Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #21 Del Skrevet 24. januar 2009 Maria mena er kjempesøt...men det der hårbåndet!!hallo!!! Nei...nå skal eg legge meg..se på resten fra senga.... natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinna Skrevet 24. januar 2009 #22 Del Skrevet 24. januar 2009 Er ikke sånn veldig imponert over Thomas og Harald denne gangen jeg.. De stotrer og vingler så mye syns jeg, virker litt dårlig forberedt. Espen Lind overrasket meg positivt da Thomas og Harald er grusomme ... det går ikke an å ha programledere som tror hele showet handler om dem ... på tide de bytter ut harald og thomas med noen andre...er gått ut på dato de 2 Madcon hadde vært ypperlig.. Madcon er like slitsomme som Thomas og Harald .. Norge har mange proffe programledere ... og hvis de ikke finner noen så bør de kunne lære opp noen. Thomas og Harald passer ikke som programledere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 24. januar 2009 #23 Del Skrevet 24. januar 2009 Synes gutta gjør en god jobb, jeg. Skal ikke være like stivt som på NRK heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #24 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Madcon er like slitsomme som Thomas og Harald .. Ja, Madcon er superslitsomme! :dåne: Thomas & Harald liker jeg derimot Endret 24. januar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinna Skrevet 24. januar 2009 #25 Del Skrevet 24. januar 2009 Synes gutta gjør en god jobb, jeg. Skal ikke være like stivt som på NRK heller da. Syns du de gjorde en god jobb? Jeg for min del syns de ødela hele Spelemannsprisen .. Før var det litt høytidelig og stil over programmet ... I kveld klarte Thomas og Harald og dra prisutdelingen ned på et så lavmål som jeg ikke trodde gikk an. De har rett og slett ingenting på TV å gjøre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #26 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg synes det er dårlig gjort å vise "tullepriser" som de som er sponset av tono og gramo på tv, mens de "ordentlige" prisvinnerne ikke får komme på tv annet enn i et par sekunders oppsummering. De kunne heller vist de mer kommersielle prisene i en kort oppsummering. Og kuttet litt ned på pausepreiket og "underholdningen". Jeg ville se Enslaved vinne prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 24. januar 2009 #27 Del Skrevet 24. januar 2009 nakne?? det har eg gått glipp av.... Du gikk ikke glipp av noe, for å si det sånn... Jeg skulle gjerne hatt det usett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. januar 2009 #28 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva gjorde Maria Mena? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #29 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva gjorde Maria Mena? *nysgjerrig* Nigrein og hulket og hikstet i stedet for å takke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. januar 2009 #30 Del Skrevet 24. januar 2009 Hun er merkelig generelt, må jeg si. Ekstremt selvbevisst og veslevoksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 24. januar 2009 #31 Del Skrevet 24. januar 2009 Hun er merkelig generelt, må jeg si. Ekstremt selvbevisst og veslevoksen. Jeg var i salen og synes showet var ganske bra. Det filmes med en liten forsinkelse og jeg synes det heller burde delt det i to og heller hatt en ordentlig fest og utdeling for den "u-kommersielle" delen av industrien, var en del som var frustrerte over at de var nominert/vant pris men ikke er verdt 5 sekund i tv-ruta. Ellers synes jeg Thomas og Harald er litt for tullete, hadde gjort seg med en programleder med litt mer snert - synes humoren er vel enkel selv om de jo er sjarmerende på ett vis. Artistene var veldig bra, Ida Maria rocket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 25. januar 2009 #32 Del Skrevet 25. januar 2009 Så det bare på kveldsnytt, utrolig pinlig. Stakkars jente. Hun skriker liksom "se på meg!" uansett hva hun gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 25. januar 2009 #33 Del Skrevet 25. januar 2009 Huff, dette var pinlig ja! Men alle elsker jo Maria Mena. Leser jo stadig om andre artister som er så glad i henne fordi hun er så snill og ekte. Hun var vel veldig rørt og veldig full da. Aldri en god kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 25. januar 2009 #34 Del Skrevet 25. januar 2009 unnskyld at jeg spør...men det kunne ikke vært skuespill av noe slag da???Det var jo bare rett og slett for dumt lissom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 25. januar 2009 #35 Del Skrevet 25. januar 2009 Ok - hvis vi skulle byttet ut Thomas og Harald med en mer seriøs programleder må jeg få lov til å foreslå Kåre Conradi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #36 Del Skrevet 25. januar 2009 Maria Mena: http://www.youtube.com/watch?v=i08RBOC2onw Himmel. Hun må jo ha tidenes fylla-angst i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 25. januar 2009 #37 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Ok - hvis vi skulle byttet ut Thomas og Harald med en mer seriøs programleder må jeg få lov til å foreslå Kåre Conradi Han har jo også for vane å kle av seg... Men han har jo ikke vett på å skjule tissen sin engang, så det spørs om han ikke blir for sterk kost, selv for TV2. Endret 25. januar 2009 av Kashmir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 26. januar 2009 #38 Del Skrevet 26. januar 2009 Han har jo også for vane å kle av seg... Men han har jo ikke vett på å skjule tissen sin engang, så det spørs om han ikke blir for sterk kost, selv for TV2. ROFL...........godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 27. januar 2009 #39 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes Harald og Thomas er herlige jeg Maria Mena.... det var flaut... stakkars jente. En ting er å gråte en skvet og være litt rørt, men hun så jo ut som hun fikk totalt sammenbrudd - så ikke ut som noen gledestårer akkurat. Veldig positiv overrasket over Ida Maria - sangen, opptredenen, antrekket - alt. Helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå