Pasjonsblomst Skrevet 25. mai 2009 #341 Del Skrevet 25. mai 2009 Høres som du nyter livet alene hjemme, og har bryllupsplanene under kontroll.. Ikke lenge igjen nå! Bryllupssuite høres digg ut.. Nyt resten av mandagen, det er en deilig dag idag (iallfall her i vest) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #342 Del Skrevet 26. mai 2009 Heldig som har bryllupet foran deg altså... Skulle vært obligatorisk med bryllup hvert 5. år spør du meg!! Med samme mannen såklart! Kos deg alene hjemme - det er deilig det! Tror ikke jeg hadde orket å stresse så mye som jeg har gjort det siste året, hvert 5. år. Men dersom noen kunne gjort det for meg hadde det vært greit. Høres som du nyter livet alene hjemme, og har bryllupsplanene under kontroll.. Ikke lenge igjen nå! Bryllupssuite høres digg ut.. Nyt resten av mandagen, det er en deilig dag idag (iallfall her i vest) Tror det meste er i boks nå. Gleder meg veldig til bryllupssuite. Vi får musserende vin, fruktfat, frokost på sengen og fri utsjekking. Puh, i går var det vaaaarmt! ----- Ellers lite som skjer i prøverhverdagen min nå som min kjære er borte. I dag skal jeg gjøre meg ferdig med The 4400 og ellers bare slappe av. Lese litt under teppet på sofaen og muligens rydde litt på kjøkkenet. Ha en fin tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 26. mai 2009 #343 Del Skrevet 26. mai 2009 Bare innom med en Også heie frem en bryllupsnattspire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 26. mai 2009 #344 Del Skrevet 26. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 27. mai 2009 Bare innom med en Også heie frem en bryllupsnattspire Takk for ! ------ Huff, lite som skjer i prøververdenen for tiden. Forresten, det føltes som om jeg hadde EL i går. Kjente en skikkelig stikking i venstre siden, men det kan da ikke stemme. Uansett, EL-leting er over nå som vi skal begynne på Pergo neste gang. I dag skal jeg hjem til mamma på overnattingsbesøk. Pleier å gjøre det når min kjære er borte... Ja, jeg er mammadalt. Da blir det bare avslapping, lesing og sikkert mye bryllupssnakk. Ha en fin onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. mai 2009 #346 Del Skrevet 28. mai 2009 Innom med en Kos deg hos mamman din, viktig å være litt mamma eller pappa dalt til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 29. mai 2009 Innom med en Kos deg hos mamman din, viktig å være litt mamma eller pappa dalt til tider Takk for ! Det er kjempeviktig. ----- I dag kommer min kjære hjem. Han skulle ikke ha kommet hjem før neste fredag, men det ble i dag i stedet. Så herlig å få slike overraskelser! Jeg skal liksom ha EL denne helgen, men jeg tror den allerede har vært, sånn ca. sist helg/tidlig denne uken. Men jeg kan ikke forstå at den kan komme så snart etter mensen. :klø: Jaja, vi prøver og øver uansett vi. Det hadde vært typisk om spiren satt akkurat denne pp, når vi egentlig ikke vil at den skal sitte. Nå har min kjære fått innkalling til spermtest også, 9. juni. Han fikk tilsendt prøveglass og allting. Tror han blir glad når han ser at han slipper å gjøre noe mer enn å bare levere prøven. Han har en uforklarlig fobi mot leger og spesielt dersom det er snakk om sjekk av ''lillemannen'' hans. Han er nå søt også, da. Ha en fin fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 30. mai 2009 #348 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg kjenner til det ja, tror det er noe med menn og slike ting Hvor lenge har dere prøvd nå siden han får sjekket dette? Årrrhhh vi vil å sjekke sånnt no men tror ikke hvem som helst kan det Hold oss oppdatert fremover iallfall, tester du noe denne pp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. mai 2009 #349 Del Skrevet 31. mai 2009 spermtest ja... håper det er gode nyheter da, er spennende.. (hadde vært litt engstelig jeg, kjenner jeg..) men er jo bare å slappe av og håpe på det beste såklart. så altså, jeg håper han får levert fra seg noen spreke svømmere:) hihi. Og så får han nå erfart det... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mai 2009 #350 Del Skrevet 31. mai 2009 Så bra at han har fått brev med prøveglass og time til avlevering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg kjenner til det ja, tror det er noe med menn og slike ting :jepp : Hvor lenge har dere prøvd nå siden han får sjekket dette? Årrrhhh vi vil å sjekke sånnt no men tror ikke hvem som helst kan det : ( Hold oss oppdatert fremover iallfall, tester du noe denne pp eller? :kose : Menn og leger passer ikke sammen. Vi har prøvd siden oktober 2007, altså over 1,5 år. Han har sjekket seg før, hos fastlegen, men der kan de bare se om det er liv. Hos spesialist ser de jo om det er nok svømmere, om de svømmer riktig osv. Er veldig spent på hvilket svar han får. Jeg har gitt opp hele testingen, jeg. Jeg får uansett ikke utslag på EL-tester, og mensen min er så punktlig at graviditetstester ikke er noe vits i å gjøre. Den kommer hver bidige måned uansett. spermtest ja... håper det er gode nyheter da, er spennende.. (hadde vært litt engstelig jeg, kjenner jeg..) men er jo bare å slappe av og håpe på det beste såklart. så altså, jeg håper han får levert fra seg noen spreke svømmere:) hihi. Og så får han nå erfart det... hehe Huff, krysser fingrene for at det blir et positivt svar vi får. Så bra at han har fått brev med prøveglass og time til avlevering Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var det en ny uke, igjen. Vi har