Gå til innhold

innredning av nytt hus

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hallo ! har snart nytt hus, skal jo kjøpe litt nye møbler( uten å ruinere meg) har tilgang på Bohus og Møbelringen. Fra før har jeg litt etnisk, varm stil.Har noen flotte kelimer og sumak(teppe), noe møbler i kirsebær(litt lei) og noe i koksgrått.. Har litt lyst på lyst og trivelig.Skal ha lys tapet og parkett i lønn eller bjørk. Trehvitt tak, dører og lister/karmer..

det som skal kjøper nytt er salong, reol/ bokhylle, spisestue og skap/vitrine...noen gode tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg synes det er utrolig fint med beige/kremfargede sofaer. På bohus har de flere fine. Har en venninne som nettopp kjøpte 2+3 seter der som var kremhvit. Nydelig fin og utrolig god å sitte i. De har også noen (hadde iallefall) der du får to trekk med, sånn at du kan ta de av og vaske + bytte farge innimellom. Er temmelig praktisk da :)

Ellers har jeg veldig sansen for ubehandlede furumøbler som du beiser med lakkbeis. Lakkbeis har de i malerforretninger, og finnes i mange fine "farger", som kirsebær, mahogny, mahognybrun osv. Synes dette gir en veldig fin effekt, og ubehandlede furumøbler er jo ikke akkurat av det dyreste heller.

Men det aller viktigste synes jeg er at de møblene du har tenkt å gå til innkjøp av matcher hverandre i design og "farge".

Lykke til. Er kanongøy å flytte inn i noe nytt og i tillegg gå til innkjøp av nye møbler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...