Gå til innhold

Guttevenner som gjerne vil noe mer...

Gjest Gjest_huldra_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_huldra_*

Jeg har vært i et langt forhold mesteparten av de ti siste årene. Det ble slutt i vår, og etter det synes jeg at livet mitt har blitt en smule komplisert. Jeg jobber og har studert i et miljø hvor antall gutter er veldig mye høyere enn antall jenter. Som et resultat av det, så har jeg nesten bare guttevenner. Det har aldri vært et problem tidligere, men nå begynner jeg å få problemer...

Mine tre nærmeste venner er gutter, og av de vet jeg at han ene er interessert. Mistenker en av de andre og, men det vet jeg ikke. Problemet mitt er at jeg ikke lengre tør å spørre han jeg vet er interessert med på noe som helst, for jeg er redd for at han skal misforstå. Jeg kommer aldri til å bli interessert i han. På tross av at han vet at jeg har noe på gang med en annen, virker det som han ikke forstår at A: Jeg er ikke intersert, og B: Jeg er opptatt.

Det er en kollega som jeg og har fått veldig god kontakt med, og som jeg liker å tilbringe tid sammen med. Desverre virker det som han og er interessert, så jeg tør ikke lengre å gjøre noe som helst sammen med han... (Han vet ikke at jeg har noen på gang med noen, siden det nye prosjektet mitt er en felles kollega)

Jeg har vært vant med at det aldri har vært noe problem med guttevenner, siden jeg har vært så åpenbart opptatt. Ønsker å fortsette å kunne ha guttevenner, men hvordan signaliserer man at man ikke er interessert, uten å måtte bryte kontakten?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_caroline_*

Eller når du merker at de ligger opp til en "sånn stemning" si at du er lesbisk og på vei ut av skapet :lur:

Funker som en drøm,og da merker du fort hvem som vil egentlig være vennen din,og dem som bare håpet på en liten runde i senga :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_huldra_*
Eller når du merker at de ligger opp til en "sånn stemning" si at du er lesbisk og på vei ut av skapet :lur:

Funker som en drøm,og da merker du fort hvem som vil egentlig være vennen din,og dem som bare håpet på en liten runde i senga :skratte:

Dette er ikke akkurat players for å si det sånn. Jeg driver med data, så vi snakker om ordentlig vaskeekte nerder :) Hvis de tidligere omtalte har giddet å være venner med meg i fem år, fordi de håper på en runde i senga, er det nesten som de har fortjent det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...