hatt en herlig helg med både 1 og 2 og 5 øl og fisketur på sjøen. Vi har ikke prøvd noe særlig i helgen, bare tatt det helt med ro og ingen pute under rumpa. Er herlig å kunne ha sex fordi vi har lyst en gang i blant også. Meeen, neste pp blir det fullt kjør igjen. Da begynner jeg på pergo og ingenting skal bli overlatt til tilfeldighetene. Min kjære må forresten utsette timen sin hos legen. Han er ikke hjemme den dagen, men jeg håper at det ikke tar altfor lang tid før ny time er i boks. Ellers kommer bror hjem i dag, etter 7 uker på sjøen. Gleder meg veldig til å se ham igjen. Ha en fin tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 3. juni 2009 #353 Del Skrevet 3. juni 2009 Da var det en ny uke, igjen. Vi har hatt en herlig helg med både 1 og 2 og 5 øl og fisketur på sjøen. Vi har ikke prøvd noe særlig i helgen, bare tatt det helt med ro og ingen pute under rumpa. Er herlig å kunne ha sex fordi vi har lyst en gang i blant også. Meeen, neste pp blir det fullt kjør igjen. Da begynner jeg på pergo og ingenting skal bli overlatt til tilfeldighetene. Min kjære må forresten utsette timen sin hos legen. Han er ikke hjemme den dagen, men jeg håper at det ikke tar altfor lang tid før ny time er i boks. Ellers kommer bror hjem i dag, etter 7 uker på sjøen. Gleder meg veldig til å se ham igjen. Ha en fin tirsdag alle sammen! Godt å høre at dere nyter livet oxo, og ikke bare stresser *innom og hilser på en snartur bare* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 4. juni 2009 Godt å høre at dere nyter livet oxo, og ikke bare stresser *innom og hilser på en snartur bare* Her er det livsnyting dagen lang. Bare solen titter frem blir jeg en helt annen person. *herlig* --- Huff, lite som skjer på prøverfronten for tiden. Skal ha mensen neste helg og forventer absolutt ingenting. Vi har på en måte tatt en pause fra den iherdige prøvingen denne pp, så nå gleder jeg meg bare til å begynne på kuren min. Eller, jeg gleder meg ikke akkurat da. Spesielt dersom jeg blir forvandret til en vandrende hormonklump, men det er bare en liten pris å betale synes jeg, for muligheten til å få en liten spire. Uansett, dersom kuren har skikkelig PMS-virkning på meg skulle dere vært fluer på veggen under den siste hektiske uken med bryllupsforberedelser. Synes jeg ser meg selv med håret rett til værs, gråtende over de jævla stygge plastrosegirlanderne min kjære absolutt skal pynte med (nei, det er ikke tull ). Jaja, jeg får prøve å ta meg sammen, ellers blir vel bryllupet avlyst. I kveld blir det muffins-baking og rydding til selskapet i morgen. Evt. filmkveld med bror. Ha en fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juni 2009 #355 Del Skrevet 4. juni 2009 HVA??!!!! Tuller du.... plastroser!!!! OMG!! Han kan da ikke gjør det Det er et bryllup som skal pyntes og ikke... tja.... et blomsterbedd som trenger oppfriskning... fant rett og slett ikke noe å sammenligne med.... Hmmm.... Der hadde jeg lagt ned plent veto ja. Lykke til med videre planlegging og krysser fingrene for deg og kommende "hestekur" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 4. juni 2009 #356 Del Skrevet 4. juni 2009 Plastroser?!? Hvis han ligner min, så kjøper du ekte og sier at plastrosene har blitt veldig gode etterligninger, så går han rett på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 4. juni 2009 #357 Del Skrevet 4. juni 2009 Så godt at du er klar for kuren men kanskje det er akkurat nå det skjer da dere bare tar det rolig og ikke stresser med det Heier for at det ordner seg for dere raskt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 5. juni 2009 HVA??!!!! Tuller du.... plastroser!!!! OMG!! Han kan da ikke gjør det Det er et bryllup som skal pyntes og ikke... tja.... et blomsterbedd som trenger oppfriskning... fant rett og slett ikke noe å sammenligne med.... Hmmm.... Der hadde jeg lagt ned plent veto ja. Lykke til med videre planlegging og krysser fingrene for deg og kommende "hestekur" Nei, I kid you not. Eller, det var svigermor som foreslo det (*frastår fra å lage en skikkelig dårlig vits nå*) og han synes idéen bare var sååå god. Mamma og jeg grøsset innvendig da vi hørte om det. Han tror enda at vi skal ha dem på bordene da, men det skal jeg og mamma klare å komme oss unna. Det blir nok ''bare'' for å pynte litt på søylen som står så upraktisk til midt på gulvet. Og husk! Det er ikke bare plastroser, det er plastrosegirlander, i sølv. Med grønt på. :grøssesmiley: Meeen, jeg fikk bestemme den andre pynten, så han må jo få bestemme litt han også stakkar. Jeg velger å håpe at han ser at det ikke blir fint. Plastroser?!? Hvis han ligner min, så kjøper du ekte og sier at plastrosene har blitt veldig gode etterligninger, så går han rett på! Jepp, plastroser. Men det er plastrosegirlander med bittesmå sølvroser på den grønne ''snoren''. Bah! Så godt at du er klar for kuren men kanskje det er akkurat nå det skjer da dere bare tar det rolig og ikke stresser med det Heier for at det ordner seg for dere raskt!! Det skulle ikke forundre meg at det faktisk skjer når det som mest er upraktisk. Takk for ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 5. juni 2009 #359 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg heier frem en upraktisk spire Ha en super helg da Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 7. juni 2009 #360 Del Skrevet 7. juni 2009 :duskedame: på tanta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå