:-) anna Skrevet 29. juni 2003 #41 Skrevet 29. juni 2003 I teorien liker jeg litt uvanlige navn som ER navn. Altså navn som folk har hørt men om ikke så mange barn heter. Men så er det mange andre navn som er pene også da. For tida liker jeg Nikolai, Ola, Erik, Øyvind, Endre, Magne, Edvin, Leon, Noel, Aksel, Aslak, Abel, Artur, Jørgen Jenter: Ellinor, Anna (selv om jeg heter det selv) Tora, Siri, Sara, Nora, Nore, Abel(one), Dagmar, Veslemøy
Madison Skrevet 29. juni 2003 #42 Skrevet 29. juni 2003 Sander, Elias, Dennis, Casper, Kenneth, Mathias, Leon, Joachim, Marius, Lasse, Noah Eline, Anette, Adina, Luna, Stine, Nathalia, Mie, Sunniva,Isabell og et par til, men som jeg forbinder med folk jeg helst ikke vil.
Klips Skrevet 30. juni 2003 #43 Skrevet 30. juni 2003 Siden jeg var liten har yndlingsnavnene mine vært: Julie og Kristoffer. Og akkurat når jeg blir gammel nok til å få barn, er disse navnene 10 på topp. :o Er ikke det rart? Og derfor velger jeg ikke Julie likevel. Har selv sluppet å hete det samme som alle andre, og er veldig glad for det. Typisk liker jeg også korte jentenavn som slutter på a, akkurat som "alle" andre for tiden; Ida, Emma, Sara, Maia...
Gjest Vanessa Skrevet 30. juni 2003 #44 Skrevet 30. juni 2003 Astrid Elisabeth Amalie Ingrid Charlotte Sunniva Maria Catherine Gabrielle Chantal
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2003 #45 Skrevet 30. juni 2003 åh, dette er nesten mitt favoritt-tidsfordriv... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har diskutert navn med venninner! Av jentenavn liker jeg Mina, Ina, Maiken, Anniken, Malin, Tine, Silje, Marie og Maria. Av guttenavn er det litt verre.. Men liker Oliver, Elias, Martin, Mads, Mikael, Mons, Petter, Marius. Hm - det er visst M som er min forbokstav nå.... Sambo liker Felix, han. Samme som den nye danskeprinsen. Så hvis det blir to sønner på oss, får det bli Mons og Felix - skikkelige kattenavn begge to!!!
Mæsken Skrevet 30. juni 2003 #46 Skrevet 30. juni 2003 Fine guttenavn: Sander, Daniel og Sindre. Fine jentenavn: Iselin, Henriette og caroline. Jeg synes også at May Helen er veldig fint.
Barbie Skrevet 30. juni 2003 #48 Skrevet 30. juni 2003 Jentenavn: Mariell, Angelica, Ramona, Andine guttenavn: Nicklas, Adrian, Marcus
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #49 Skrevet 30. juni 2003 Jeg synes Robin, Remi og Michael er fine gutte navn og Miriam, jasmin og Tia er fine jente navn
Mann 40 Skrevet 30. juni 2003 #50 Skrevet 30. juni 2003 *Marthe *Daniel *Tor *Ina Har inntrykk av at det er veldig få barn som kalles Ina og Tor nå for tiden. Fine navn: Hilde, Olga, Bjarte
Mann 40 Skrevet 30. juni 2003 #51 Skrevet 30. juni 2003 Men er det ikke et poeng å ikke kalle ungen sin det samme som alle de andre? Her i vår lille veisnutt med under tyve familier er det allerede tre som heter Markus, det skulle vært en til men han ble hetende Magnus fordi moren syntes det var nok Markuser.... Tror du ikke en del prøver å være originale, men så er det plutslig mange andre som har brukt samme navn? Jeg tror det av og til er sånn. Det som skjer er nok at folk ubevisst har fanget det som er i tiden/snart kommer. Kjenner til noen som for noen år siden gikk inn for å være originale, de kalte sønnen Benjamin. Noen år seinere var det et 10-på-topp-navn.
Gjest Janna Skrevet 30. juni 2003 #52 Skrevet 30. juni 2003 Liker Pippi Lotta, jeg. Det er søtt. (Rullegardina og resten kan jeg styre min begeistring for) Dessverre kjenner jeg ingen som heter det.
Browneyes Skrevet 30. juni 2003 #53 Skrevet 30. juni 2003 Synes Sebastian, Christoffer, Marcus og Henrik er fine guttenavn og Henriette, Helene, Celine og Emilie flotte jentenavn.
Miew Skrevet 30. juni 2003 #54 Skrevet 30. juni 2003 Norah, Madelen, Thea, Emilie, Milla og Ellen blant jentenavn. Marius, Morten, Martin og Christian blant guttenavn. Mye M, N og E....og veldig "behagelige" navn blant det jeg liker. Navn høres uansett annerledes ut i en østlendings, en nordlendings, en vestlendings og en sørlendings øre...
Mathias Skrevet 1. juli 2003 #55 Skrevet 1. juli 2003 Sander, Elias, Dennis, Casper, Kenneth, Mathias, Leon, Joachim, Marius, Lasse, Noah . Både jeg og sønnen min er jo med her jo!... :D Synes ditt navn er fint også jeg... Flere jenter med det navnet som har vært innom i livet mitt når jeg tenker etter nemlig... :D
Brownie Skrevet 1. juli 2003 #56 Skrevet 1. juli 2003 Det er jo så mange fine navn. Av jentenavn liker jeg: Renee, Victoria, Elise, Caroline og Stephanie Guttenavn: Daniel, Elias, Christopher, Sebastian, Stephan Tror jeg kommer til å få det vanskelig den dagen jeg får barn - dersom den dagen kommer da Brownie
Gjest Tex Skrevet 1. juli 2003 #57 Skrevet 1. juli 2003 Har inntrykk av at det er veldig få barn som kalles Ina og Tor nå for tiden. Min sønn heter Tor og naboen heter Ina....
Fru Fomle Skrevet 1. juli 2003 #58 Skrevet 1. juli 2003 Fine jentenavn: Silje, Ingrid, Maria Fine guttenavn: Eirik Liker gode, trauste navn! Helst ikke mer enn to stavinger.
birgitte242 Skrevet 1. juli 2003 #59 Skrevet 1. juli 2003 Da vi fikk vårt første barn var følgende navn aktuelle: Lilly Emily Stella Chloe Carla Kayleigh Jonah Jonathan Kyle Må legge til at hvis jeg hadde hatt en norsk mann og bodd i norge ville nok listen sett helt annerledes ut..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå