Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2011 #2041 Del Skrevet 1. desember 2011 Å kople eller å koble? Det er valgfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2042 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvorfor skrives det flyktningemottak og ikke flyktningmottak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 1. desember 2011 #2043 Del Skrevet 1. desember 2011 "Forifjors" Brukeren blir spurt hva han/hun mener, og kommer da med svaret: "Mente selvsagt overifjors " 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 2. desember 2011 #2044 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) "Forifjors" Brukeren blir spurt hva han/hun mener, og kommer da med svaret: "Mente selvsagt overifjors " Endret 2. desember 2011 av Minimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #2045 Del Skrevet 6. desember 2011 "sykopat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. desember 2011 #2046 Del Skrevet 6. desember 2011 Leste i kommetarfeltet til bt.no om plager på flyturen: "Hvis man har setet sitt ved toalettene kan man jo få lov til å stå there litt etterpå å strekke på bena for all del, men ikke bli stående there og traske rundt og evnt. begynne å prate høyt til en dem kjenner som også sitter there når dem ser tydelig at noen prøver å sove!" På navnet høres hun ikke utenlandsk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2011 #2047 Del Skrevet 6. desember 2011 Leste i kommetarfeltet til bt.no om plager på flyturen: "Hvis man har setet sitt ved toalettene kan man jo få lov til å stå there litt etterpå å strekke på bena for all del, men ikke bli stående there og traske rundt og evnt. begynne å prate høyt til en dem kjenner som også sitter there når dem ser tydelig at noen prøver å sove!" På navnet høres hun ikke utenlandsk ut. Det var en del feil her i tillegg til de malplasserte engelske ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2011 #2048 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg så flere plakater i en skobutikk i dag: Mens shoes. Hvis det absolutt må brukes engelsk i norske butikker, kan det skrives riktig, synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #2049 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg så flere plakater i en skobutikk i dag: Mens shoes. Hvis det absolutt må brukes engelsk i norske butikker, kan det skrives riktig, synes jeg. OK. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 6. desember 2011 #2050 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Det var en del feil her i tillegg til de malplasserte engelske ordene. Og i utsagnet ditt var det dessuten en kommafeil. Men uansett - who cares, som man jo sier på godt norsk. Endret 6. desember 2011 av Ludovie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2011 #2051 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Og i utsagnet ditt var det dessuten en kommafeil. Men uansett - who cares, som man jo sier på godt norsk. Tenk at jeg i farten overså at det skulle være komma etter "malplasserte". Det var vel det du mente? Endret 8. desember 2011 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #2052 Del Skrevet 6. desember 2011 Tenk at jeg i farten overså at det skulle være komma etter "malplasserte". Det var vel det du mente? Føles det tilfredsstillende å kunne ta meg i noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 7. desember 2011 #2053 Del Skrevet 7. desember 2011 "litt sånn fjortiss språk da på en måte. Da hadde ihvertfall ikke jeg orker og lese det." - En blogger som lagde blogginnlegg om hvor viktig det var med bra språk på bloggen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 7. desember 2011 #2054 Del Skrevet 7. desember 2011 Situasjonen er "prikær"! Bli venner igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2011 #2055 Del Skrevet 7. desember 2011 Bare vær glad for at ingen av dere har en grammatikklærer som finner opp egne ord på grammatiske termer og begreper, slik min gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. desember 2011 #2056 Del Skrevet 8. desember 2011 Tråden ryddet for brukerdiskusjon og avsporinger Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. desember 2011 #2057 Del Skrevet 10. desember 2011 "Froskeopptredt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 10. desember 2011 #2058 Del Skrevet 10. desember 2011 "deprisivitet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. desember 2011 #2059 Del Skrevet 11. desember 2011 Twist (i betydningen krangel), t-skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 11. desember 2011 #2060 Del Skrevet 11. desember 2011 Er "suksessfull" et norsk ord eller snikengelsk? Ser det blir brukt oftere og oftere, men syns det klinger rart? Bruker mye engelsk i jobben så blir usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå