Nikki Skrevet 8. juli 2003 #82 Skrevet 8. juli 2003 Hva med navnet Saga? Er heller ikke et vanlig navn...
Gjest Camelia Skrevet 8. juli 2003 #83 Skrevet 8. juli 2003 Hannah (selvfølgelig - det heter mine døtre) David, Laurits ...
Marianne Skrevet 8. juli 2003 #84 Skrevet 8. juli 2003 Benedikte, Marita og Aileen heter jentene mine så de navnene syns jeg er veldig fine. Aleksander og Simen er nydelige guttenavn.
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #85 Skrevet 8. juli 2003 Jeg synes Caspian er veldig fint (fant det i dagboken til en bruker her inne faktisk- og likte det godt). Av jenternavn synes jeg Oda er fint.
Dina Skrevet 8. juli 2003 #86 Skrevet 8. juli 2003 Mitt favorittnavn er Dina, derav nicket... Jeg har to gutter, og før begge fødslene hadde jeg jentenavn klar, men ingen guttenavn... de heter Daniel ig Benjamin. Benjamin på 6 år "kunne vært" Dina, og Daniel på 9 år "kunne vært" Ida! Dina
Anglofil Skrevet 10. juli 2003 #88 Skrevet 10. juli 2003 Jentenavn: Eiléen Aurora Yr Nanette Yvonne Mayléen m.f Guttenavn: Alexsander Christoffer Marius Daniel Jonas Joachim m.f Klemz fra:
Felicia Skrevet 10. juli 2003 #89 Skrevet 10. juli 2003 Jeg synes Caspian er veldig fint Kansje litt "out-of-topic", men stemmer det at Caspian er et navn fra Narnia-bøkene? Jeg syntes det er noe kjent med det, men klarer ikke plassere det helt. Og btw: Helt enig - Caspian er et fint navn
Molanya Skrevet 10. juli 2003 #90 Skrevet 10. juli 2003 Hmm, når du sier det, så mener jeg kanskje å huske det samme selv... Men hvem var Caspian? Var det Løven? Det er vel ikke så off-topic... Gøy å vite navns opprinnelse/sammenheng etc.?
Montezuma Skrevet 10. juli 2003 #91 Skrevet 10. juli 2003 Celine Torstina og Anne Madeleine heter mine jenter! Er det forresten noen som har hørt om Torstina før? Hun er så vidt jeg vet den eneste i verden som heter det. Har funnet 6 andre, født på 1800-tallet, den siste døde i 1953. Synes det er gøy å ha et navn som ingen andre har! Ellers har jeg alltid hatt lyst på en Rebecca og en Victoria....... Den eldste kunne vært Alexander, men er glad vi unngikk det, nå som "alle" andre har en Alexander! Hadde jeg fått en gutt i fremtiden, kunne jeg tenkt meg noe som Patrick, Adrian vært yndlingsnavn fra jeg var liten. Men kunne ikke tenke meg å bruke dem nå!
Felicia Skrevet 11. juli 2003 #92 Skrevet 11. juli 2003 Men hvem var Caspian? Var det Løven? Jeg tror det var han prinsen i 3. eller 4. boka... han de barna møtte når de "fallt" gjennom et bilde av en båt... Løven het vel Aslan tror jeg. Tanke: Kansje jeg skal lese Narnia i sommer?? Begynner å bli mange år siden...
Gjest Clea Skrevet 11. juli 2003 #93 Skrevet 11. juli 2003 Hei Det aller nydeligste navnet jeg vet er; Ser for meg en liten pike med svarte dun på hodet..*sukk* Mvh Clea
koldbruna Skrevet 13. juli 2003 #94 Skrevet 13. juli 2003 Skal vi se da.... av jentenavn må det bli *Gøril *Ragnhild *Runa *Runhild *Marika *Tara *veslemøy *Andrea Av GutteNavn *Steinar *sander *Petter *Jørgen *Tage *Tore *Tobias *Tomas *Are Men det er sikkert flere .... koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #95 Skrevet 13. juli 2003 Skal vi se da.... av jentenavn må det bli *Runa koldbruna Heeelt enig!
jamjam Skrevet 13. juli 2003 #96 Skrevet 13. juli 2003 Slenger meg innom her.. Mine sikkert godt-menende foreldre ga meg ett navn som nå er populært,men som ingen andre her hadde når jeg vokste opp. Og det ga meg nok like mye bry som ett populært navn gir "bestemte" navn til mine (2)fremtidige barn når jeg var 13 jeg,og selv om det ene navnet har blitt populært nå,så tror jeg faktisk jeg holder på dem,om jeg en gang skulle bli mor da.. Navn jeg synes er fine: Tilla,Maja,Tuva,Jørgine,Tiril,Hannah,Malene,Dina Sander,Ørn,Trym,Lucas,Noah,
Antonette Skrevet 15. juli 2003 #97 Skrevet 15. juli 2003 Jeg faller alltid tilbake på litt eldre navn. Som Amund, Elias, Even, Mattis, Johannes, Audun, Ådne, Sondre, Jarle, Halvor, Kristoffer.. og Signe, Ester, Agnes, Sigrid, Selma, Tora, Amunda, Almine, Johanne/a, Tyra, Otilie osv... Favorittene akkurat nå er Amund (har vært det lenge..) og Signe.
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #98 Skrevet 15. juli 2003 Jeg liker Victor.. :D Hadde ei venninne som het Cate June, det var litt morsomt! Ellers.. Emma og Tine.. Sebastian er et pent guttenavn.
Gjest Muslingen Skrevet 17. juli 2003 #99 Skrevet 17. juli 2003 Min datter heter Tula Helena. Synes det er flott jeg! Får jeg noen gang enda en datter skal hun hete Sol Malên.
Pip Skrevet 18. juli 2003 #100 Skrevet 18. juli 2003 Hmmm... dette er sånn typisk samtaleemne av og til... Særlig når noen venner får barn...! :D Jeg liker best korte navn jeg da - og helst ikke doble. Fine guttenavn: Ruben Filip Peter Jentenavn: Lea Hanna Rut ...fins mange flere fine også. Men jeg liker i grunne ikke sånne laaange navn - som Benjamin og Viktoria...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå