Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #1 Del Skrevet 24. januar 2009 neimen Maria da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 24. januar 2009 #2 Del Skrevet 24. januar 2009 PINLIG!!! Om å gjøre og etterlikne de store folka i Hollywood, eller??! Dette må være flaut å tenke på i ettertid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 24. januar 2009 #3 Del Skrevet 24. januar 2009 Lurer mest på hva hun hadde puttet i seg, jeg, Virket kanskje ikke helt nykter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 24. januar 2009 #4 Del Skrevet 24. januar 2009 Enig.. Virket som om hun hadde tatt for mye av ett eller annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #5 Del Skrevet 24. januar 2009 Tror bare hun ble veldig overveldet. Og litt champis har hun vel kanskje fått i seg, men det skulle da bare mangle! Synes hun var søt der hun sto og prøvde å stotre fram noen ord jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 24. januar 2009 #6 Del Skrevet 24. januar 2009 Måtte ta meg en tur på kjøkkenet mens det sto på, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #7 Del Skrevet 24. januar 2009 Synes det er litt dumt at vi ikke får sett typ halvparten av prisene da! Skulle gjerne sett Karpe Diem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. januar 2009 #8 Del Skrevet 24. januar 2009 Synes dette var litt flaut jeg og. Forstår at hun ble overraska, men det var liksom ikke måte på til reaksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 24. januar 2009 #9 Del Skrevet 24. januar 2009 Forresten så håpet jeg at noen andre enn Maria Mena skulle vunnet prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 24. januar 2009 #10 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Opptre i bunad.............og spille post punk. Dødskult! You go girl! Bunad er tross alt galla-antrekk, hehe Endret 24. januar 2009 av Crow Jane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #11 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, Ida Maria virker som en rå jente! Og seriøst kul stemme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 24. januar 2009 #12 Del Skrevet 24. januar 2009 HAHAHAHA Meget modig gjort av Thomas og Harald *applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #13 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Synes dette var litt flaut jeg og. Forstår at hun ble overraska, men det var liksom ikke måte på til reaksjon... Ja, etter en liten stund så kjente jeg og at det holdt liksom. We get it! Haha, genialt!! Sinnsykt kult av Thomas og Harald å stille opp nakne!! Bare de som ville gjort det tror jeg! Endret 24. januar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 24. januar 2009 #14 Del Skrevet 24. januar 2009 Er ikke sånn veldig imponert over Thomas og Harald denne gangen jeg.. De stotrer og vingler så mye syns jeg, virker litt dårlig forberedt. Espen Lind overrasket meg positivt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #15 Del Skrevet 24. januar 2009 nakne?? det har eg gått glipp av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #16 Del Skrevet 24. januar 2009 Hmm.. Jeg syns Espen Lind sang ganske falskt jeg... :klø: Liker egentlig låta -- den minner meg om og sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nope Skrevet 24. januar 2009 #17 Del Skrevet 24. januar 2009 på tide de bytter ut harald og thomas med noen andre...er gått ut på dato de 2 Madcon hadde vært ypperlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 24. januar 2009 #18 Del Skrevet 24. januar 2009 Han fortjener likevel ros fordi han ikke brukte play back.. Eller gjorde han det med gitaren...? Liknet VELDIG på versjonen på radio.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 24. januar 2009 #19 Del Skrevet 24. januar 2009 Måtte ta meg en tur på kjøkkenet mens det sto på, jeg... Jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #20 Del Skrevet 24. januar 2009 Okei, det der var bare pinlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå