Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

ja det var skjønt, når vi gikk hjem fra M&G kl 22:30 så var det så mildt at jeg gikk i bare genser! utrolig deilig :)

meldt kjempevær i morgen og :mrgreen:

:kyss: på deg min søte grafis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dalieo
forresten blir jeg så MØKK provosert av den kollektive mobbingen av Margrete.. for de som følger med ;)

Jeg bliiir så lei av Nanna, hun er som en liten drittunge i trassalderen. Det skal virkelig ikke mye til for at hele gjengen bestemmer seg for å gå mot en person der inne :rolleyes: Stakkars Margrethe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes PH har blitt litt for sært nå :drY

Også at Øystein gikk ut da.. Neh! Hvis ikke Mats kommer tilbake snart så slutter jeg å se på! (eh, kanskje!)

:kose: på favoritt husmora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også fryktelig oppgitt over mobbingen av Margrethe i PH. Maken altså.. misliker både Lene, Nanna og ikke minst Karita etter det her. Karita er bare ufyselig, fysj.. hvem tror hun at hun er :rolleyes:

Nanna er sutrete og jeg er så lei av å se henne, håper hun ryker snart. Og Lene da, som henger seg opp i hvor respektløst det er å bade når noen har røket ut.. er ikke akkurat som om det var et dødsfall heller! Men jeg må jo se på likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen alle :vinke:

overskyet her i dag, men håper solen titter frem snart! :sol:

skal ringe banken og så skal jeg ta en dusj og så rusle litt rundt i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sangen har jeg på hjernen.. gøy :tunge1:

nå har jeg vært en tur på B&M, gleder meg til å begynne fulltid altså. nå skal jeg gjøre litt økonomiske tingtang, før jeg a) skal ut i solen eller b) jeg skal pakke ut og rydde skapet mitt.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToDo April 2009:

- søke på samordna

- snakke med rådgiver på jussen ang innpass av fag

- skaffe vitnemål fra VGS og FHS

- begynne å lese til Markedsføring 1 og 2 som jeg skal ta i slutten av mai

- rydde på badet, vårrengjøring!

- vaske kjøkkenskapene

- avrime kjøleskap og fryser

- trenetrenetrene

- bytte bank og opprette nytt kundeforhold (hvilken bank bruker dere? er dere fornøyd, evt. hvorfor?)

- få fikset sykkelen min til våren, trenger nytt sete

- rydde klesskapet og pakke vekk vinterklær

- pakke opp sommerklær

- gå over alle klær og være streng med meg selv, fjerne det som ikke brukes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg bruker Sparebank 1 og er veldig fornøyd, de har gode vilkår på det meste og er generelt utrolig greie å ha med å gjøre. Sondre har Postbanken og er også ganske fornøyd med de :) Hvem har du nå, og hvorfor skal du bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har postbanken og er ikke fornøyd :riste:

DnB Nor har uansett lagt meg for hat siden jeg misbrukte kontokreditten min hos de som 18 åring, så alt som ligger under de kan jeg bare glemme.. altså glemme å få noen form for lån osv noen gang :)

jeg prøver meg ut hos Gjensidige i første omgang, eller Handelsbanken. Der har mamma konto også så..

dæven nå prokrastinerer jeg veldig.. finner på alt mulig rart for å slippe å gå løs på det jeg vet jeg burde gjøre; nemlig rydde ut av kofferten min og rydde i skapet. det er bare det at det er så prosjekt, før jeg kan rydde i kofferten må jeg rydde i klesskapet, og det er så utrolig drrrrritt! men jeg tror jeg hvertfall skal brette og sortere alt av klær og så legge de på sengen, så vi kan få ryddet koffertene ned i boden. ja vet du, det skal jeg faktisk gjøre. skal rydde E sitt også, så blir han glad! og så har jeg lyst å rydde litt her og få støvsugd. er litt sjuskete her nå, i dont like that :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Men Sparebank 1 ligger vel ikke under DNB Nord, gjør de det da? :)

Er utrolig sjuskete her og, er på tide med vårrengjøring snart! Sondre var en engel og ryddet kjøkkengulvet før jeg stod opp idag da :hjerte: Da ble jeg glad! Der har det liggi kjølebag og tomme poser og alt mulig rare greier... Nå kan vi faktisk se gulvet igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snill han er da :) søte gutter vi har hele gjengen virker det som. min står for øyeblikket ute og skrur på sykkelen min, vårrengjør den som han sa :ler:

jeg har pakket ut, pakket ned alle vinterklær og pakket ut E sine ting også! :hoppe: fornøyd. nå skal jeg lage middag - i dag blir det wok med fiskekaker, villris og bl.a gulrøtter, babymais, vannkastanjer, brokkoli, sjampignon, rødløk og hvitløk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nordea, veldig fornøyd (bortsett fra at nettbanken er klønete) - stort sett gode betingelser og veldig bra kundeprogram for unge folk som gir gratis uttak og bruk av kort og også gratis uttak av kontanter i utlandet! :tommelopp:

Har ingenting negativt å si om Nordea, men har hørt masse drit om DNB Nor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToDo April 2009:

- søke på samordna

- snakke med rådgiver på jussen ang innpass av fag

- skaffe vitnemål fra VGS og FHS

- begynne å lese til Markedsføring 1 og 2 som jeg skal ta i slutten av mai

- rydde på badet, vårrengjøring!

- vaske kjøkkenskapene

- avrime kjøleskap og fryser

- trenetrenetrene

- bytte bank og opprette nytt kundeforhold

- få fikset sykkelen min til våren, trenger nytt sete

- rydde klesskapet og pakke vekk vinterklær

- pakke opp sommerklær

- gå over alle klær og være streng med meg selv, fjerne det som ikke brukes

Nordea har jeg også surret med før.. :sjenert: så dnb og nordea er uaktuelle. jeg tror jeg skal gå for gjensidige, handelsbanken eller storebrand :)

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LEKEHUSMORS DETEKTIVBYRÅ

Början

Det var i den tiden da alt gikk så galt

da hun brant ned en halv by, har jeg blitt fortalt

hun ble frikjent i retten, men det ble mye styr

og hun har for all fremtid forbud mot å eie komfyr

Hun furtet litt for seg selv, "Fy fader, fy farken!

Den dritten på Bølgen som ga meg sparken

skjønte tydeligvis ikke at det går veldig fint an

å brenne ned kvartalet når man skal koke vann

Men jeg vet bedre, ja, jeg har mine råd

nå starter jeg Lekehusmors Detektivbyrå!"

Og sånn begynner sagaen om en husmor som på si

ble alle skurkers skrekk, og fikk A i kriminologi

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...