Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Del Skrevet 26. januar 2009 Altfor mange jenter på byen og ellers tar seg selv for høytidig. Disse tror at to centimer lag med sminke og svindyre klær gir dem retten til å være i skjønnhetseliten. Disse tror at det er greit å være motbydelig mot andre som de mener de er flere hakk over på skjønnhetsskalaen. Dette er de samme jentene jeg ser på morgenen uten sminke, og som mildt sagt ser helt for jævlige ut. Nesten som om de har hatt mensen, diarè og vært gjennom en hungersnød på samme tid. Vi trenger å jekke ned alle tøsene som har kjøpt seg skjønnhet i form av tusenkroners sminke. Dette vil også være svært behjelpelig for oss naturlige skjønne menn som ikke ønsker å kapre prinsessen som viser seg å vær en frosk dagen derpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #2 Del Skrevet 26. januar 2009 Dette vil også være svært behjelpelig for oss naturlige skjønne menn som ikke ønsker å kapre prinsessen som viser seg å vær en frosk dagen derpå. Det at du plukker ut disse "oversminkede" jentene du snakker om er vel strengt talt ditt og ikke hennes problem? Folk må få lov til å gå kledd som de vil, og bruke den sminken de selv ønsker. Jeg synes det er en fin ting at noe sånt som sminke kan få oss mennesker til å føle oss så mye freshere og penere - og hvis noen har lyst til å kline trynet sitt inn i lag på lag med brunkrem for å føle seg på topp så skal de jammen få lov til det. At alle som har dyre klær og sminke tråkker på andre tror jeg du skjønner selv at ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 27. januar 2009 #3 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette vil også være svært behjelpelig for oss naturlige skjønne menn som ikke ønsker å kapre prinsessen som viser seg å vær en frosk dagen derpå. Men det virker jo som om du allerede har klart å gjennomskue dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 28. januar 2009 #4 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg synes det er helt greit at enkelte jenter bruker vanvittige mengder sminke, for da ser jeg hvem jeg ikke deler verdier med, så har jeg mer tid og energi å bruke på jenter jeg faktisk kan ha noe felles med. Flere burde flagge sin personlighet med slike lett synlige markeringer, gjør det mye lettere å finne likesinnede samt unngå ubehagelige overraskelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #5 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg synes det er helt greit at enkelte jenter bruker vanvittige mengder sminke, for da ser jeg hvem jeg ikke deler verdier med, så har jeg mer tid og energi å bruke på jenter jeg faktisk kan ha noe felles med. Flere burde flagge sin personlighet med slike lett synlige markeringer, gjør det mye lettere å finne likesinnede samt unngå ubehagelige overraskelser. ... Flere burde flagge sin "personlighet" ved at de har en plakat e.l. med seg hvor enn de går som sier "Jeg dømmer deg etter utseendet, og særlig om du bruker mye sminke, da konkluderer jeg med at du har dårlige verdier, for såpass dårlige verdier har _jeg_". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå