Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b

Ikke kjøp kåpe i en farge du føler ikke kler deg, det er ikke noe smart. Da ville jeg heller gått for sort, selv om det ikke er noen vårfarge. Jeg kjøpte champagne-farget denne våren, det passet meg fint :jepp:

Jussen går sikkert fint, men det er skummelt å sitte og vente så lenge.. Jeg kom inn året etter videregående, men da sa jeg nei takk for jeg ville jobbe, og så neste år kom jeg ikke inn og vips nå er jeg it-konsulent istedet for menneskerettighetsforkjemper :ler: Man kan tydeligvis ikke planlegge alt her i livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var utrolig flott i sort i dag, så jeg ville gått for sort ;)

Takk for en utrolig hyggelig kveld. :klem:

:rolleyes: tusen takk! da beholder jeg den sorte jakken :jepp:

takk til deg også, det var kjempe hyggelig kveld, var skikkelig nervøs når jeg gikk ned for å møte Enigma, men det tok ca to sek og så var alt bare som ja.. gamle bekjente :) så.. neste treff jeg er i Oslo tror jeg dere kan regne med meg ;)

synd at du skal hjem allerede i morgen Enigma, men håper du kommer snart igjen! Akvariet, Kjøttbasaren, Fløien og mye mer god mat og vin står på vent til du returnerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Misunnelig :ler: !!!! Gleder meg til jeg får vært med ;) Unner dere denne kvelden, virker som dere har hatt det veldig hyggelig. Jeg har enda ikke rukket å dele en flaske vin med Enigma (kan det være fordi vi alltid TRENER sammen?), men det skal vel bli en orden på det nå som det (tilsynelatende?) virker som om hun har kommet seg etter påsken :ler:

God natt kjære LekeHusmor, sov godt og drøm søtt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Bare si ifra god tid på forhånd når du skal til Oslo neste gang du, så skal jeg sørge for å arrangere treff nettopp da!!! :fnise:

Godt du koste deg! I told you so :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig :ler: !!!! Gleder meg til jeg får vært med ;) Unner dere denne kvelden, virker som dere har hatt det veldig hyggelig. Jeg har enda ikke rukket å dele en flaske vin med Enigma (kan det være fordi vi alltid TRENER sammen?), men det skal vel bli en orden på det nå som det (tilsynelatende?) virker som om hun har kommet seg etter påsken :ler:

God natt kjære LekeHusmor, sov godt og drøm søtt :klem:

Jaa, vi må få til et treff, evt. Bergenstur ;) også får vi finne en passende mulighet til å dele en flaske vin en gang :)

Bare si ifra god tid på forhånd når du skal til Oslo neste gang du, så skal jeg sørge for å arrangere treff nettopp da!!! :fnise:

Godt du koste deg! I told you so :strix:

Jepp, si i fra i god tid, så sørger vi for treff når du kommer :) Det er ikke så skummelt, tross alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: nei det er ikke så skummelt egentlig.

nå er jeg trøtt! skal bli godt å krype under dynen og soveeee.

ønsker dere alle en god natt :hug:

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh...

da kanskje jeg og blir med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:arwen: spiser frokost. lagd meg en laksesandwich med salat, sitron, rømme og stekt laks. nam nam!

skal snart på jobb, blir så GØRR å stå der i 8 timer. men jeg har fått nye Costume i posten idag :lur: så da blir det hvertfall noe å gjøre :fnise:

så skal jeg hjem, og så må jeg desverre ta en shinings på leiligheten her.. det ser rett og slett helt jævlig ut! har skjedd så mye i det siste så den har blitt helt forsømt..

ting som må gjøres:

- sortere skittentøy

- vaske tøy

- rydde

- tørke støv

- støvsuge

- vaske opp

det er rett og slett alt for mye ting på våre stakars 23m2 :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin dag selv om du har masse gørre ting å gjøre i dag. :klem: Du får trøste deg med litt ekstra god mat og et glass vin i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Mesteparten av dem er sikkert talentløse bortskjemte dritunger som er mer opptatt av å imponere med en "fin" studietittel.

Ser du på dem, så smelter de i sola.

Helt sant!!

:jepp:

jeg leste tannløse bortskjemte dritunger :tannverk:

:fnise:

Jeg vil også til Bergen og få omvisning av LekeHusmor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er bare å komme :nigo:

:grine: jeg leste nå at det juridiske fakultetet kutter 200 av 650 plasser på jussen i oslo.. fuckfuckfuck. det vil jo gjøre at det blir vanskeligere å komme inn i resten av landet også. faen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trodde jeg lå OK an.. men jeg er litt usikker. skal jo ha to eksamener nå i slutten av mai som vil spille inn på det, håper og tror jeg får bra på de. og så er det jo mer alderspoeng.. men jeg har heller ikke satt meg inn i hvor mange poeng jeg mister pga den nye greia. forvirrende helvetes drit! jeg vil ha opptaksprøver til jussen også!!

kanskje jeg bare må studere juss i sverige. da er jeg jo nødt å bo der resten av livet og praktisere svensk juss, men det er kanskje ikke så ille? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bøøøøøøøøøøøøøøøøøø.... :bond:

jeg kjeder meg på jobb! E og venninne R og S kom innom, men selvfølgelig kom et et lass med kunder just da. blæ! blæblæblæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...