Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. oktober 2009 #701 Del Skrevet 8. oktober 2009 !!! Gratulerer med bilkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 8. oktober 2009 #702 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jo, takk! Nå er bilen endelig på plass på plenen. Jeg kom meg med andre ord trygt hjem - og det er da en god start? Ble heller ikke utsatt for noe ransforsøk fra misa. Litt skuffende egentlig, for jeg har jo lyst til å teste batongen min snart. Endret 8. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. oktober 2009 #703 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jo, takk! Nå er bilen endelig på plass på plenen. Jeg kom meg med andre ord trygt hjem - og det er da en god start? Ble heller ikke utsatt for noe ransforsøk fra misa. Litt skuffende egentlig, for jeg har jo lyst til å teste batongen min snart. Du kan få bruke batongen din på skulderen min! Anytime darling, anytime. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 8. oktober 2009 #704 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da har vi en avtale! Dette er jo blitt en fjasedagbok mer enn treningsdagbok. Skjerpings! Men fjasing er jo morsomt, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. oktober 2009 #705 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ble heller ikke utsatt for noe ransforsøk fra misa. Litt skuffende egentlig, for jeg har jo lyst til å teste batongen min snart. Du kan få bruke batongen din på skulderen min! Anytime darling, anytime. -misa Da har vi en avtale! Dette er jo blitt en fjasedagbok mer enn treningsdagbok. Skjerpings! Men fjasing er jo morsomt, da Fjasing er godt innimellom! Og jeg skulle gjerne sett misa stille skulderen sin til disposisjon for den batongen.. Tipper tilbudet hadde blir trukket tilbake ganske raskt! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 8. oktober 2009 #706 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Tipper tilbudet hadde blir trukket tilbake ganske raskt! :gjeiper: Man skal ikke se bort i fra at det på det tidspunktet allerede er for seint... Nei, nå må man legge seg. Siste jobbedag i morgen før langfri, så da blir det fly hjem i morgen ettermiddag. Med tanke på at de fleste av venner og bekjente ikke er hjemme, blir det god tid til svømming, styrketrening og fotball Endret 8. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. oktober 2009 #707 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Grei styrkeøkt i dag, som ble avsluttet med en liten tur i solariumet. Trenger det nå som høstmørket har slått inn for fullt... 15 minutter tredemølle Benkpress: 40/5, 40/5, 40/5, 37,5/8, 35/9 Stående roing: 30/8, 30/8, 30/8 Skråbenk m/ manualer: 10/8, 10/8, 10/8 Cable crossover: 18/8, 23/6, 23/6 Arnoldpress: 8/8, 8/8, 8/8 ~ Bicepscurl: 8/8, 8/8, 8/8 (knalltungt med supersett her, følte det tok skikkelig bra) Enarms cable lateral raise: 14/maks, 14/maks, 9/maks (ny øvelse for min del, likte den veldig godt) Enarms triceps pulldown: 14/maks, 14/maks, 9/maks (dropsett) Enarms bicepscurl (kabel): 14/maks Endret 10. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. oktober 2009 #708 Del Skrevet 10. oktober 2009 Enarms cable lateral raise: 14/maks, 14/maks, 9/maks (ny øvelse for min del, likte den veldig godt) (..) Enarms bicepscurl (kabel): 14/maks Hehe, harryøvelser I love them! Ikke bare tar de bra men du får flekset musklene skikkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. oktober 2009 #709 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hehe, harryøvelser I love them! Ikke bare tar de bra men du får flekset musklene skikkelig!! Du har naturligvis helt rett! Når jeg trener i singlet er også crossoveren litt flekseøvelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 12. oktober 2009 #710 Del Skrevet 12. oktober 2009 Au. Har fått bekreftet at hamstringen overhodet ikke tålte gårsdagens fotballkamp. Strekken er med andre ord langt fra borte, til tross for at jeg har gått nesten en måned omtrent uten løping/jogging. Så i dag er det faktisk ganske vondt Hva gjør man med sånt? Jeg burde sikkert gått til behandling for dette, men aner ikke helt hvilken behandling det i såfall skulle vært. Så da er det vel bare til å smøre seg med nok en tube tålmodighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 12. oktober 2009 #711 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Au. Har fått bekreftet at hamstringen overhodet ikke tålte gårsdagens fotballkamp. Strekken er med andre ord langt fra borte, til tross for at jeg har gått nesten en måned omtrent uten løping/jogging. Så i dag er det faktisk ganske vondt Hva gjør man med sånt? Jeg burde sikkert gått til behandling for dette, men aner ikke helt hvilken behandling det i såfall skulle vært. Så da er det vel bare til å smøre seg med nok en tube tålmodighet... Huff da. Litt typisk det der.. Med strekker? Hm. Det er vel egentlig bare å ta det med ro, men man kan jo ta seg en tur til fysio og få undersøkt det, passet på at det ikke er noe annet slik at man i alle fall behandler det best mulig Håper det raskt blir bedre! Endret 12. oktober 2009 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 12. oktober 2009 #712 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hm. Tror jeg går for "ta det med ro"-taktikken en liten stund til. Føler det er litt håpløst å betale for en time hos fysioterapeut som bruker 40 sekunder på å komme frem til det samme. Men hvis dette ikke gir seg så bør jeg vel vurdere en liten tur. Åhr, hater å ikke kunne løpe! Særlig nå som høstværet er fint og grusveiene venter på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 13. oktober 2009 #713 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) God overkroppsøkt i dag. 15 minutter ellipse Benkpress (20/12, 40/8, 40/8, 40/8 - fornøyd med det i dag, siden jeg ikke hadde sikring) Bicepscurl m/ stang Militærpress Cable crossover Enarms cable lateral raise Enarms bicepscurl i kabel Enarms triceps pulldown Sidehev ~ fronthev Tungt og vondt på slutten, men det er jo sånn vi liker det Endret 13. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. oktober 2009 #714 Del Skrevet 14. oktober 2009 Urk. Må innrømme at det er litt trist å bla bakover i dagboken og se at jeg løftet like mye (om ikke mer?) i benkpress i juni som det jeg gjør nå. Det henger naturligvis sammen med at jeg prøvde RYP-programmet i sommer, og at jeg har hatt litt pause fra styrketreningen i august/september. Sannsynligvis vil jeg være tilbake igjen der jeg var om en stund, men det er litt kjedelig at det skal så lite til før man går tilbake i styrke Et kortsiktig mål fremover er igjen å ta 5 x 5 med 42,5 kilo, noe som forutsetter et par økter sammen med en annen. Pga. turnusen på jobb trener jeg mye alene for tiden, men skal prøve å få til noe. Tror ikke jeg er så veldig langt unna, så da er naturligvis neste mål 4 x 4 med 45 kilo. Innen jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. oktober 2009 #715 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ah, 1250 meter unnagjort i bassenget. Deilig! Svømming er vel omtrent den eneste måten jeg kan få opp pulsen på uten å belaste hamstringen for mye. Ellipse og sykling går forsåvidt greit det også, men godt å kunne variere litt Ble for øvrig svømmende i kø en stund. Etter motvind på sykkelturer er køsvømming noe av det kjipeste som finnes. I alle fall når det er snakk om å dele bane med en hel haug tenåringer som gjerne skal være sosiale mens de svømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 15. oktober 2009 #716 Del Skrevet 15. oktober 2009 Grei styrkeøkt i dag. Litt kort tid siden forrige styrketrening, så kjørte bare øvelser som jeg ikke tok på tirsdag. 10 minutter ellipse Skråbenk m/ manualer: 8/10, 13,6/6, 13,6/6, 13,6/6, 11/8 Hantelroing: 13,6/8, 13,6/8, 13,6/8 Negative chins: 3/smalt grep, 3/bredt grep Triceps kickback: 4/7, 4/7, 4/7 (Sliter litt med teknikken her. Synes det gjør mer vondt i skulderen enn i triceps, så her må det finpusses) Hammercurl m/ manualer: 7/maks, 6/maks, 5/maks (dropsett x 2 --- PUMP!) 10 minutter ellipse, 5 minutter sykling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. oktober 2009 #717 Del Skrevet 15. oktober 2009 Urk. Må innrømme at det er litt trist å bla bakover i dagboken og se at jeg løftet like mye (om ikke mer?) i benkpress i juni som det jeg gjør nå. Det henger naturligvis sammen med at jeg prøvde RYP-programmet i sommer, og at jeg har hatt litt pause fra styrketreningen i august/september. Sannsynligvis vil jeg være tilbake igjen der jeg var om en stund, men det er litt kjedelig at det skal så lite til før man går tilbake i styrke Et kortsiktig mål fremover er igjen å ta 5 x 5 med 42,5 kilo, noe som forutsetter et par økter sammen med en annen. Pga. turnusen på jobb trener jeg mye alene for tiden, men skal prøve å få til noe. Tror ikke jeg er så veldig langt unna, så da er naturligvis neste mål 4 x 4 med 45 kilo. Innen jul? Jeg tror både det kortsiktige og det langsiktige målet er helt oppnåelig. Jeg skal komme meg enda lenger på samme tiden.. Ehh.. ja.. vel.. Når du tar 40/8 burde ikke 45,5/5 være mange ukene unna. Har du trent veldig mye kardio i perioden du kjørte RYP? Det kan jo være en grunn til at du ikke har økt så voldsomt i styrke også? Jeg merker en helt utrolig stor forskjell på å kutte ned kardioen og skru opp matinntaket i forhold til å øke. Jeg ble faktisk overrasket over hvor hurtig jeg går opp! Stå på fragment, jeg er helt overbevist om at du kommer til å nå de benkemålene med glans!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 15. oktober 2009 #718 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har du trent veldig mye kardio i perioden du kjørte RYP? Tja, det var endel fokus på fettforbrenningskardio etter hver styrkeøkt i RYP-programmet. Men økte jo samtidig en god del i de øvelsene jeg kjørte, så føler ikke at kardioen gikk på bekostning av muskelstyrken. Men som sagt, benkpress var ikke blant øvelsene, og det ble lite styrketrening f.o.m midten av august og til slutten av september pga. flytting og lite motivasjon. Så jeg tror nok at hovedårsaken ligger der. Og ja, jeg tror også at målene er fullt oppnåelige, og ikke pokker om du skal slå meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. oktober 2009 #719 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og ja, jeg tror også at målene er fullt oppnåelige, og ikke pokker om du skal slå meg der :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 15. oktober 2009 #720 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Når det gjelder matinntak så innser jeg jo at jeg sikkert kunne spist mer og dermed fått litt raskere fremgang. Men jeg føler egentlig ikke for å spise mer enn jeg gjør (eh, jo - det gjør jeg naturligvis - men fornuften klarer å bremse matinntaket), så da får jeg heller ta til takke med en ikke fullt så hurtig progresjon. Synes det er urettferdig hvis du bulker som et udyr for tiden, og derfor ender opp med å gruse meg i benk! Endret 15. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg