Gjest utenlandsk dame Skrevet 25. januar 2009 #1 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er ei utenlandsk dame i slutten av 20-årene som har bodd her i Norge i noen år. Jeg kommer fra et EU-land i Sør-Europa (som er et populært feriested for mange nordmenn) .Jeg har høy utdanning og en god jobb og er pen også (det sier ikke jeg ,men mange andre,spesielt menn).Klart jeg skiller meg litt ut utseendesmessig : jeg har jo ikke blå øyne og blondt hår, (jeg har brune øyne og brunt hår) ,men er ellers like lys i huden som de fleste nordmenn. Problemet er jo at jeg ikke kan finne meg kjæreste.Klart jeg får mye oppmerksomhet av menn og mange som vil ha sex med meg og sier at jeg er så pen og tiltrekkende,men det stopper der. Ingen vil ha noe mer,Og jeg forstår ikke hvorfor. Vil norske menn bare ha norske damer som kjærester? Alle de som var interessert i meg og som jeg hadde sex med og håpet at det skulle bli noe mer,har etterpå funnet seg norske damer som kjærester.Og jeg følte meg brukt.Det mest merkelige er jo at alle disse mennene sa til meg at de var lei av norske jenter og at de ville ha noe annerledes .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 25. januar 2009 #2 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er ei utenlandsk dame i slutten av 20-årene som har bodd her i Norge i noen år. Jeg kommer fra et EU-land i Sør-Europa (som er et populært feriested for mange nordmenn) .Jeg har høy utdanning og en god jobb og er pen også (det sier ikke jeg ,men mange andre,spesielt menn).Klart jeg skiller meg litt ut utseendesmessig : jeg har jo ikke blå øyne og blondt hår, (jeg har brune øyne og brunt hår) ,men er ellers like lys i huden som de fleste nordmenn. Problemet er jo at jeg ikke kan finne meg kjæreste.Klart jeg får mye oppmerksomhet av menn og mange som vil ha sex med meg og sier at jeg er så pen og tiltrekkende,men det stopper der. Ingen vil ha noe mer,Og jeg forstår ikke hvorfor. Vil norske menn bare ha norske damer som kjærester? Alle de som var interessert i meg og som jeg hadde sex med og håpet at det skulle bli noe mer,har etterpå funnet seg norske damer som kjærester.Og jeg følte meg brukt.Det mest merkelige er jo at alle disse mennene sa til meg at de var lei av norske jenter og at de ville ha noe annerledes .... Kanskje du rett og slett leter etter kjæreste på feil sted? Hvor har du møtt disse mennene du har håpet å bli sammen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utenlandsk dame Skrevet 25. januar 2009 #3 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanskje du rett og slett leter etter kjæreste på feil sted? Hvor har du møtt disse mennene du har håpet å bli sammen med? hei...TS her....vel jeg har lett overalt for å si det sånt....jeg har prøvd nettdating ,jeg har prøvd med arbeidskolleger,jeg har prøvd med venners venner,jeg har prøvd på byen osv osv.....men nei,ingenting skjer.....som sagt,mange som synes jeg er så attrakriv og pen,men de vil bare ha sex med meg,de vil ikke være kjærester med meg.....og de finner seg norske damer som kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 25. januar 2009 #4 Del Skrevet 25. januar 2009 hei...TS her....vel jeg har lett overalt for å si det sånt....jeg har prøvd nettdating ,jeg har prøvd med arbeidskolleger,jeg har prøvd med venners venner,jeg har prøvd på byen osv osv.....men nei,ingenting skjer.....som sagt,mange som synes jeg er så attrakriv og pen,men de vil bare ha sex med meg,de vil ikke være kjærester med meg.....og de finner seg norske damer som kjærester. Hmmm..høres ut som at du har vært ganske uheldig..Jeg har vanskelig for å tro at norske menn kun vil ha norske damer som kjærester..Mange norske menn etablerer seg jo med utenlandske kvinner..Selv er jeg etnisk norsk,og har hatt samme problem i den forstand at menn jeg møter sier at de liker meg fordi jeg er sånn og sånn,og senere finner de seg kjærester som er helt motsatt av disse egenskapene..Kanskje noen menn kan svare oss her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utenlandsk dame Skrevet 25. januar 2009 #5 Del Skrevet 25. januar 2009 Hmmm..høres ut som at du har vært ganske uheldig..Jeg har vanskelig for å tro at norske menn kun vil ha norske damer som kjærester..Mange norske menn etablerer seg jo med utenlandske kvinner..Selv er jeg etnisk norsk,og har hatt samme problem i den forstand at menn jeg møter sier at de liker meg fordi jeg er sånn og sånn,og senere finner de seg kjærester som er helt motsatt av disse egenskapene..Kanskje noen menn kan svare oss her? TS her igjen....ja jeg er så enig....kan noen menn svare oss helt ærlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung mann 23 Skrevet 25. januar 2009 #6 Del Skrevet 25. januar 2009 jeg hadde ikke hatt noe imot å ha en kjæreste som ikke så "typisk, etnisk norsk" ut. Jeg tror nok at enten har du vært veldig uheldig, eller så har det ikke no med utseende ditt å gjøre. lykkte til i jakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #7 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er vanskelig å svare på når vi ikke kjenner dere. Vil råde dere til å spørre en venninne eller mannlig kamerat, om de kan tenke seg en grunn. Når mennene sier at de liker dere fordi dere er sånn og sånn, kan det hende de synes dere er forfriskende og sexy, men kanskje dere har egenskaper som de ikke synes ville fungere i hverdagen? Vel, jeg aner ikke, så jeg vil råde dere til å spørre noen som kjenner dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 25. januar 2009 #8 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er i AKKURAT samme situasjon! Jeg har et aktiv sexliv, men vil ha ordentlig kjæreste! Jeg har fått forhåpninger så mange ganger nå at jeg blir sliten av tanken. Har nesten gitt opp. Jeg orker ikke flere nye gutter inn i livet mitt liksom. De fleste vil bare ha meg til sex, og fortsette å ha sex med meg. Men jeg har heller kuttet de ut når jeg har funnet ut at det bare er det de vil og behandlet meg dårlig. Nå har jeg funnet meg en snill og kjekk sex-partner, tror jeg. Ble betatt av han i førsten. Er litt usikker på han egentlig. Fikk litt forhåpninger i førsten, men nå har jeg bare gitt det opp. Jeg trenger sex, så er kanskje bare like greit å ha en slik partner imens. Så begynner å lure på det samme her:S Er forresten norsk med filippinsk/spansk i blodet og utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMann Skrevet 25. januar 2009 #9 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er vel ikke noen fasit her. Jeg tror vel ikke etnisitet etc har så mye å bety. Mange forhold begynner som regel med blikk/tryne/kropp før en blir kjent med innmaten da. Jeg har selv datet endel damer som var perfekt utvendig i mine øyne, men etter kort/lang tid så er det endel kvaliteter innvendig som ikke faller i smak. Etter en stund så forandrer en mål og ser litt mer på innvendige kvaliteter som en kan leve med. Jeg tror nok uansett at majoriteten av norske menn ser etter damer som forfekter tradisjonelle norske verdier som en er oppvokst med og er da kjent med. Hviken utvendig farge dama har betyr vel ikke så mye så lenge en deler felles verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #10 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har selv datet endel damer som var perfekt utvendig i mine øyne, men etter kort/lang tid så er det endel kvaliteter innvendig som ikke faller i smak. Etter en stund så forandrer en mål og ser litt mer på innvendige kvaliteter som en kan leve med. Jeg tror det er mye i dette. Mange menn synes en dame er deilig å ha sex med, men de ser etter helt andre ting når det er snakk om forhold. Så hvis forhold er det du egentlig er ute etter, råder jeg deg til å vente med sexen til du har blitt godt kjent og vet om dere passer sammen eller ikke. Da slipper du ihvertfall å føle deg brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #11 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg tror nok uansett at majoriteten av norske menn ser etter damer som forfekter tradisjonelle norske verdier som en er oppvokst med og er da kjent med. Hviken utvendig farge dama har betyr vel ikke så mye så lenge en deler felles verdier. Jeg er enig i dette. Felles verdier og lik bakgrunn er viktig. Kanskje det er her problemet ligger? Ellers så tror jeg noen norske menn ser på utenlandske damer som litt "billige". Det er liksom greit å ha sex med ei billig dame, men det er ikke en slik dame de vil ha som kjæreste. En annen ting er vel at menn som er sammen med utenlandske damer kan bli sett litt ned på av andre. Da er han enten en taper som ikke får seg ei norsk dame eller så er han en kontrollerende konemishandler. Satt på spissen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkaline Skrevet 25. januar 2009 #12 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg også lurer på hvor du møter disse mennene? Kan det være at norske menn har en fantasi om sex utelandske damer? Det er annerledes fra de de vanligvis får? Jeg sier ikke at det er et tilfelle og at utenlandske damer nødvendigvis er det, men jeg spør. Derfor vil de kanskje ha sex med en som er annerledes enn den de vil etablere et forhold med. Jeg må ærlig innrømme at jeg har mange utenlandske venner fra både Afrika og Bulgaria. De har ingen problemer med å finne seg norske kjærester. Kanskje du bare hatt skikkelig uflaks?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenen Skrevet 25. januar 2009 #13 Del Skrevet 25. januar 2009 For min del er ikke menn som vil ha sex på første date noe å samle på. Det viser at de er useriøse og løsaktige. Det er ikke en slik mann jeg vil ha. Så mitt råd vil være å slutte å ha sex med masse menn og tro det skal bli noe mer. De er ikke seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMann Skrevet 25. januar 2009 #14 Del Skrevet 25. januar 2009 For min del er ikke menn som vil ha sex på første date noe å samle på. Det viser at de er useriøse og løsaktige. Da har du nok gått glipp av noe viktig her. Nesten alle menn kan glatt ligge med dama på første date for det er det vi vil!. Vi skjenker det da ikke en halv tanke engang og vi høvler det vi måtte komme over. Vi elsker å knulle selv om dama er dum som et nek . Senere kan vi glatt dumpe henne uten en eneste kval. Problemet slik jeg ser det er at damene er altfor løsaktig og lar seg ligge med. Jeg har alltid ment at det er bedre at damene kniper litt igjen noen dater og ser om gutten er fremdeles med. Da får de luket ut de verste rundbrennerene og har et forbedret utvalg som kanskje er verdt litt arbeid. Slik jeg leser dette forumet så ser jeg klare tegn på at damene er like løsslupne som gutta, men uten den ignorante holdningen som skal til for å kjøre et slikt løp. Husk at det er ytterst sjeldent at du ser en gutt poste en topic som sier "jeg er såret for livet" mens fra damene er det kanskje 2-3 slike til dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utenlandsk dame Skrevet 25. januar 2009 #15 Del Skrevet 25. januar 2009 TS her.... Ellers så tror jeg noen norske menn ser på utenlandske damer som litt "billige". Det er liksom greit å ha sex med ei billig dame, men det er ikke en slik dame de vil ha som kjæreste. ehmm ok??? kjekt å høre det da...."billig" bare fordi jeg er utenlandsk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #16 Del Skrevet 25. januar 2009 TS her.... ehmm ok??? kjekt å høre det da...."billig" bare fordi jeg er utenlandsk??? Problemet er jo at jeg ikke kan finne meg kjæreste.Klart jeg får mye oppmerksomhet av menn og mange som vil ha sex med meg og sier at jeg er så pen og tiltrekkende,men det stopper der. Ingen vil ha noe mer,Og jeg forstår ikke hvorfor. Alle de som var interessert i meg og som jeg hadde sex med og håpet at det skulle bli noe mer,har etterpå funnet seg norske damer som kjærester.Og jeg følte meg brukt. Det mest merkelige er jo at alle disse mennene sa til meg at de var lei av norske jenter og at de ville ha noe annerledes .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utenlandsk dame Skrevet 25. januar 2009 #17 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg tror nok uansett at majoriteten av norske menn ser etter damer som forfekter tradisjonelle norske verdier som en er oppvokst med og er da kjent med. Hviken utvendig farge dama har betyr vel ikke så mye så lenge en deler felles verdier. TS igjen....hvilke norske tradisjonelle verdier er det du snakker om da? selv om jeg kommer fra Sør-Europa,så har jeg mye mer norsk mentalitet enn sør-europeisk.Jeg har fornorsket meg veldig.Jeg er selvfølgelig kristen og feirer jul ,påske o.l. Jeg feirer til og med 17.mai. Jeg har tilpasset meg til de norske lover og regler,og ser ingen forskjeller mellom meg og nordmenn lenger.Og når jeg drar til hjemlandet mitt på ferie så merker ALLE at jeg har bodd i utlandet,for jeg har ikke samme mentalitet lenger som de innfødte. Forresten så har alle Europeere ganske mye til felles når det gjelder kultur ,historie osv. Så jeg forstår ikke hva du mener og hvilke verdier du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMann Skrevet 25. januar 2009 #18 Del Skrevet 25. januar 2009 TS igjen....hvilke norske tradisjonelle verdier er det du snakker om da? ---SNIP Så jeg forstår ikke hva du mener og hvilke verdier du snakker om. Det jeg sa var at hudfarge betyr ingenting så lenge som du snakker/oppfører/tenker som en norsk kvinne. Fargen betyr mindre og mindre ettersom vi uungålig blir et multi-etnisk samfunn. Det jeg ikke skrev tidligere da er at for den jevne knullesøkende norsk gutt/mann så er "eksotisk" utseende veldig spennende og motiverende. Selve "jakten" kan kanskje være selve hovedgrunnen til at de ønsker å få deg til sengs og kun det. Det er veldig spennende å prøve ut litt eksotisk kjøtt en gang uten at det behøver å bety at du er noe mer enn akkurat det. Som jeg skrev tidligere er det bedre å knipe litt igjen og bli kjent med gutta før du åpner kjødet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tvilling_* Skrevet 25. januar 2009 #19 Del Skrevet 25. januar 2009 Vet du hva TS. Jeg kjente meg veldig igjen i innlegget ditt Den eneste forskjellen er at jeg er norsk Så vennligst kutt ut tanker om at det er fordi norske menn ikke vil ha en utlending og bla, bla,bla. Blir ofte så oppgitt av sånt rase/utlendings opplegg som skal trekkes inn i enhver sammenheng der nordmenn ikke er 100 % medgjørlige. For det har i denne saken helt klart lite å gjøre. Du kalte i hvertfall ikke norske menn for rasister på grunn av at du ikke har fått kjæreste Det er flott. Og du er sikkert ei flott dame som finner den rette til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #20 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanskje de liker personligheten din? Jeg ville ikke vært kjæreste med ei som trodde alle innbyggerne i landet mitt var blonde og blåøyde. Vi har faktisk en haug med brunetter og rødhetter her også, og jeg har en nabo med ekte grønne øyne (wow, ring sirkuset!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå