Gå til innhold

Bryllupsnatt til besvær...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal gifte meg i høst og ringte derfor et hotell i de trakter der jeg skal gifte meg for å bestille bryllupsnatt. Det var ikke noe problem, så lenge jeg bestilte rom på motellet der. Motell-standard var imidlertid ikke hva jeg hadde tenkt meg på bryllupsnatta, så jeg lurte på om de ikke hadde ledig noen suiter. Joda, det hadde de, men de måtte bestilles fra fredag til søndag, for til denne perioden solgte de bare "pakker". Jeg sa at det jo ikke var så aktuelt siden det ble en natt mer enn vi hadde bruk for, men foreslo at vi kanskje kunne få rommet fra lørdag til mandag i stedet. Jada, så lenge vi tok det fredagen også. Og helst burde vi bestille med middag alle dagene :o Jeg presiserte flere ganger at det var snakk om bryllupsnatta. Jeg kunne riktignok ringe to uker før bryllupet og høre om de hadde ledig plass, men jeg ønsket jo å ha dette i orden før den tid. Grunnen til at vi ikke fikk bestille var visstnok at dette var en tid på året da de som kom stort sett bestilte fredag-søndag. Skjønner jo at det er surt å brenne inne med rom, men er dette vanlig?

Nå har vi bestilt et annet sted. Det blir ganske langt å kjøre dit om natta, men det er visst flott der, så håper det veier opp for den lange veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det dummeste jeg har hørt! Hvis de behandler kunder slik bare over telefon, tenk deg da hvilken elendig service du kan forvente deg hvis de faktisk greier å prakke på deg et sånt konsept!

De eneste gangene man bør vente seg slike betingelser er hvis man bestiller en hopp-på tur til en storby dagen før avreise. Skriv til lokalavisa og still opp med et skuffet ansiktsuttrykk: "Bryllupsdrømmen lagt i grus av firkantet hotellpraksis".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette hørtes så firkantet ut at jeg ble rent lei meg på dine vegne :oops:

Håper vedkommende hotell er flaue! Finnes det andre hoteller i nærheten der dere kan spørre om rom?

Selv har vi nå bestilt sted å være på bryllupsdagen, og der har de i tillegg bryllupssuite til brudeparet vederlagtsfritt. Er litt engstelig over hva forloverne kan finne på å gjøre der, men håper at de kjenner oss så godt at de ikke ødelegger natten for oss.

Lykke til på dagen :D

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Skriv til lokalavisa og still opp med et skuffet ansiktsuttrykk: "Bryllupsdrømmen lagt i grus av firkantet hotellpraksis".

ENIG!!

Noe så latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så godt at det er flere som synes dette var merkelig...

Det er dessverre ikke så veldig mange hoteller i nærheten, og på de som er aktuelle er det fullt (vi står på venteliste). Men vi har jo som sagt reservert på et hotell som ligger et stykke unna, og der var det en helt annen service da jeg ringte - "det er litt fullt her da, men dette skal vi ordne likevel". Så det frister jo mye mer å overnatte der også, mistet liksom lysten til å overnatte på det hotellet der vi egentlig hadde tenkt å bo...

En annen ting er jo at stedet vi kommer til å overnatte er såpass langt unna at det skal litt til at noen orker å ta turen for å finne på noen sprell med rommet :wink:

Er litt engstelig over hva forloverne kan finne på å gjøre der, men håper at de kjenner oss så godt at de ikke ødelegger natten for oss.

Håper forloverne deres er av det barmhjertige slaget :wink:

Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...