Rosia Skrevet 23. januar 2009 #1 Del Skrevet 23. januar 2009 Så er det fredag og helg - fredager altså! Best! Sløva heeele ettermiddagen og kvelden, spist godteri og bare sosa! For samvittighetens skyld har jeg vaska og hengt opp en maskin med klær For tida "bor" jeg to plasser, med ca 1 mil imellom, har fått ny kjæreste ( ) og vi er myye sammen! Kaller denne fasen for en innkjøringsfase hvor vi har passert den første altoppslukende lukke-verden-ute-fasen og nå skal kombinere dagligliv med kjærestetid,vennetid,trening og alt sammen. Ikke alt går på skinner, men ikveld skal vi ha en prat når kjæresten kommer hjem (ja jeg er til og med i hans hjem når han ikke er der ) - vi har meldt litt på sms og skal fortsette praten etterpå - som helt sikkert blir veldig godt for begge to! Vel vel, en liten avsporing der... Ellers har jeg en jobb jeg stortrives i og virkelig får utfolde mine kreative sider, innenfor markedsføring. Jeg bor i nord, og sola er akkurat på tur tilbake - helt heeeerlig med lysere tider! JEg prøver å være flink til å være i bevegelse og leve sunt, noe jeg klarer sånn innimellom... men har stort forbedringspotensiale og vet at jeg har det aller best når jeg klarer å følge de gode rutinene! Har migrene som kan knyttes opp mot stress,dårlig kosthold,stiv nakke/skuldre/rygg osv. - og alt dette har jo en tendens til å bli til en ond sirkel dersom jeg ikke er obs! Og det prøver jeg altså å være så godt jeg kan Min mest dramatiske opplevelse idag: Da jeg kjørte til kjæresten måtte jeg stoppe fordi en elg hadde blitt påkjørt ( det KRYR av elg i området) ..Men det som var så ekkelt var at de akkurat sto med hagla og skulle skyte den da jeg stoppa, så jeg rakk ikke å snu meg bort For mitt vedkommende kunne de like gjerne skutt et menneske så glad i dyr som jeg er! Selvfølgelig var det bra at de gjorde det,stakkars dyret, men huff så fælt å se det! Skal nå prøve å skrible ei normal dagbok med små og store hendelser og følge med i andre forum/tråder - gøy gøy gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 24. januar 2009 #2 Del Skrevet 24. januar 2009 Hihei Gratulerer med dagbok;) kommer til å titte innom deg for å følge med på deg og ditt:) Er jo litt spennende, og regner med at det er i orden *håper* Huff a meien, kan ikke forestille meg hvilket syn du var utstat for..Glad det ikke var meg, hadde brent seg fast på netthinnen for evig og alltid. Stakkars stakkars "lille" elgen.. Nå er fredagen over, men helgen har så vidt begynt! Kose deg massse;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosia Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2009 snuppis:) Så koselig med hilsen fra deg!! Skal inn og se hva du har bedrevet i helga etterpå! Og du skal bare være her inne så mye du bare orker, blir bare glad hvis noen syns det er interessant å gjøre et dypdykk inn i mitt "spennende" liv! Har hatt den mest fantastiske helga!! Guuuuuuuuri meg så heldig jeg er som har møtt denne mannen som har blitt min kjæreste I en alder av snart 30 år har jeg aldri tidligere opplevd dette store PANGET som så mange snakker om, og har vært rimelig uheldig i enkelte forhold. Så det her er veldig stort for meg Vi har fått prata masse sammen- i sofan,senga,gått tur,i badekaret,i bilen....timesvis med prating om små og store ting og hvordan vi vil at forholdet vårt skal være for å ha det bra - og er det noe jeg ikke akkurat har vært bortskjemt med før så er det å ha en kjæreste jeg virkelig kan PRATE med! Ellers har jeg fått slappa av, shoppa bittelitt, spist god mat, MASSE godteri og smårydda litt i kjærestens hus slik at jeg kan få plass til litt mer av mine ting Nå har han begynt å rydde klart på et rom slik at jeg kan få mitt eget scrappested Henter flere og flere ting fra min leilighet til hans hus, og igår var vi på shopping og kjøpte litt ting til hans hus, vi snakker om å kvitte oss med en bil så vi slipper å betale for to - så her går det unna:) Gleder meg til ny uke - forhåpentligvis med mer trening enn det har vært den siste tida og vennebesøk. Nå skal jeg lage kvelds før 24-filmen begynner - og skal FOR FØRSTE GANG se 24 fra imorra av Ha en fin kveld alle lesere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 26. januar 2009 #4 Del Skrevet 26. januar 2009 Ååååå merker jeg blir grønn av misunnelse her jeg sitter og leser det flotte innlegget ditt, om hvor flott helgen din har vært. Høres ut som du har hatt den mest fantastiske helgen noen gang, og det er deg vel unt;) Det er bare så koselig at man er flink til å finne på slike ting med kjæresten og ikke minst at man kan prate sammen. For det er faktisk ikke alle guttene som kan prate sånn som du beskriver. Kjæresten min er ikke av den sorten, det hender en gang i blandt men det er ikke noe til vane han har nei. Så han skal du være snill med;) Så koselig at dere også er sammen om å innrede og gjøre det koselig for begge, selvom det er hans hus. Det er viktig at også du føler deg hjemme hos han. Høres bra ut dette Rosia;) Håper mandagen gir en like god start på uken som helgen har vært. Hilsen fra *snuppis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosia Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 30. januar 2009 *snuppis* min trofaste venn! :-D Så koselig at du følger med - har ikke vært så aktiv denne uka her på KG, må skjerpe meg litt!!!! SKal inn og lese om hva du har bedrevet uka med etterpå Ja gjett om jeg prøver å være snill med kjæresten min, jeg vil bare at han skal ha det bra og være lykkelig sammen med meg - kan gjøre hva som helst for ham! Veldig godt å føle det sånn - samtidig litt "skummelt" siden jeg ikke har følt det slik før - det er rart å plutselig ha en der som er så trygg og stabil i livet mitt.. men jeg kan godt bli vant til det! Da var uka blåst igjennom - har ikke rukket halvparten av hva jeg hadde tenkt.. hva har jeg gjort egentlig?? Si det du.... Jobba, vært på venninnebesøk, vaska hus (kjærestens,ikke mitt ), kveldsmøter på jobb og TV-titting stort sett. Ikke spennende! Min kjære jobber i helga, så får ikke så se han så masse.. men da får jeg tid til å pleie venninner! Ikveld kommer ei av bestevenninene mine, vi skal spise pizza, glo på TV og skravle - blir herlig!!! Er invitert i bursdag til kjæresten til ei venninne imorra, og det er mange som skal dit - har ikke bestemt meg for om jeg skal dra enda. Er litt plaget av migrene, og denne uka har vært ekstra ille på grunn av tante Rød-besøk Akkurat nå frister det ikke med alkohol og sene nattetimer siden kroppen er ganske nedkjørt av flere dager med migrenemedisin... Meeeen, hvis jeg får en god natts søvn og få slappet skikkelig av kan jo formen være en helt annen i morra! *positiv tenking* ...Syns det er litt vanskelig å fortelle slikt til min kjære for jeg syns det høres så "sytete" ut å si at jeg har vondt i hodet hver dag.. så det gjør jeg ikke... I januar har jeg hatt infulensa, omgangssyke og mye migrene - tenker med meg selv at han må jo tro at jeg har skikkelig dårlig helse! :klø: Men han får nok se etterhvert at det egentlig ikke er slik - har bare vært ekstra uheldig de siste ukene! Vel vel, nå skal jeg begynne å lage pizza, YUMMY!!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosia Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå er jeg stappa! Kjempekoselig kveld med venninne,pizza,smågodt og sofa:) Og jaggu kom ikke min kjære hjemom en tur fra jobb også - nå ligger han og sover før han skal på jobb igjen i natt..Måtte opp og legge meg litt inntil ham ista, men ble så varm med alle klærne på at jeg bare måtte stå opp igjen Er ikke lenge til jeg skal legge meg på ordentlig kjenner jeg Har lyst å trimme litt på dagen imorra mens kjæresten sover, ta en tur på kafè og bare kose meg Godt å legge seg tidlig og ikke sove bort hele dagen! Er bedt på fest imorra men tror jeg står over - selv om det er asosialt Det blir en hektisk februar på jobb med masse arrangement og aktiviteter, to jobbfester, kjæresten har bursdagsfeiring, Trondheimstur - nok av begivenheter å glede seg til Derfor har jeg lyst å benytte "anledningen" til ei rolig hjemmehelg,med jentefilmer og scrapping på hovedmenyen når min kjære er på jobb... og heller ha venninnebesøk eller noe:) Har ikke alltid like lett for å balansere mellom oppladning og sosiale begivenheter - vanskelig å si nei for jeg vet jo at det blir kjempegøy hver gang jeg er sammen med vennegjengen på fest! Jeg har en tendens til å bli veeeeeeeldig sliten dagen derpå - orker virkelig ingenting Og da syns jeg det blir litt bortkasta hvis det er sånn hver søndag - søndagene er utrolig gode å ha til myyyyyyyyye anna enn å ligge på sofaen Jeg elsker søndager og skulle helst sett at de var dobbelt så lange. Jaja nå tror jeg at jeg må gjøre en innsats på å få min kjære opp av senga, for nå er det ikke lenge til han må dra tilbake på jobb - den stakkars guten - får nesten litt vondt av at jeg bare kan gå og legge meg! FOrhåpentligvis kommer han til å glede seg til å komme hjem utpå morrakvisten og legge seg inntil meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå