Gå til innhold

Er grunnen til at jeg ikke får kjæreste

Gjest utenlandsk dame

Anbefalte innlegg

Jeg skal innrømme at jeg har et ønske om å ligge med jenter av forskjellige etnisiteter (asiater, latina, svart), men når jeg ser for meg drømmejenten så er hun etnisk nordmann. Kanskje man tiltrekkes av de man ligner på, jentene jeg har vært sammen med har alle vært lave, blonde og "søte". Jeg forstår absolutt tanken til mennene som blir beskevet i førstepost som skriver at de er lei norske jenter - man vil prøve noe nytt og spennende og eksotisk, men man vender som oftest tilbake til det man kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ola Anonym

Hun jeg håper på at en dag skal bli mi er halvt dansk og halvt filipinsk. Et mer fantastisk menneske skal man lete leeenge etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex handler om fysisk tiltrekning, mens et forhold i langt større grad handler om personlighet som skal klaffe.

Spørreundersøkelser viser at menn har høyere terskel for hvem de vil bli sett ute på kafé med, enn hvem de vil ha sex med. Det sier litt om hvor lite kravstore menn er for å feie over ei dame.

Sannsynligvis har TS personlighetstrekk som gjør at menn ikke ønsker et langvarig forhold med henne, eller så har hun vært uheldig og møtt menn som kun ønsker masse sex med forskjellige kvinner, sannsynligvis unge menn med et meget godt utseende som vet de kan velte seg i kvalitetssex i mange år før de trenger å ta et valg vedrørende livspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørreundersøkelser viser at menn har høyere terskel for hvem de vil bli sett ute på kafé med, enn hvem de vil ha sex med. Det sier litt om hvor lite kravstore menn er for å feie over ei dame.

Jeg har aldri tenkt over det sånn, men det er faktisk helt riktig. Jeg har sex med en jente for å bli tilfredsstilt og ha det godt, men blir jeg sett med en jente så er hun plutselig en del av meg og en person jeg "går god for", og da er jeg faktisk mye strengere. Interessant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gutta her, jeg feier ikke over alt og alle MEN når jeg først har en ons kanskje en gang hvert 2 år er det en som jeg aldri ville tatt med på kafe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Aisha_*
Enig med gutta her, jeg feier ikke over alt og alle MEN når jeg først har en ons kanskje en gang hvert 2 år er det en som jeg aldri ville tatt med på kafe;)

Er glad jeg ikke har like lave krav til en sexpartner som disse guttene i tråden. Dem kan man jo med rette kalle billige. Heldigvis stiller jeg større krav til den jeg ligger med enn den jeg sitter på café med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er glad jeg ikke har like lave krav til en sexpartner som disse guttene i tråden. Dem kan man jo med rette kalle billige. Heldigvis stiller jeg større krav til den jeg ligger med enn den jeg sitter på café med. :)

Hvis du er typen som ønsker å sette folk i båse fordi de ikke deler ditt syn på sex så er det opp til deg, men du fremstår ikke akkurat som et bedre menneske selv som ser ned på andre som har sex for nytelsens skyld. Jeg vil heller oppfattes som billig enn dømmende, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil presisere at jeg viste til en spørreundersøkelse, og at det ikke dermed er sagt denne spørreundersøkelsen representerer min holdning i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Hvorfor det? Tar du den verste du finner eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Aisha_*
Hvis du er typen som ønsker å sette folk i båse fordi de ikke deler ditt syn på sex så er det opp til deg, men du fremstår ikke akkurat som et bedre menneske selv som ser ned på andre som har sex for nytelsens skyld. Jeg vil heller oppfattes som billig enn dømmende, for å være ærlig.

Jeg brukte ordet billig, fordi det er blitt brukt om jenter i denne tråden, og det pleier normalt ikke å bli brukt om gutter. Mens jeg synes denne oppførselen en del gutter viser, med å gå til sengs til jenter de ikke vil bli sett med i dagslys, er det som virkelig er billig. Forresten har jeg også fokus på nytelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Jeg brukte ordet billig, fordi det er blitt brukt om jenter i denne tråden, og det pleier normalt ikke å bli brukt om gutter. Mens jeg synes denne oppførselen en del gutter viser, med å gå til sengs til jenter de ikke vil bli sett med i dagslys, er det som virkelig er billig. Forresten har jeg også fokus på nytelsen. :)

Det er deilig å være billig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært kjæreste med ei som trodde alle innbyggerne i landet mitt var blonde og blåøyde. Vi har faktisk en haug med brunetter og rødhetter her også, og jeg har en nabo med ekte grønne øyne (wow, ring sirkuset!)

:Nikke:

Synes du, ts, er veldig flink til å sette alle andre i båser. Kanskje litt for flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig helt utenlandsk og kan absolutt ikke si at jeg har møtt noen av fordommene som blir snakket om her. Synes det blir fort mye generalisering i sånne tråder - 'norske menn er sånne' og de 'utenlandske jenter er sånne'. Kanskje for enkelt å skylde på sånt? Det finnes jo ikke fasit på hvordan 'norske menn' tenker.

Det spørs jo også hvor mange menn det er snakk om, ts? Dersom du har datet for et år eller litt mer og hatt noe på gang med et par og du har ikke blitt kjærester, da synes jeg at det er helt normalt og da har det lite med etnisitet eller nasjonalitet å gjøre.

Det finnes jo en del norske jenter som er ganske så pene og ressurssterke, men har likevel ikke funnet den rette ennå?

Enten forelsker man seg eller ikke! Så enkelt er det bare. Har lite å si om man er fra Sør-Europa, Sør-Afrika eller Sørlandet for den slags skyld.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man skal gå inn på utenlandsk utseende som jeg mener grunnen ikke er her,men hvis jeg skal tenke litt "teit" så kan jeg tenke at utenlanske damer har mer hår på kroppen enn norske jenter. Mer hår på armer, og mer øyebryn, og det er ikke delikat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billige Villy

Doh. Å påpeke at en gutt/mann er billig er like overflødig som å påpeke at vann er vått. Det er så selvsagt at det ikke er noen grunn til å spesifisere. Blant jenter er det mer uvanlig, dermed påpekes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er noe med måten du er på. ?

mener da hvordan utgir du deg selv på når du treffer mennene?

ikke gå til sengs med det. så luker du unna alle de som bare vil knulle ei vakker utenlansks dame.

gå forsiktig frem. si du ikke er interessert i sex. men du søker noe mer i livet.

hopp på hesten å prøv igjen med litt anderledes tatikk.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvis man skal gå inn på utenlandsk utseende som jeg mener grunnen ikke er her,men hvis jeg skal tenke litt "teit" så kan jeg tenke at utenlanske damer har mer hår på kroppen enn norske jenter. Mer hår på armer, og mer øyebryn, og det er ikke delikat.

Liker du glattbarbert mus bør du definitivt gå for muslimske damer, faktisk: http://english.islamweb.net/ver2/Fatwa/Sho...;Option=FatwaId

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal prøve å lete etter hva som kan være "galt" med deg. Det gjør bare at selvtilliten blir mindre, og det påvirker igjen andres syn på deg. Synes du heller skal se på deg selv som fantastisk og at disse guttene har gått glipp av noe stort. Synd for dem - men det vil komme nye riddere på din vei, så du har ikke tid å tenke på fortiden. :) Så får du bare velge ut den beste av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt over det sånn, men det er faktisk helt riktig. Jeg har sex med en jente for å bli tilfredsstilt og ha det godt, men blir jeg sett med en jente så er hun plutselig en del av meg og en person jeg "går god for", og da er jeg faktisk mye strengere. Interessant..

ROFL.

Det er helt rått med gutter. Hvis ingen fikk vite om det, så er det mange gutter som kunne pule litt av hvert. Seriøst. hehe. Gutter flest har en utrolig lav terskel hvis ingen fikk vite om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROFL.

Det er helt rått med gutter. Hvis ingen fikk vite om det, så er det mange gutter som kunne pule litt av hvert. Seriøst. hehe. Gutter flest har en utrolig lav terskel hvis ingen fikk vite om det.

Jeg er helt enig i denne. Jeg ville da sagt at en full gutt kan knulle hva det en måtte være av hunkjønn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...