Gjest fragment Skrevet 1. oktober 2009 #681 Del Skrevet 1. oktober 2009 Våknet opp til nok en flott dag her i sør, og da var det ikke så mye annet å gjøre enn å komme seg ut på sykkelen etter frokosten (og Ellen DeGeneres Show :happy:) Ifølge Gule Sider sitt kart ble det en tur på ca. to mil. Det fungerte faktisk overraskende bra å legge inn små viapunkter slik at jeg fikk opp nøyaktig lengde på løypa. Fin tur, uten for mye vind. Det blåser ofte her nede, og da er det kjipt å tråkke rundt på sykkel. Motvind er motivasjonsdreper nr. 1! Har glemt gjennomsnittspulsen, men makspuls var 194. Total kcal var 659. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. oktober 2009 #682 Del Skrevet 1. oktober 2009 Høres deilig ut Håper du hadde en fin dag ellers også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 2. oktober 2009 #683 Del Skrevet 2. oktober 2009 Grei styrkeøkt før jobb i dag. Fremdeles litt støl etter bryst/triceps-økten på tirsdag, så kjørte lett og utholdende i benken i dag. 12 minutter ellipse Benkpress: 10/22,5 kg, 12/32,5 kg, 12/32,5 kg, 12/32,5 kg. Nedtrekk: 8/32 kg, 8/45 kg, 8/45 kg, 8/45 kg. Skråbenk m/ manualer: 8/11 kg, 8/11 kg, 8/11 kg. Cable flyes: 8/10,4 kg, 8/10,4 kg, 8/10,4 kg. Sittende roing: 6/32 kg, 7/32 kg, 7/32 kg. Enarms bicepscurl i kabel: 3 x maks (dropsett) 15 minutter jogging på mølle Usikker på hva morgendagen bringer. Mulig det blir en formiddagsøkt (kardio?) på senteret, ettersom jeg skal på jobb på kveldstid. Det er meldt skikkelig drittvær, så det blir neppe noen utendørsaktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 4. oktober 2009 #684 Del Skrevet 4. oktober 2009 I kveld skulle du hengt sammen med lucy, Mrs Shorty og meg på NM i Bodyfitness og Bodybuilding 2009! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 4. oktober 2009 #685 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det hadde vært festlig! Har ikke vært inne på bloggen til Kristine Weber ennå - vant hun i dag også? Imponerende kropp på den jenta... Har hatt full jobbehelg, så det har blitt lite trening. Håper å få til en økt i morgen, men skal først til frisøren, og så får jeg et kjapt besøk av familien senere. Mulig det blir tid på kvelden en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 5. oktober 2009 #686 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ah, endelig fikk jeg gjort unna frisørbesøket. Er ikke så glad i å gå til frisøren, så det er litt tiltak hver gang. Men nå er man i alle fall kvitt alt overflødig hår! Hadde nettopp en ganske så ålreit sykkeltur i ettermiddagssola. Livet var sannelig ikke så verst med strålende sol, flat og fin vei foran meg og ikke minst Foo Fighters' "Skin and Bones" på ørene :happy: Gjennomsnittspuls: 163 Makspuls: 191 Kcal: 581 Varighet: 60 minutter Endret 5. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. oktober 2009 #687 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Kjapp økt den siste timen på jobb i dag. Sånn sett er jeg heldig, ettersom jeg har mulighet til å trene litt i arbeidstiden. Styrkerommet vårt er imidlertid litt beskjedent utstyrt, og det bærer jo treningsøkten preg av. Men fikk da kjørt bryst/triceps ganske greit. 1000 meter roing Benkpress: 5 x 5 (40 kg) Pec-deck flyes: 3 x 8 (ukjent vekt - ingen tall på vektene) Skråbenk m/ manualer: 3 x 8 (10 kg) Triceps kickback: 3 x 8 (6 kg) 1000 meter roing Det svei skikkelig på siste øvelse, og håper at dette er fordi øvelsen ble utført riktig Har liksom alltid foretrukket andre tricepsøvelser, men det er mulig jeg begynner å kjøre kickback fremover. Skikkelig høstvær ute i dag, så resten av dagen tilbringes garantert inne. Håper godværet er tilbake igjen snart, alt er litt lettere da. Endret 6. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. oktober 2009 #688 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det svei skikkelig på siste øvelse, og håper at dette er fordi øvelsen ble utført riktig Har liksom alltid foretrukket andre tricepsøvelser, men det er mulig jeg begynner å kjøre kickback fremover. Jeg leste akkurat litt om teknikk på tricepsøvelser. Skal implementere litt av det i dag. Det er blant annet en video om kicbacks Tricepstrening med vitenskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. oktober 2009 #689 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det største problemet var egentlig at jeg manglet speil i treningsrommet, og sånn sett hadde dårlig oversikt over hva armen min drev på med bak der. Men den videoen var ganske oppklarende i forhold til dette med vinkel på armen osv., så skal huske på det neste gang. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 7. oktober 2009 #690 Del Skrevet 7. oktober 2009 Åhoi. Da var man blitt bileier! Så da er det bare til å krysse fingrene og be til høyere makter om at dette var et greit kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. oktober 2009 #691 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. oktober 2009 #692 Del Skrevet 7. oktober 2009 Grattis med bil! Hva endte det på? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 7. oktober 2009 #693 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det ble en Opel Astra 96-modell. Den har vært eid av et eldre ektepar helt siden den var ny, og kun gått 120 000 km. Så dette pluss en del andre ting gjorde at jeg følte det var greit å slå til. Er jo student uten nevneverdig inntekt, så jeg håper virkelig at dette ikke blir et håpløst prosjekt. Betalte 18 000 kr. Kommer nok til å selge den igjen neste høst, for da drar jeg tilbake til Oslo for å gå sisteåret. Og Oslo er jo ikke akkurat en by hvor det i mitt tilfelle er nødvendig med bil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. oktober 2009 #694 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så bra, høres jo helt perfekt ut. Vi kjøpte oss bil i mai, blir en del reising til Tjøme og Gardermoen, og når man betaler 750,- tur-retur for to stk til sistnevnte, så er ikke bil en så dum investering. :gjeiper: Vi fant en Turtlesgrønn Toyota Corolla 99-modell, hadde gått akkurat over 100 000 km. Vi betalte 70 000,-, og fikk prutet med skifte av registerreim, tilstandsrapport, omreg.avg. Er digg å ha bil!! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 7. oktober 2009 #695 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det hadde vært festlig! Har ikke vært inne på bloggen til Kristine Weber ennå - vant hun i dag også? Imponerende kropp på den jenta... Enig, enig. Hun er nydelig. Grattis med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 7. oktober 2009 #696 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bil er greit, ja. Hadde vel egentlig aldri tenkt at jeg skulle kjøpe bil allerede nå, men jeg ser at det er et behov. Og ettersom jeg har en del penger til overs føler jeg at det kan være en grei investering. Så i morgen blir det en tur i banken for å ta ut penger. Stort beløp å valse rundt med, men tar det nok mens jeg er på jobb. Og da er nok sjansen for å bli slått ned og ranet relativt liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 7. oktober 2009 #697 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. oktober 2009 #698 Del Skrevet 7. oktober 2009 Pass på så ikke vi kommer en tur da. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 7. oktober 2009 #699 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Det er bare til å prøve seg. Henviser for øvrig til linken jeg postet i forrige uke. Ja, nettopp - bildet av han som lå med trynet i grusen foran oss. Så vi er klare, vi! Endret 7. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. oktober 2009 #700 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er bare til å prøve seg. Henviser for øvrig til linken jeg postet i forrige uke. Ja, nettopp - bildet av han som lå med trynet i grusen foran oss. Så vi er klare, vi! Ååååååja, du må ha med deg flere ja! Ho ho ho! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg