Gå til innhold

ville du valgt han du...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kråkaa

Whaaaaaaat? om man forelsker seg i noen så er det ikke sikkert man kommer til å elske dem..

Men elsker man noen så må det jo ha vært en forelskelse der på forhånd? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ville dere fortsatt ha valgt den dere elsker selv om dere aldri hadde vært forelsket i personen først?

Ja.

Men elsker man noen så må det jo ha vært en forelskelse der på forhånd? :klø:

Neida, det går fint å elske noen uten å ta veien om forelskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa
Neida, det går fint å elske noen uten å ta veien om forelskelse.

For meg så er det forelskelsen som gjør at jeg får opp øynene for noen og som gir meg alle disse kroppslige reaksjonene.

Og jeg TROR (siden jeg ikke har følt at jeg elsker noen enda) at når forelskelsen har gått over til at man føler noe dypere så vil jeg være klar for å si at jeg elsker noen. (snakker vel om år her for min del.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men ville dere fortsatt ha valgt den dere elsker selv om dere aldri hadde vært forelsket i personen først?

Jeg har vel per def. gjort nettopp dette. Hadde ingen "stormende" forelskelse, men det finnes ikke tvil om at jeg elsker ham nå. Og vi har perioder der han eller jeg plustelig er forelsket igjen ;)

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er forelsket i en annen er det vel kanskje et spørsmål om du faktisk elsker han du har... så da burde du kanskje velge han du er forelsket i, så kanskje du vil ende opp i å virkelig elske han.

Nei, jeg er vel egentlig enig med resten. Du burde velge han du elsker. Det er ganske normalt å få små-crush på andre selv om man er i et forhold. Det er nok bare fantasien som spiller en et skittent triks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...