Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det håper jeg og :fnise:

jeg burde igrunn vært å trent nå. har ingen god unnskyldning til at jeg ikke gjør det heller. det bare var så mye deiligere å sitte i solen og lese bok.

men i morgen og søndag har jeg jo fri, og har planer om to gode, lange økter.. en kondis og en styrke! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg trente heller ikke i går, sånn rent bortsett fra magesekk- og lattermuskler da.Men de fikk tilgjengjeld veldig bra trening :ler:

God helg, Lekehusmor! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

våknet av meg selv kl 09:40, uthvilt! det var en god følelse altså :jepp:

sovnet igår mens vi lå og leste bok.. deilig avslappede kveld, pasta carbonara, litt rødvin, moro på tv og så sovne tidlig :)

nå ståler solen ute så jeg skal egentlig bare få trøkket i meg noe mat, finne ut når treningssenteret er åpent og så komme meg ut! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen i går var finfin, styrte litt rundt i byen og så opp til venninne R, lå ute i hagen og skravlet og koste oss. så syklet jeg hjem, lagde en salat med strimlet godt krydret svinekjøtt og avokado ++ til meg og E og så syklet vi ned til M&G for scrabble, ost og vin. ble stappmett av osten! :dåne: var ikke helt i slag heller, drakk bare et glass vin. var hjemme i 01:30 tiden, men allikevel våknet jeg kl 10 i dag, uthvilt og fin :nigo: har ligget i parken siden 11, lest bok og kost meg med min kjære. nå er vi hjemme og ser på Amstel Gold Race mens jeg forsøker å finne inspirasjon til et kult antrekk til i kveld på nettet.

skal nemlig ut å spise med B&M i kveld. selvfølgelig trakk hun som skulle jobbe for meg på mexx i morgen seg, så jeg må opp kl 8, så får ta det litt pent i kveld ja.. urk, det er skikkelig kjedelig! Ikke det at jeg MÅÅ bli så full, men det er så bedriten å vite at jeg må så tidlig opp :sur:

anywho, så har jeg lyst å ha på meg noe litt stilig i kveld. er mange flotte jenter som skal være med, så gjelder å skille seg litt ut :lur: men vet ikke helt hva jeg skal velge, vil ikke være FOR sommerlig heller, hverken hudfargen eller været tillater egentlig det :gjeiper: har noen kilehæler jeg har lyst å bruke, men vanskelig å kombinere de.. føler jeg må ha så romantiske klær til.. hum. ja har skrevet mer i shoppingboken min om dette, for de som ønsker å engasjere seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Å, håper du får en kjempefin kveld! Typisk at du må opp tidlig i morgen, når du hadde ordnet med bytte av vakt og allting. Man burde ikke kunne trekke seg fra sånne ting, eller, jeg mener at man ikke KAN trekke seg fra sånne ting fordi da har man faktisk tatt over ansvaret og da får man heller finne noen andre som igjen kan dekke for seg, ikke gi den tilbake til den opprinnelige personen. Jaja.

Jeg bretter og bretter klær, nå til de fagre toner av Röyksopp :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( jeg er ikke i form altså. ikke pga alkohol igår, jeg drakk bare to glass vin og mengder med vann. men kjenner meg dårlig i magen og svimmel :(

jeg er så lei av at sjefen min er borte!! jeg har jo ingen å ringe til når jeg er syk, må bare stå her. hadde jeg visst det var sånn her det skulle bli så hadde jeg aldri sagt ja til jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest O-Ren Ishii

Huff, dette høres ikke bra ut! Og det høres iallefall ikke ut som om du skal være på jobb når formen er sånn. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater sånt - blir hele tiden stående å vurdere; kanskje er jeg frisk til å stå her? kanskje det går bra etterhvert? samtidig som jeg også tenker at jesus skal jeg stå her helt til 4.. jeg hadde så vondt i magen i dag tidlig, så jeg lå våken fra 06:30 til jeg skulle stå opp 08:15 :( det hjelper ikke akkurat på. tok imodium + ibux før jeg gikk og håpet det skulle hjelpe, men den gang ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ringe noen, jente. Du kan ikke stå sånn når du er så dårlig! Uff, synes fryktelig synd på deg nå, håper du får tak i noen. God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...