janne84 Skrevet 16. april 2009 #1761 Del Skrevet 16. april 2009 Kjempe flott milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 16. april 2009 #1762 Del Skrevet 16. april 2009 Har Sparebank1 og er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. april 2009 #1763 Del Skrevet 16. april 2009 Vi har Skandiabanken som hovedbank, men så har vi lånet vårt i Sparebank1. Vi er veldig fornøyde med begge bankene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1764 Del Skrevet 16. april 2009 Milla, du er fantastisk! har kopiert over diktet til harddisken min, skal jeg søren meg spare på ellers har vi vært hos noen venner og sett paradise. en annen kompis der, som skal feire bursdagen sin på lørdag og vi (jeg og E) var ikke invitert, alle de andre var. så begynte en å snakke om bursdagen i kveld, og da sier han: forresten Lekehusmor og E, jeg skal ha fest på lørdag, bare å komme! jadda... imorgen er det jobb kl 9, det blir jo alltid kjekt. så skal jeg trene, og så hjem og få litt orden på leiligheten. E skal på kino med faren sin, se Che - Geriljalederen.. står over det gitt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2009 #1765 Del Skrevet 16. april 2009 Så kjekk invitasjon, liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1766 Del Skrevet 16. april 2009 jeg vet.. we will not be attending that party, liksom :gjeiper: nei nå bør jeg legge meg.. vil ikke jobbe imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. april 2009 #1767 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg vil heller ikke jobbe, vil ha fri kjenner jeg. Er litt lei, men sånn er det bare for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. april 2009 #1768 Del Skrevet 17. april 2009 Ha en fin dag på jobben! Og i dag er det jo så fint vær. Glad jeg skal være ute på jobb i dag jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1769 Del Skrevet 17. april 2009 ja hadde jeg kunnet stå ute med masse søte barn fremfor å stå inne i en klam og kundeløs klesbutikk så hadde jeg def. gjort det.. trøtt i dag ja, ble liggende litt å lese i går. Leser den nye boken til C.J Sansom. it! idag er det hvertfall fredag, og jeg har fri i helgen! det blir deilig, er litt stolt av meg selv som faktisk har klart å si nei til jobbing og godta å ha en helg fri, selvom jeg ikke har noen spesielle planer har lyst å lage noe god mat i dag.. huumm hum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. april 2009 #1770 Del Skrevet 17. april 2009 Fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1771 Del Skrevet 17. april 2009 wææ.. og allerede føler jeg at jeg bør jobbe i morgen likevel. at jeg på en måte ikke er i en situasjon hvor jeg kan si nei til 1000 kr, som jeg jo tjener på å jobbe en lørdag. og jeg skal jo liksom ingenting uansett.. da kan jeg jo like gjerne jobbe? hvertfall på kvelden.. er så vant til å jobbe helger at når det nå kommer helger hvor jeg har fri så føler jeg at jeg liksom ikke har noe å gjøre. at jeg må ha en god grunn for å ha fri da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1772 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) :dåne: jeg holder på å daue av kjedsomhet på jobb. prøver å tenke hva jeg skal gjøre med helgen.. hum. hva finner man på?? etterpå håper jeg at jeg får tak i blåskjell, og så skal jeg kjøpe hvitvin. har skikkelig lyst på det til middag i dag! thai-blåskjell og deilig Soave eller vil jeg ha fajitas og rødvin :klø: Endret 17. april 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. april 2009 #1773 Del Skrevet 17. april 2009 :dåne: jeg holder på å daue av kjedsomhet på jobb. prøver å tenke hva jeg skal gjøre med helgen.. hum. hva finner man på?? etterpå håper jeg at jeg får tak i blåskjell, og så skal jeg kjøpe hvitvin. har skikkelig lyst på det til middag i dag! thai-blåskjell og deilig Soave eller vil jeg ha fajitas og rødvin :klø: Ta det ene i dag og det andre i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1774 Del Skrevet 17. april 2009 god plan men hva har jeg mest lyst på i dag da? :dåne: får handle inn til begge deler, og så kan jeg lage det som frister mest i kveld jeg skal hvertfall trene i dag! og i morgen og søndag! det skal bli godt! hvis værmeldingen holder har jeg veldig lyst å gå tur både lørdag og søndag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1775 Del Skrevet 17. april 2009 snart ferdig!! går litt før i dag for har vært over en del dager, og så må jeg innom posten på vegne av jobben. så da går jeg kl 3 håper det er fint vær ute! vi skal gå å se på hunden som en kamerat av oss passer, det gleder jeg meg til.. kommer nok til å bli hunde-verpesyk så skal vi (jeg og E) gå å handle inn til helgen, og på polet. gleder meg til å kose meg med et glass vin i kveld! i morgen skal vi til noen venner på kvelden og spille scrabble og drikke vin og spise ost. det blir også veldig kjekt. forhåpentligvis blir være fint på søndag så vi kan gå en skikkelig tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. april 2009 #1776 Del Skrevet 17. april 2009 Blåskjell er faktisk noe av det eneste jeg ikke liker, minner meg om hytta på Sørlandet og fisking av krabber med tråd og klype, så for meg er blåskjell krabbemat - ikke menneskemat Men håper jeg vender meg til å like blåskjell også. Er jo mye jeg ikke har likt som jeg begynte å like og elske opp gjennom årene eks. oliven og rødvin Nå kan jeg ikke tenke meg et liv uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 17. april 2009 #1777 Del Skrevet 17. april 2009 Har faktisk aldri spist blåskjell, dvs jeg har jo spist mat med blåskjell osv, men ikke dampede ol. God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 17. april 2009 #1778 Del Skrevet 17. april 2009 kos deg med og ha ei fantastisk fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 17. april 2009 #1779 Del Skrevet 17. april 2009 Høres ut som du har en deilig helg foran deg, kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. april 2009 #1780 Del Skrevet 17. april 2009 Goooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå