Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei! Hvordan gjør dere det når dere skriver kirkeprogram. Bruker dere vanlige hvite ark, eller noen som er litt tykkere og eventuelt "finere " papir. Jeg lurer også på det samme når det gjelder meny, sanger, og det som måtte være under middagen. Har man et finere ark på forsiden der? Hilsen trønderjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 27. juni 2003 #2 Del Skrevet 27. juni 2003 Vi bruker et litt tykkere ark med lys, lindegrønn farge til kirkeprogrammene (vanlige ark har tykkelse 80 gm2, mens disse arkene har tykkelse 120 gm2). Dette er vanlige kopiark, bare at de har farge og er litt tykkere. Disse arkene skal vi også bruke på heftet med bordsanger, men vi skal ha et annet litt finere papir som forside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 27. juni 2003 #3 Del Skrevet 27. juni 2003 Vi bruker et litt tykkere ark med lys, lindegrønn farge til kirkeprogrammene (vanlige ark har tykkelse 80 gm2, mens disse arkene har tykkelse 120 gm2). Dette er vanlige kopiark, bare at de har farge og er litt tykkere. Disse arkene skal vi også bruke på heftet med bordsanger, men vi skal ha et annet litt finere papir som forside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg synes ikke man skal bruke vanlig hvitt kopipapir i slike anledninger. Det finnes så mye fint i farger, og det blir også veldig pent med litt tykkere papir til slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 Vi har brukt hvitt papir på 200 gram. Altså ganske tykke. Liker hvitt veldig godt, er ikke så glad i farget papir til slikt.... Våre kirkeprogram: Hvite A4 ark(tykke) brettes på midten på langs slik at de blir ganske høye og smale (synes det er stilig.....) På forsiden er det et fargebilde av oss formet som et hjerte - litt diffuse kanter + at det står velkommen til vår vielse + kirke, dato etc. Inni står programmet skrevet kronologisk med salmetekstene innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #6 Del Skrevet 29. juni 2003 Takker for svar! Det var det jeg kanskje trodde, men hadde for meg at jeg hadde sett vanlig papir noen steder. Jeg brukte litt tykkere kremfarget papir på innbydelsene, og tror kanskje jeg bruker det nå også da! Det kommer sikkert flere spørsmål etter hvert! Jeg er så glad for dette forumet jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå