Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo

Ring noen, ja! :Nikke: Fy så urettferdig den jobben er. Det er kjipt å være den snille som alltid ordner opp, når andre utnytter det. Har opplevd det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Du MÅ ringe til noen jenta mi, håper du har gjort det nå, for det er ikke bra å presse deg selv sånn!

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk alle sammen :hug:

jeg ringte noen, og hun kom.. var litt kjipt, følte meg veldig til bry. men jeg var hvertfall hjemme igjen i 11 tiden og har nå sovet to timer, føler meg litt bedre. prøver å få i meg litt mat også..

planen for dagen er bare å sitte hjemme og ta det helt med ro, kanskje gjøre litt huslige ting om jeg blir bedre..

det burde hvertfall:

- vaskes opp

- vaskes tøy

- skiftes sengetøy

- støvsuges

så får vi se hva jeg orker. nå ser jeg på How I Met Your Mother. Noen av dere som ser på det? det er ganske gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

How I met your mother er yndlingsserien min :hjertesmil: Lastet ned alle sesongene og så de på bare et par dager. Et par veldig usosiale dager, riktignok!

Bra at formen er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt du kom deg hjem, stell litt pent med deg selv så du blir frisk igjen. Veldig opptatt torsdag kveld? ;) God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forresten Hells Kitchen-reprise på tv3 nå. ;)

Ække min bok, men jeg tar til meg tipset allikevel, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

føler meg bedre nå, har fått spist litt og hvilt. gikk en liten tur isted, det var deilig. håper at en god natt søvn skal fikse formen. begynner heldigvis sent i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: på tide å sove. for en rar dag det har vært. på sånne dager så føler jeg at livet bare raser forbi og jeg står og ser på :klø: vanskelig å forklare!

satser på jeg føler meg bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag, nye muligheter. sovet OK, hadde litt mareritt i natt :( kan være fordi vi så to episoder av Harper's Island før vi la oss igår!

nå skal jeg spise frokost, og så ned på B&M og gå over vaktlisten. så er det jobb fra 15-20.

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Harpers Island, er det den nye serien der de skal feire bryllup og det er en morder iblandt gjestene eller noe sånt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

Ååh, at jeg har glemt Harpers Island :klaske: Den hadde jeg nemlig tenkt til å se. Vi skal også har bryllupsfesten vår på ei øy. Okei, på ei som er lett aksesserbar med en bro, da, men likevel...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det er skummelt Kit!!

du kan laste det ned ansjoni, lett å få tak i :nigo:

nå er jeg hos noen venner, vi skal lage pitapizza og se paradise. og så har jeg kjøpt sjokoladeboller. det skulle jeg jo selvfølgelig ikke gjort, me jeg har sååå lyst påååå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...