Gå til innhold

Ingen som ser Fringe eller?

Sympatia

Anbefalte innlegg

Fringe er en ny serie fra skaperne av LOST som har til no blitt vist tre torsdager på rad på TVN klokken 21.30. Jeg og mannen min syns serien er kjempebra, og gledde oss til å se fjerde episode igår. Men neida der hadde det kommet et nytt håpløst modellprogram istedet. Og TVnorge har pga dårlig seeroppslutning flyttet Fringe til søndager klokka 23.40 (DA SOVER JEG, jeg skal jo på jobb dagen etter.)

Uansett,det må da være flere som har fått øynene opp for denne serien enn meg og mannen min? Bare forholdet mellom far og sønn Bishop, og kommentarene til Dr.Walter Bishop er god grunn til å se programmet. (Kommentarene kan sammenlignes med det hysterisk morsomme kommentarene til Capt. Jack Sparrow i Pirates of the....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes serien er morsom, og reagerte også på den nye sendetida. Jeg får heller ikke sett på nå. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget også dette i går, og ble skikkelig sur på TVNorge.

Jeg likte også serien veldig godt, og hadde ikke noe lyst til å se enda et modellprogram.

TVNorge kunne flyttet programmet fram eller til samme tidspunkt en annen dag, istedet for søndag kl 23.40 (når de fleste som skal på jobb dagen etterpå sover).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min ser det, og jeg vet om mange andre også. Ble mektig irrtert da jeg oppdaget den nye sendetiden i går, ja. Ser ut som jeg må lære meg å programmere DVD-opptakeren nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en facebook gruppe no,hvor man kan bli med. Bare å søke etter "Gi Fringe bedre sendetid NÅ TVNorge", inviter alle vennene deres også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos å høre at vi ikke er de eneste som liker serien, for det føltes slik da jeg slo på TVen igår og etter jeg fikk e-post fra TVnorge i morges. Dårlige seertall sa de, aldri før har jeg og mannen min engasjert oss så mye i en TVserie sammen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min har allerde sett alle episodene, men jeg titter på det når jeg er hjemme. Jeg ble ikke sint da jeg så ny sendetid for det er ikke så viktig for meg, men jeg synes det var et rimelig håpløst tidspunkt å legge det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de byttet? Jeg var hos naboen i går og tenkte ikke at jeg gikk glipp av det før jeg kom hjem, men da gikk jeg jo ikke glipp av det. Men hvorfor har de flyttet sendetiden til da reprisen gikk? Tror det var på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de byttet? Jeg var hos naboen i går og tenkte ikke at jeg gikk glipp av det før jeg kom hjem, men da gikk jeg jo ikke glipp av det. Men hvorfor har de flyttet sendetiden til da reprisen gikk? Tror det var på den tiden.

Jepp, pga lav seeroppslutning... :(

Sunshine: Det er typisk meg å se ferdig alle episodene før de har kommet så langt i Norge, men til denne serien lovte jeg mannen min at denne skulle vi se sammen på torsdager. Da har vi kose-kjæreste kveld...men neida...det måtte TVnorge ødelegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på den serien men fikk ikke med meg det igår.. men siden de har bytta på sendetid så gjør det jo ikke noe. Men det var jo en teit tid å sende det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de tre første episodene før serien kom til Norge. Jeg synes den var for absurd og kjedelig, men skjønner at det er kjipt for dere som ser på at sendetiden er flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg ser på! Og jeg elsker serien, den er genial. Vi har sett alle episodene som er sendt i USA hittil, og venter nå på neste. Stor fan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Line_*

Jeg og mannen sitter nå oppe på søndager og ser vi. Får heller være trøtt på jobb hver mandag!

Dårlig gjort av TVN :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi to til som ser på!

Heldigvis har vi harddiskopptager, men det er ganske irriterende at de bytter ut en spennende serie mot nok en tanketom modellserie... og tidspunktet de har flyttet den til er ganske håpløs for alle som ikke har mulighet til å ta opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på første episode og syntes ikke noe spesielt om den. Da neste episode gikk bestemte jeg meg for å gi den en nytt forsøk. Dette varte helt til de fremkalte hva en død person så like før han døde. Teorien var at musklene i kroppen frøs fast like før han døde og at kontraksjonen i disse kunne brukes til å se hva slags bilde som var i ferd med å sendes til hjernen :) Bare synd at slike signaler er elektriske. De sendes ikke mekanisk via propagasjon av muskelkontraksjoner. Synes serien godt kunne lagt seg på et litt høyere nivå enn dette. Da var det fram med fjernkontrollen og sette over på noe annet. Har ikke sett meg tilbake siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og sambo synes serien er veldig fin, og ble i likhet med dere ganske skuffa når den ble flytta! Vi holder oss våkne for å se den, men enig i at det er langt i fra noe gunstig tidspunkt! Må sjekke ut facebook-gruppa skjønner jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og samboeren liker det kjempe godt=) men vi ser de så snart de kommer ut i statene, så bryr meg ikke så veldig om sendetiden her i norge... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Glad vi ikke er eneste som liker denne, begynner å bli mange i facebook gruppa mi, men vi trenger gjerne flere. :) Håper på 100 medlemmer, og no er vi halveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...