kristine 80 Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 Jammen var det lite folk her i dag. Det er ikke ferie vell???? God Sommerferie alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. juni 2003 #2 Del Skrevet 27. juni 2003 Stikker bare innom såvidt - så bærer det ut i kveldssolen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 27. juni 2003 #3 Del Skrevet 27. juni 2003 Det har jo vært så nydelig vær idag, må jo benytte sjansen til å bli solbrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2003 #4 Del Skrevet 27. juni 2003 Har grilla vi! Sånn fort-gjort-grillmat (pølser og hamburgere). Er mett og doven.. skal snart ut og se om det skjer noe morsomt. Kanskje sprette en flaske hvitvin. Deilig med sommertemperatur! Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juni 2003 Ja jippi. det er endelig sommer. Vi tenkte også på grilling. men det blåser litt for mye her i dag. Vi får se i morgen om det blir bedre. Nå skal jeg ut å sette meg helt inn til veggen, for der er det lunt og godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. juni 2003 #6 Del Skrevet 28. juni 2003 Veldig lite folk her i dag... Nesten bare meg For jeg må skrive på oppgaven min, også popper jeg inn her rett som det er. Kankje jeg burde gå ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. juni 2003 #7 Del Skrevet 28. juni 2003 Ut og grille etterpå i det fine sommerværet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. juni 2003 #8 Del Skrevet 28. juni 2003 Ut og grille etterpå i det fine sommerværet. :D God Grill! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 28. juni 2003 #9 Del Skrevet 28. juni 2003 Bare jeg som holder ut her en sen lørdagsnatt, har tydeligvis et fritidsproblem..... Nå ser jeg midnattsola snar og da skal jeg legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. juni 2003 #10 Del Skrevet 28. juni 2003 Gå å lægg dæ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 28. juni 2003 #11 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg elsker å ha fritidsproblemer, for da kan jeg være her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. juni 2003 #12 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg holder ut ennå! Men så er jeg på nattvakt, og kan ikke legge meg før om 2,5 timer. Ute skinner sola og det har den gjort i hele natt (jepp, nordboer her). Ha en fin dag til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2003 #13 Del Skrevet 29. juni 2003 Det blir så innmari dårlig tid til å være på nett nå som sommern har kommet - det er så mye mer deilig å være ute og gjøre andre ting - i allefall når sola skinner! Regner med at det blir mer folksomt her på KG igjen, når sommern går mot slutten. Fram til det, så ønsker jeg alle KG'ere en GOOOOD SOMMER!!! 8) Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå