22. juni 2009 Huff da, vennen! Så kjedelig med slike nyheter og hevelse og alt mulig, og spesielt rett før bryllupet! Har vært så opptatt med bryllupstanker selv at er en stund siden jeg har vært innom her... Kjedelig at dere må rett på prøverør siden dere hadde håpet å slippe det... Men krysser fingrene for at det klaffer på første forsøk i allefall Eller at det klaffer før så dere slipper prøverør Skjønner at du er bekymret for din kjære nå, men det er vel som Devilina sier, at hvis han virkelig hadde vært syk så ville han vært mye dårligere. Det er selvfølgelig ikke noe kjekt å få beskjed om at sædkvaliteten er ganske dårlig, men jeg krysser i allefall alt jeg har for at det ikke er noe mer som feiler din kjære! Det går nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 22. juni 2009 Huff da, vennen! Så kjedelig med slike nyheter og hevelse og alt mulig, og spesielt rett før bryllupet! Har vært så opptatt med bryllupstanker selv at er en stund siden jeg har vært innom her... Kjedelig at dere må rett på prøverør siden dere hadde håpet å slippe det... Men krysser fingrene for at det klaffer på første forsøk i allefall Eller at det klaffer før så dere slipper prøverør Skjønner at du er bekymret for din kjære nå, men det er vel som Devilina sier, at hvis han virkelig hadde vært syk så ville han vært mye dårligere. Det er selvfølgelig ikke noe kjekt å få beskjed om at sædkvaliteten er ganske dårlig, men jeg krysser i allefall alt jeg har for at det ikke er noe mer som feiler din kjære! Det går nok bra skal du se Aaargh, det er så typisk at slike ting skjer rett før bryllupet. Jaja, det er da ingenting å gjøre med det uansett. Jeg kjenner at jeg er litt nervøs for torsdag. Da skal min kjære ringe til doktor for å få svar på prøvene sine. Håperhåperhåperhåper at det ikke er noe alvorlig. Det med sædkvaliteten suger, rett og slett. Men akkurat nå har jeg så mye annet å tenke på at det bare ligger baki hodet og murrer. Det kommer nok frem i lyset så snart bryllupet er overstått skal dere se. Da blir det nok en del klaging og syting fremover her inne. Selvsagt håper vi at vi klarer det på egenhånd, men håpet er ikke så stort. Det at legen faktisk hadde så lite håp at han bestilte prøverør med en gang er ikke akkurat en positiv-booster for å si det slik. Jaja, klarer vi det ikke selv får vi ihvertfall hjelp. Det er betryggende å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #399 Del Skrevet 22. juni 2009 Mensmurringer? Nå? :klø: *merkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 22. juni 2009 #400 Del Skrevet 22. juni 2009 Du, vet du...Mannen har ei venninne, hun og mannen (hennes, ikke min.. ) prøvde i flere år, og ble satt opp på prøverør. Men jaggu satt ikke spiren før de kom så langt! De hadde fått beskjed om at det kom til å bli veeeldig vanskelig for de å bli gravide på normalmåten... Så ser du, det trenger ikke alltid være så svart! Ta det med prøverør som en back-up, for dere kommer til å klare det nå! *krysser fingrene for at lufta har gått ut av ballongtissen, og at det blir masse * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå