Gjest Zalomine Skrevet 28. juni 2003 #21 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg ville heller ikke gått i butikken i joggebukse nei, går ikke ut av huset i det i det hele tatt. Men til hjemmebruk, når vi bar skal gå inne, når jeg skal sitte forran pc'n eller tv'n hele kvelden, da går jeg gjerne i pysjamasbukse jeg. Når jeg rydder rusfer jeg gjerne rundt i ei dingribukse med hull på rompa. Den bruker jeg heller ikke utendørs. Sambo synes jeg er pen uansett. Han synes jeg er pen med røde, forgråtte øyne og han, og selv om jeg definitvt trenger en dusj. Han legger nok merke til det om jeg klipper håret, og gliser når hendene hans oppdager ha jeg har pyntet meg med under klærne. Han klager ikke over at jeg bruker, eller ikke bruker sminke, og sier bestandig at jeg er pen uanset. subjektivt ment selvsagt, men han elsker meg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 29. juni 2003 #22 Del Skrevet 29. juni 2003 Ja, jeg pynter meg for min kjære. Er alltid velstelt, og går aldri i slitte store joggebukser. Synes det er en selvfølge å være pent kledd og velstelt sammen med sin kjære. Det er jo han som er viktig for meg. Hvis jeg bare skulle pyntet meg når jeg skulle ut, og ikke for ham, hvilke signaler hadde det gitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. juni 2003 #23 Del Skrevet 29. juni 2003 Akkurat nå vandrer jeg rundt i en pysjamas, håret vasket jeg i går (for meg er det mer enn nok å vaske det annenhver dag) Jeg har ingen planer om å kle meg lekkert i dag. Vi skal rydde og vaske hele dagen. Jeg kler på meg noe "ansendig" når vi går ut en tur i det fine været, javisst, men bruker klær som er mer passende for anledningen når vi likevel rydder. Om en liten stund skaljeg tusle inn i senga og vekke ham, og han foretrekker nok at jeg kommer i pysjamas som lett går bort, enn nysminka i penklær.. Jeg skal jo antakelig krabbe opp i senga og bli der til magen min skriker så høyt etter mat at han hører det..... Jaja, sånn er det hos oss. At andre ikke ville latt ham se seg uten sninke og nyvaska hår, tuslende rundt i "rufseklær" i mange timer, det får være deres sak. Jeg vet at min kjære elsker meg for den jeg er, under klærne uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. juni 2003 #24 Del Skrevet 29. juni 2003 Synes det er en selvfølge å være pent kledd og velstelt sammen med sin kjære. Det er jo han som er viktig for meg. Hvis jeg bare skulle pyntet meg når jeg skulle ut, og ikke for ham, hvilke signaler hadde det gitt? Nettopp. Tror mange "tabber seg litt" på dette, med å aldri pynte seg kun for partneren... Menn flest setter pris på at jenta deres pynter seg for dem. Synes det er gøy, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 29. juni 2003 #25 Del Skrevet 29. juni 2003 Pynter meg mest for meg selv og hvis jeg skal ut med venninner; litt for dem. Hvorfor kan man ikke gå i butikken med joggebukser?? Jeg har ikke så mange, men kan da gå og slenge i min brune eller sorte halve dagen, og finner jeg ut at jeg trenger noe på butikken, gidder jeg da ikke å skifte! Så får folk tro hva de vil om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. juni 2003 #26 Del Skrevet 29. juni 2003 Pynter meg delvis for ham, delvis for meg selv, og delvis for "resten av verden". :D Men jo, jeg pynter meg for bare ham innimellom også, jeg gjør det! Har lyst å gjøre meg fin for ham. MEN jeg går stort sett i "hjemmeklær" hjemme! Og ordner meg når jeg skal ut.. Men vi lever jo sammen og han har sett alle varianter av meg; ven og vakker, sur, full av kviser, med omgangssyke, med ringer under øynene, bustete, velstelt, svett og nydusjet - har liksom ingen hemmeligheter for hverandre lengere, så noe av magien ved å pynte seg er liksom vekk... I begynnelsen av et forhold kan man en stund opprettholde en sånn magisk, mystisk forstilling om at vi jenter alltid er perfekte og ikke promper og sånn, men det går liksom ikke i lengden.. En vakker dag glemmer man å barbere leggene eller armhulene, og da er det gjort. *avsporing - sorry* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #27 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvis jeg bare skulle pyntet meg når jeg skulle ut, og ikke for ham, hvilke signaler hadde det gitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 29. juni 2003 #28 Del Skrevet 29. juni 2003 Litt interessant, har ikke tenkt over det... La meg se. Alene ville jeg spradet rundt i joggebukse kanskje... Jeg kler meg vel mer ok siden han er her, uten å pynte meg. Vet ikke, tror ikke jeg pynter meg så mye. Dusjer og steller meg for å føle meg vel i allminnelighet. Jeg bruker sjelden/aldri sminke - og gjorde det heller ikke da jeg møtte ham. Så da har jeg i alle fall ikke lurt ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 29. juni 2003 #29 Del Skrevet 29. juni 2003 skjer ofte at jeg ikke legger merke til at han har barbert seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. juni 2003 #30 Del Skrevet 29. juni 2003 Pynter meg sjelden for ham, han legger ikke merke til det allikevel, og elsker meg og ikke sminken og klærne mine. Sminker meg ikke hjemme og går på butikken i joggebukse. Skal jeg på jobb eller ut med folk pynter jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 30. juni 2003 #31 Del Skrevet 30. juni 2003 Pynter meg for meg selv-for hvis ikke jeg har det bra med meg selv-hvordan skal andre ha det bra med meg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 30. juni 2003 #32 Del Skrevet 30. juni 2003 For meg er det ihvertfall viktig å se velstelt ut når jeg er hjemme også, ikke bare når jeg skal ut. Min kjære har også sett meg i alle situasjoner, men det betyr ikke at jeg lar være å stelle meg for hans del, og dessuten sminke meg litt. Det betyr ikke at jeg er stæsja opp til enhver tid, men at jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut for ham. Hjemmet er også et hvilested for meg, men det er ikke ensbetydende med joggebukser og den stilen. Det finnes jo komfortable klær i alle varianter. Han setter veldig stor pris på at jeg pynter meg også for ham, ikke bare for alle andre. Og hvorfor i all verden skulle han elske bare det som er utenpå fordi jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut, og ikke luffer rundt i en slitt treningsdrakt? Han forlanger ikke noe som helst av meg, som du gjest insinuerer, det er bare det at JEG liker å se bra ut hjemme også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 30. juni 2003 #33 Del Skrevet 30. juni 2003 Jo da...min kjære elsker meg uansett, men jeg pynter meg for han, litt for at han ikke skal få følelsen av at jeg tar ham for gitt!! Det er ihverfall slik jeg tenker andre veien...Hvis han lar seg selv forfalle, så gir han jo litt blaffen i om jeg forholder meg tiltrukket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 30. juni 2003 #34 Del Skrevet 30. juni 2003 Alive, det er det jeg mener også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 30. juni 2003 #35 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg går gjerne uten sminke (bruker ikke sminke hver dag uansett) forran min samboer, og kan daffe rundt uten rent hår og i "rufseklær" om det er det jeg vil. Jeg kan pynte meg med sminke, fikse håret og kle meg fint også. Pynter meg ikke så ofte "utenpå" bare sånn hjemme, men om vi skal ut (om så bare på butikken) så gjør jeg det gjerne. Hjemme pynter jeg meg heller under klærne, med noe spennende undertøy.... Sånn av og til. Ikke så ofte at han rekker ta det som en selvfølge, men akkurat ofte nok til at han setter stor pris på det. Pynte seg, det kan være så mangt. Jeg har ingen problemer med å la ham se meg som jeg er, men, jeg pynter meg ikke for meg selv, jeg pynter meg for ham. for at han skal like det han ser, eller for at han skal kunne være stolt av meg ovenfor andre. For min egen del... hvorfor pynte meg for meg selv? Jeg vet hvordan jeg føler meg. Joda, jeg kan kanskje føle meg bedre med rent hår om jeg har lyst til å dusje, men inni meg vet jeg at slik jeg føler meg, slik føler jeg meg, om jeg er sminket eller ei. Enda bedre enn om jeg skulle skrevet det selv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #36 Del Skrevet 30. juni 2003 skjer ofte at jeg ikke legger merke til at han har barbert seg Det gjør jeg for det stikker alle veier skal han ha seg noe må han være nybarbert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 1. juli 2003 #37 Del Skrevet 1. juli 2003 Alive' date=' det er det jeg mener også...[/quote'] Bra, da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå