Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 hallo ! har snart nytt hus, skal jo kjøpe litt nye møbler( uten å ruinere meg) har tilgang på Bohus og Møbelringen. Fra før har jeg litt etnisk, varm stil.Har noen flotte kelimer og sumak(teppe), noe møbler i kirsebær(litt lei) og noe i koksgrått.. Har litt lyst på lyst og trivelig.Skal ha lys tapet og parkett i lønn eller bjørk. Trehvitt tak, dører og lister/karmer.. det som skal kjøper nytt er salong, reol/ bokhylle, spisestue og skap/vitrine...noen gode tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #2 Del Skrevet 3. august 2003 Kanskje en interiørarktitekt er lurt åbruke noen timer, bare til å få litt tips...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 3. august 2003 #3 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg synes det er utrolig fint med beige/kremfargede sofaer. På bohus har de flere fine. Har en venninne som nettopp kjøpte 2+3 seter der som var kremhvit. Nydelig fin og utrolig god å sitte i. De har også noen (hadde iallefall) der du får to trekk med, sånn at du kan ta de av og vaske + bytte farge innimellom. Er temmelig praktisk da Ellers har jeg veldig sansen for ubehandlede furumøbler som du beiser med lakkbeis. Lakkbeis har de i malerforretninger, og finnes i mange fine "farger", som kirsebær, mahogny, mahognybrun osv. Synes dette gir en veldig fin effekt, og ubehandlede furumøbler er jo ikke akkurat av det dyreste heller. Men det aller viktigste synes jeg er at de møblene du har tenkt å gå til innkjøp av matcher hverandre i design og "farge". Lykke til. Er kanongøy å flytte inn i noe nytt og i tillegg gå til innkjøp av nye møbler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå