Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 Sitter her og kikker litt på forumet, og ser til min forskrekkelse at det er superaktive brukere her som for lengst er gift! Har bryllupet gått helt i hodet på dere? Er det ikke på tide å legge dette bak seg og gå videre i livet? Blir nesten skremt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulips Skrevet 27. juni 2003 #2 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg også var litt undrende til det de første gangene jeg var inne på forumet, men så begynte jeg å tenke på en litt annen måte. Det er jo utrolig fint at det er noen som faktisk har gifta seg her inne, kjempe fint å få deres erfaring. Man kan også se på bryllupsplanlegging/bryllupsproblematikk som en slags hobby. Til sammenligning så er jeg kjempe opptatt av planlegging osv av selskap, gjerne store bursdager, konfirmasjoner osv. Det er ingen som mener at jeg er "rar" av den grunn. Så dersom godt gifte ønsker å være her på forumet så sier jeg KJEMPE FINT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2003 #3 Del Skrevet 27. juni 2003 Det kommer vel mest av at de er vel så opptatt på andre deler av forumet enn bryllup. Det er nemlig lett å bli hekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #4 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er 23 forskjellige forum her foruten dagbøkene, så det er jo ikke bare på bryllupsforumet vi holder til. Jeg var en del på bryllupsforumet da jeg skulle gifte meg, og etterpå har jeg vært innom for å se hvordan andre har det og kommet med tips osv. Men jeg er jo like mye innom de andre forumene og som pulverheksa sier er det faktisk lett og bli hekte. Så blir vi jo en gjeng med både gamle og nye brukere som føler at vi kjenner hverandre og kan diskutere på både godt og vondt med hverandre... Liker meg veldig godt her inne jeg. Og jeg er ikke hekta på bare bryllup!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #5 Del Skrevet 27. juni 2003 Faktisk litt enig med Gjest her, og synes dessuten at enkelte bretter ut privatlivet i det vide og brede her inne med detaljer om frieri, bryllupsnatt, håpløse mannfolk og det ene med det andre og står frem med fult navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #6 Del Skrevet 27. juni 2003 Man kan vel ha "kommet videre i livet" selv om man liker å mimre om "sin store dag" og dele sine erfaringer med andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 27. juni 2003 #7 Del Skrevet 27. juni 2003 Kjære Gjest: Vi har haft denna diskussionen förut, och nu som då är det flera som tycker det är trevligt att läsa om bröllopsplaner - gift, i giftastankar eller singel - och för oss som har gift oss kan ge lite råd och tips utifrån vår erfarenhet med våra egna bröllop. Sånt uppskattade jag när jag planerade vårt bröllop. Bryllupsforumet är inte bara till för de kommande brudarna utan även för oss gifta, vi som ska gå på bröllop, singlarna och de "evige" samborna. Det är en plats att utbyta erfarenheter kring bröllop man planerar, har haft, varit på eller ska på. Jag kan prata om mitt bröllop precis som jag på reiseliv kan berätta om en resa för tre år sedan, eller berätta om när jag studerade på universitetet, eller träffade min man, eller gjorde slut med ex-et... Sen finns det enskilda användare som är häktade på bröllop - oavsett om de ska gifta sig i år eller nästa, eller redan har gift sig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. juni 2003 #8 Del Skrevet 27. juni 2003 Jg svarer gjerne på spørsmål og temaer som interesserer meg eller der jeg fler at jeg har et råd å gi. Giftet meg for snart to år siden. Hva gjest eller andre måtte synes om det, gir jeg egentlig flatt beng i. På samme måte som jeg gir beng i om noen gir råd om fødsel og svangerskap selv om de har barn på mange år, eller om noen gir råd om oppussing, selv om det er fem år siden de pusset opp. Jeg har også gitt råd ut fra seksueller forhold jeg hadde for flere år siden. Å komme seg videre i livet har ingenting med saken å gjøre. En helt annen ting er at det er kjempemorsomt å gifte seg - og hadde jeg kunnet - hadde jeg gjort det igjen! Med samme mann selvsagt. Og jeg lot andre avgjøre om serviettene var brukandes. Forloverens kjole brydde jeg meg heller ikke om, for han var mann og brukte dress ei heller om andre smådetaljer. Men hele dagen var et show, det var kjempegøy å treffe igjen slekt og venner vi ikke hadde sett på lenge, vi fikk god mat og det var deilig å oppleve den flotte seremonien i kirken. Sorry hvis disse tanker ikke passer andre å ta del i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #9 Del Skrevet 27. juni 2003 Kloke Tusenfryd! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #10 Del Skrevet 27. juni 2003 Faktisk litt enig med Gjest her, og synes dessuten at enkelte bretter ut privatlivet i det vide og brede her inne med detaljer om frieri, bryllupsnatt, håpløse mannfolk og det ene med det andre og står frem med fult navn! Nå er det ikke så mange som har brettet ut livet sitt i det vide og brede da, og de som står fram med fullt navn er vel bare de som har en hjemmeside liggende her. Og mange står jo for det de sier og ikke har så mye i mot at noen vet hvem de er. Det er ikke alle som skjuler seg bak gjester og er paranoid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2003 #11 Del Skrevet 27. juni 2003 Sitter her og kikker litt på forumet, og ser til min forskrekkelse at det er superaktive brukere her som for lengst er gift! Har bryllupet gått helt i hodet på dere? Er det ikke på tide å legge dette bak seg og gå videre i livet? Blir nesten skremt jeg! ...er det ikke typisk at det alltid er gjester som kommer med sånne kommentarer......?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #12 Del Skrevet 27. juni 2003 ...er det ikke typisk at det alltid er gjester som kommer med sånne kommentarer......?? Surmagede gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #13 Del Skrevet 27. juni 2003 Her er ihvertfall en Gjest som setter veldig stor pris på disse gamle "traverne" som har gode råd å gi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #14 Del Skrevet 27. juni 2003 Typisk hyggelig gjest :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 28. juni 2003 #15 Del Skrevet 28. juni 2003 Synes det er bra de holder seg her- maaaaaaaaaaaaange gode tips å få fra de som har vert igjennom den store dagen. EN STOR TAKK TIL ALLE GIFTE SOM FORSETTER Å VERE HER OG HJELPE OSS ANDRE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 28. juni 2003 #16 Del Skrevet 28. juni 2003 synes det er kjmepe fint jeg at de som har giftet seg stikker innom på disse sidene.For da man skal planlegge et bryllup er det mange tanker som svirrer rundt i hodet og mange spørsmål som man ønsker svar på. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #17 Del Skrevet 29. juni 2003 Liker både de gamle og de nye jeg!!! Kjempeglad for at de gamle er med -synes det er kjempesnilt at noen deler den kunnskapen de har med oss andre som ikke er ferdige ennå. Dessuten -dess flere aktive på forumet, dess mere liv blir det! Håper de fortsetter å være her!!! Hilsen en som er takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. juni 2003 #18 Del Skrevet 30. juni 2003 Synes det er bra de holder seg her- maaaaaaaaaaaaange gode tips å få fra de som har vert igjennom den store dagen. EN STOR TAKK TIL ALLE GIFTE SOM FORSETTER Å VERE HER OG HJELPE OSS ANDRE! Det var hyggelig å høre. ...Jeg er vel en av disse gifte som dere aldri blir kvitt jeg da... Men hvorfor jeg fortsatt er her inne på Bryllup? Joda, jeg synes det er en kjempekoselig stemning her inne og det er alltid hyggelig med folk som skal gifte seg! Men jeg føler da virkelig at jeg har kommet videre i livet allikevel! Vi har snart vært gift i år og vi går ikke rundt hjemme og prater om bryllupet vårt til alle døgnets tider. :blunke: Men innimellom mener mannen min at jeg nok burde vært bryllupskordinator eller noe sånt... Jeg synes det er kjempegøy med bryllup og har fått litt ekstra interesse for "feltet" etter vi giftet oss. Synes derfor det er kjempegøy å hjelpe andre som skal gifte seg og gi dem alle de tipsene jeg kan. Har også fått mange gode tilbakemeldinger på den hjelpen jeg gir! Det er vel kanskje også grunnen til at jeg fortsatt er her... Forøvrig må jeg innrømme at jeg tar slike innlegg som dette (som er fra en gjest) litt mindre seriøst enn et innlegg fra en registrert bruker. Vet også dette har vært diskutert før, men det er nå min mening.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 30. juni 2003 #19 Del Skrevet 30. juni 2003 Takk til alle gifte som fortsatt er her inne og gir oss gode råd på veien. Hvordan i alle dager skulle vi ellers fått svar på spørsmål som "Var din bryllupsdag PERFEKT?", "Når bestille brudebukett?" eller "Nye papirer - koster det noe?". Det burde selvsagt vært gifte som svarte på disse spørsmålene, de som faktisk HAR opplevd det. Ikke alle disse bedreviterne som gjemmer seg bak "Gjest" og gjerne vil fortelle hvordan de ønsker det, eller hvor mye de tror noe koster uten egentlig å ha peiling i det hele tatt. Nei, gifte fruer - stå på! Ikke la dere bli jaget bort av en feiging som ikke tør å kritisere med "fullt navn". Jeg vil gjerne ha dere her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. juni 2003 #20 Del Skrevet 30. juni 2003 Forøvrig må jeg innrømme at jeg tar slike innlegg som dette (som er fra en gjest) litt mindre seriøst enn et innlegg fra en registrert bruker. Vet også dette har vært diskutert før' date=' men det er nå min mening....[/quote'] Greit nok at du mener det. Men det er faktisk ikke registreringsplikt her, og selv om man er gjest må man da få lov å spørre og ha en mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå