Gjest dalieo Skrevet 20. april 2009 #1801 Del Skrevet 20. april 2009 Ring noen, ja! Fy så urettferdig den jobben er. Det er kjipt å være den snille som alltid ordner opp, når andre utnytter det. Har opplevd det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. april 2009 #1802 Del Skrevet 20. april 2009 Du MÅ ringe til noen jenta mi, håper du har gjort det nå, for det er ikke bra å presse deg selv sånn! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1803 Del Skrevet 20. april 2009 takk alle sammen jeg ringte noen, og hun kom.. var litt kjipt, følte meg veldig til bry. men jeg var hvertfall hjemme igjen i 11 tiden og har nå sovet to timer, føler meg litt bedre. prøver å få i meg litt mat også.. planen for dagen er bare å sitte hjemme og ta det helt med ro, kanskje gjøre litt huslige ting om jeg blir bedre.. det burde hvertfall: - vaskes opp - vaskes tøy - skiftes sengetøy - støvsuges så får vi se hva jeg orker. nå ser jeg på How I Met Your Mother. Noen av dere som ser på det? det er ganske gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 20. april 2009 #1804 Del Skrevet 20. april 2009 How I met your mother er yndlingsserien min Lastet ned alle sesongene og så de på bare et par dager. Et par veldig usosiale dager, riktignok! Bra at formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april 2009 #1805 Del Skrevet 20. april 2009 Pass godt på deg selv. Lekis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. april 2009 #1806 Del Skrevet 20. april 2009 Enda godt du kom deg hjem, stell litt pent med deg selv så du blir frisk igjen. Veldig opptatt torsdag kveld? God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. april 2009 #1807 Del Skrevet 20. april 2009 Så bra at du dro hjem! God bedring, søta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. april 2009 #1808 Del Skrevet 20. april 2009 Det er forresten Hells Kitchen-reprise på tv3 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. april 2009 #1809 Del Skrevet 20. april 2009 Så godt at du kom deg hjem Og den serien har jeg aldri hørt om :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april 2009 #1810 Del Skrevet 20. april 2009 Det er forresten Hells Kitchen-reprise på tv3 nå. Ække min bok, men jeg tar til meg tipset allikevel, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1811 Del Skrevet 20. april 2009 føler meg bedre nå, har fått spist litt og hvilt. gikk en liten tur isted, det var deilig. håper at en god natt søvn skal fikse formen. begynner heldigvis sent i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1812 Del Skrevet 20. april 2009 på tide å sove. for en rar dag det har vært. på sånne dager så føler jeg at livet bare raser forbi og jeg står og ser på :klø: vanskelig å forklare! satser på jeg føler meg bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1813 Del Skrevet 21. april 2009 ny dag, nye muligheter. sovet OK, hadde litt mareritt i natt kan være fordi vi så to episoder av Harper's Island før vi la oss igår! nå skal jeg spise frokost, og så ned på B&M og gå over vaktlisten. så er det jobb fra 15-20. ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. april 2009 #1814 Del Skrevet 21. april 2009 Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. april 2009 #1815 Del Skrevet 21. april 2009 Harpers Island, er det den nye serien der de skal feire bryllup og det er en morder iblandt gjestene eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 21. april 2009 #1816 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har så drita lyst til å se på Harpers Island, men jeg tør ikke! Tror jeg skal laste ned og spare til en dag jeg tør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. april 2009 #1817 Del Skrevet 21. april 2009 Ååh, at jeg har glemt Harpers Island Den hadde jeg nemlig tenkt til å se. Vi skal også har bryllupsfesten vår på ei øy. Okei, på ei som er lett aksesserbar med en bro, da, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. april 2009 #1818 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det hørtes IKKE ut som en tv-serie for meg, for å si det sånn Endret 21. april 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 21. april 2009 #1819 Del Skrevet 21. april 2009 Nå har jeg sette begge episodene! Fy fader så spennende!! Gleder meg til neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1820 Del Skrevet 21. april 2009 sant det er skummelt Kit!! du kan laste det ned ansjoni, lett å få tak i nå er jeg hos noen venner, vi skal lage pitapizza og se paradise. og så har jeg kjøpt sjokoladeboller. det skulle jeg jo selvfølgelig ikke gjort, me jeg har sååå lyst påååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå