Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Jeg heier frem en upraktisk spire :duskedame::duskedame::lur:

Ha en super helg da Belle :klem:

Huff, får ikke håpe heiingen din resulterte i noe, for med mitt alkoholinntak i helgen tror jeg ikke en eventuell spire ville hatt det så godt. :fnise:

:duskedame: :duskedame: :kjefte: på tanta!!! :nigo:

Takk for :duskedame: og :kjefte: !

----

Ja, da var helgen overstått også. Det ble utdrikningslag - kjempegøy! :hoppe: Ta en tur inn i bryllupsdagboken min dersom dere er nysgjerrige på hva vi gjorde. :Nikke:

Ellers kjenner jeg lite til eventuell mens eller spire, annet enn at puppene mine er superømme. Jeg er veldig kvalm, men det har nok noe med helgen å gjøre, heller enn en eventuell spire. :fnise:

Ha en fin mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro med utdrikningslag da :jepp: Jeg må si jeg er skikkelig misunnelig for at du skal gifte deg :sjenert: jeg har en mann som ikke skjønner vitsen! Så spørs om jeg noen gang blir gift...

Håper kvalmen er der av grunner du ikke tror :lur: og heia ømme pupper :duskedame:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med utdrikningslag da :jepp: Jeg må si jeg er skikkelig misunnelig for at du skal gifte deg :sjenert: jeg har en mann som ikke skjønner vitsen! Så spørs om jeg noen gang blir gift...

Håper kvalmen er der av grunner du ikke tror :lur: og heia ømme pupper :duskedame:

Det var kjempegøy! :strix:

Han kommer nok inn på tanken etter hvert skal du se. Min kjære var totalt mot bryllup, han var ikke klar blablabla, men plutselig en dag fant han ut at det allikevel ikke er noe som forandrer seg med forholdet vårt. Og det var faktisk svigermor som fikk ham til å forstå dette. :fnise: Jeg var jo forberedt på å vente i 5 nye år på at han skulle bli klar, så overraskelsen var stor, mildt sagt. :hjerte:

:lur: Det hadde vært noe, det. *sukk* Puppene mine er uansett superømme, det var så vidt jeg klarte å ligge på siden i natt, de var så tunge liksom. Vi får uansett se til helgen, da skal jeg ha mensen.

Jeg er faktisk litt redd for at jeg kan være gravid også, sånn hypotetisk sett. Tror dere at den eventuelle spiren har det bra selv om jeg hadde en grøftefulle i helgen? :sjenert: Er så redd for at dersom jeg er gravid, så blir det problemer siden jeg drakk så mye. :sukk: Alt en skal bekymre seg for...

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempegøy! :strix:

Han kommer nok inn på tanken etter hvert skal du se. Min kjære var totalt mot bryllup, han var ikke klar blablabla, men plutselig en dag fant han ut at det allikevel ikke er noe som forandrer seg med forholdet vårt. Og det var faktisk svigermor som fikk ham til å forstå dette. :fnise: Jeg var jo forberedt på å vente i 5 nye år på at han skulle bli klar, så overraskelsen var stor, mildt sagt. :hjerte:

:lur: Det hadde vært noe, det. *sukk* Puppene mine er uansett superømme, det var så vidt jeg klarte å ligge på siden i natt, de var så tunge liksom. Vi får uansett se til helgen, da skal jeg ha mensen.

Jeg er faktisk litt redd for at jeg kan være gravid også, sånn hypotetisk sett. Tror dere at den eventuelle spiren har det bra selv om jeg hadde en grøftefulle i helgen? :sjenert: Er så redd for at dersom jeg er gravid, så blir det problemer siden jeg drakk så mye. :sukk: Alt en skal bekymre seg for...

:klem: til deg!

Vet du, en evt spire har det nok kjempebra uansett grøftefylla i helga.. Tenk hvor mange vordende mødre som har seg ei og to og tre grøftefyller før de vet at de er gravide.. Går bra det oxo! (Hadde et par selv oxo, der jeg sovna med trynet nedi et tastatur, og ett der venninna mi og min daværende type måtte slenge meg i dusjen med iskaldt vann for å få litt liv i meg... :sjenert: Men det gikk da bra det oxo!)

Så akkurat det tror jeg ikke du skal bekymre deg så veldig for :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, en evt spire har det nok kjempebra uansett grøftefylla i helga.. Tenk hvor mange vordende mødre som har seg ei og to og tre grøftefyller før de vet at de er gravide.. Går bra det oxo! (Hadde et par selv oxo, der jeg sovna med trynet nedi et tastatur, og ett der venninna mi og min daværende type måtte slenge meg i dusjen med iskaldt vann for å få litt liv i meg... :sjenert: Men det gikk da bra det oxo!)

Så akkurat det tror jeg ikke du skal bekymre deg så veldig for :):kose:

Årh, det var godt å høre. Jeg vet jo at det er mange som drikker mye før de finner ut at de er gravide (en venninne av søster fant det ikke ut før hun var 4-5 måneder på vei, dette var midt i 18-19 års flatfylla hver helg, men det gikk bra uansett da), men jeg kommer uansett til å engste meg.

Akkurat nå tror jeg ikke noe særlig på at jeg kan være gravid. Var nok bare restene etter fyllesyken som tullet litt meg meg. :fnise: Uansett, her i gården er vi pessimistiske til det motsatte er bevist. :ler:

Ellers går det veldig mye i bryllupsforberedelser for tiden. Det er derfor prøvingen liksom har blitt skjøvet i andre rekke og jeg ikke er så veldig aktiv her inne. Er utrolig stresset for tiden, det er så mye å gjøre! :bond: Mamma surrer rundt som en jojo hele tiden, jeg tror aldri jeg har sett henne så stresset før. :fnise: Uansett, gleder meg veldig til å begynne på pergo neste uke (dersom jeg får mensen, da :sjenert: ). Da vet jeg ihvertfall akkurat når EL er og vi kan sikte oss inn på de riktige dagene. :hoppe:

Ha en fin onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: heier for spire hos deg ;) Her er el kommet nå???!! Syklusen min har tulla seg til :( Så nå vet jeg ikke ikm eller noe venter på temp stigning så jeg kan komme meg over til dpo land :hoppe:

Håper vi kan sitte med positiv test denne mnd begge 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: heier for spire hos deg ;) Her er el kommet nå???!! Syklusen min har tulla seg til :( Så nå vet jeg ikke ikm eller noe venter på temp stigning så jeg kan komme meg over til dpo land :hoppe:

Håper vi kan sitte med positiv test denne mnd begge 2 ;)

Takk for :duskedame: , men det hjalp nok ikke stort. :( Mensen har landet. :sinna::kjefte: Selv om jeg egentlig visste det da, så er egentlig ikke så veldig skuffet.

Så nå blir det snart hormonstart og Belle-monster. :fnise: Og jeg skal endelig få vite akkurat når jeg har EL. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en klem jeg :klemmer:

:klem: tilbake! :kose:

----

Ikke så mye som skjer i prøververdenen for tiden. Jeg skal begynne på pergo på mandag og EL er blitt flyttet til 25.06, altså to dager før bryllupet. Veldig greit egentlig, da slipper vi å måtte skvise inn :sengekos: mellom alle bryllupsforberedelsene. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med Pergo og med bryllupsforberedelesene ikke minst... så spennende!!

Ha en deilig søndag også, lov til å slappe av litt idag vel? Kanskje du kan be din snarlige ektemann på å gi deg litt deilig massasje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame : Håper på en pergo-spire :duskedame :

Takk for :duskedame: !

Heier deg videre med pergo sammen med pusilus ;)

:duskedame ::duskedame ::duskedame :

Lykke til med Pergo og med bryllupsforberedelesene ikke minst... så spennende!!

Ha en deilig søndag også, lov til å slappe av litt idag vel? Kanskje du kan be din snarlige ektemann på å gi deg litt deilig massasje? ; )

Takktakk!

:fnise: Jeg har aldri fått en massasje i hele mitt liv. Meeen, jeg fikk gavekort på spabehandlig av min kjære til bursdagen. :nigo: Skal prøve å få tid til det før bryllupet. Kjenner på meg at jeg trenger å stresse ned noen tusen hakk. :fnise:

------

Da var helgen over, igjen. Jeg har hatt en supertravel helg med bryllupsforberedelser (mindre enn 2 uker igjen :haar: ) og min kjæres utdrikningslag. Jeg reiste ned til nabobyen hvor de var og overrasket ham på hotellrommet forloveren hans hadde fikset. Det gikk litt over styr og han klarte selvsagt å skrape opp halve ansiktet. :klaske: Håper det meste er borte til bryllupsdagen, selv om det helt sikkert på bittelitt sminke til uansett. :fnise:

I dag skal jeg ta min første pille med pergo og min kjære skal teste svømmerne sine i morgen. :hoppe: Vi holdt nesten på å glemme ut 2 dagersregelen i går forresten. :sjenert: (han skal ikke få utløsning i minst 2 dager før test, ellers kan kvaliteten være dårlig)

Ellers går det i bryllupsplanlegging for tiden. Musikk, blomster, pynting, gjester, bordkort, prest blablabla. Kjenner jeg blir mer og mer stresset for hver dag som går. :bond:

Ha en fin mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig at effekten av pergo viser seg etter bare noen timer? :fnise: Jeg kjeftet min kjæres hud full i går kun fordi han så gjerne ville diskutere alkoholinnkjøp til bryllupet. :sjenert: Stakkars kjære, han fortjener virkelig ikke det. :hjerte:

Så ja, min første pille er inntatt og min kjære har fått lide for det allerede. :troest: Tror nok også at søvnmangel er en stor del av mitt raserianfall. :fnise:

Som sagt, det går veldig mye i bryllupsforberedelser for tiden, så beklager dersom jeg ikke har vært inne i bøkene deres på en stund. Jeg kommer sterkt tilbake etter bryllupet. Da er det spireleting for full pupp! :nigo:

Ha en fin tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sikkert en litt dårlig kombinasjon med hormonpiller midt oppi alt bryllupsstresset :eeeh: Men det går seg nok til skal du se :jepp:

Det er vel igrunn et lite offer for å få en liten spire i magen :rødme:

Ha en fin dag Belle, og husk å ta deg noen pustepauser litt sånn innimellom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sikkert en litt dårlig kombinasjon med hormonpiller midt oppi alt bryllupsstresset :eeeh: Men det går seg nok til skal du se :jepp:

Det er vel igrunn et lite offer for å få en liten spire i magen :rødme:

Ha en fin dag Belle, og husk å ta deg noen pustepauser litt sånn innimellom :klemmer:

:fnise: En veeeldig dårlig kombinasjon tror jeg. :sjenert: Men det er uansett verdt det! :Nikke:

:bond: Jeg har ikke tid til å ta meg pustepauser! :fnise: Joda, i dag blir det en slapp-av-dag med bare bittelitt bryllupsinnkjøp.

--------

Disse pillene er helt forferdelige! Men jeg kan ikke si om de virkelig er forferdelige eller om det bare er psykisk. Med én gang jeg har tatt dem blir jeg veldig varm i kroppen og etter bare noen minutter får jeg mens-lignende smerter i magen. Etter noen minutter der igjen kjenner jeg at jeg blir smågretten og min kjære må liste seg over alt. :ler: Kan det funke så snart? :klø:

Én ting jeg har merket med disse pillene - som MÅ være pillene - er at jeg klør noe innihampen ''der nede''. I går var det så fælt at jeg måtte inn på do på jobb og kjenne etter om jeg hadde en tampong glemt igjen der inne - for det føles slik. At tampongen bare er halvveis inni, dersom dere forstår hva jeg mener. :sjenert: Huff, alt vi går gjennom for å få en liten spire. :sukk:

Min kjære var og testet seg i går og han fikk ganske kjapt svar. ''Litt redusert'' var svaret han fikk. Men det var visst veldig normalt sånn ellers, så det skulle ikke utgjøre noen forskjell. Damen hadde visst sett på mine verdier også og hun sa hun trodde vi kom til å bli gravide innen sommeren er over. :hjerte: Dette var en bioingeniør da, så legen skal også ta en titt på resultatet. Kanskje han ser noe annet som er mer på det doktoriske planet? :fnise:

I dag begynner :sengekos: - kjøret. Hver tredje dag og i neste uke blir det :humpe: hver dag fra mandag til fredag. :nigo:

Ha en fin onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: :duskedame: Heier for en spire!!!

Misunner ikke de hormonene, jeg måttet bytte p-piller x-antall ganger pga. østrogenet og det er ingen spøk hva man propper i seg. MEN dine er veldig midlertidige og vel verdt alle bivirkninger :jepp:

Bivirkninger for å ikke bli gravid gidder jeg ikke :fnise:

Lykke til!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame : :duskedame: Heier for en spire!!!

Misunner ikke de hormonene, jeg måttet bytte p-piller x-antall ganger pga. østrogenet og det er ingen spøk hva man propper i seg. MEN dine er veldig midlertidige og vel verdt alle bivirkninger :jepp :

Bivirkninger for å ikke bli gravid gidder jeg ikke :fnise :

Lykke til!! :klemmer :

:fnise: Helt enig at bivirkninger uten noe som helst mål og mening (annet enn å ikke bli gravid selvsagt :klaske: ) er ubrukelig. Nå har jeg ihvertfall noe å se frem til!

Takk for heiing! :klem:

-----

:bond: :bond: :bond: :bond: Disse pillene er noe herk! Og det sier jeg etter bare 3 dager på dem. :sjenert:

Jeg er blitt så utrolig sår ''der nede'' at jeg såvidt klarer å ha sex. :overrasket: Grisevondt var det, til og med vondere enn første gangen. :haar: Håper det går over til neste uke ihvertfall, da skal vi jo ha sex hver dag. :bond:

Jeg er også sur hele kveldene, uten å faktisk ha noe jeg er sur over eller noen jeg er sur på. Jeg har aldri hatt noe særlig PMS - med tanke på humøret - så min kjære har liksom aldri opplevd meg slik. :fnise: Men han vet hva det går ut på og prøver så godt han kan. :rødme: I går skiftet han dekk på bilen min (ja, vi er bare bittelitt sent ute :flau: ) og fikk klokken min fikset. I tillegg lagde han middag til meg også. :hjerte:

I dag blir det fullt bryllupskjør hele dagen (skal til presten :redd: ), og i kveld skal vi til søster for å høre på konsert. Hun bor nemlig rett bortenfor der konserten skal være, og vi orket ikke å betale så mye for billettene. Da er det like godt å sitte i stuen hennes med vinduet åpent og bare skravle. :fnise:

Ha en fin torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for svømmere som virker! For de virker jo, var bare litt reduserte?

Og :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: for at hun dama sa hun trodde dere kom til å bli gravide innen sommeren var over!! :bolledeig: :bolledeig:

Og det med at du er så sår... Du har ikke fått sopp eller noe da? Aner ikke jeg altså, men man blir jo grusomt sår av det... Uansett, håper det går over snart, for å plages der nede, er jaggu ikke noe godt!! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for svømmere som virker! For de virker jo, var bare litt reduserte?

Og :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: for at hun dama sa hun trodde dere kom til å bli gravide innen sommeren var over!! :bolledeig: :bolledeig:

Og det med at du er så sår... Du har ikke fått sopp eller noe da? Aner ikke jeg altså, men man blir jo grusomt sår av det... Uansett, håper det går over snart, for å plages der nede, er jaggu ikke noe godt!! :trist:

De virker, var bare littegranne reduserte! :bolledeig:

Håper hun har rett! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det er godt mulig jeg har fått sopp av de pillene ja. Jeg vet jo at mange får sopp av p-piller, det er vel noenlunde de samme hormonene? Kanskje jeg bare skal gå på apoteket og prøve, det skader jo ikke. :vetikke: Har jo aldri hatt det før, så hva vet vel jeg? :fnise: Det klør ihvertfall som et helvete, rett og slett. Ja, skal på apoteket og kjøpe soppmiddel asap (eller etter jobb og prest). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...