Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

søke søke søke. viser seg at fristen er torsdag 16 :ler:

men jeg har hvertfall søkt juss i bergen og i oslo. pluss kriminologi, og film og tv produksjon. jeg gidder ikke søke masse drit, for jeg vet jo hva jeg vil. det er jussen.. så .. blir en lang ventetid til juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dalieo

:tommelopp:

Jeg stresse-søkte også i dag. Hadde litt fra før, men tenkte at jeg måtte ha masse back up-greier. Men kom ikke på noe annet enn psykologi :klø: Litt deilig å vite hva vi vil da :Nikke:

"Vet du" om du kommer inn på juss i Bergen? Er det høyt snitt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
søke søke søke. viser seg at fristen er torsdag 16 :ler:

men jeg har hvertfall søkt juss i bergen og i oslo. pluss kriminologi, og film og tv produksjon. jeg gidder ikke søke masse drit, for jeg vet jo hva jeg vil. det er jussen.. så .. blir en lang ventetid til juli!

Oo, kriminilogi hørtes spennende ut! Så litt for meg deg som en kvinnelig Poirot på jakt etter å fakke tyver!! Selvsagt med ditt eget byrå; "LekeHusmors detektivbyrå" :fnise:

Nei, men fra spøk til alvor. Juss ja, det er ikke bare-bare. Hva vil du gjøre innen jussen da?

:kyss2: Ha en fin onsdag! (ps: snart helg!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp:

Jeg stresse-søkte også i dag. Hadde litt fra før, men tenkte at jeg måtte ha masse back up-greier. Men kom ikke på noe annet enn psykologi :klø: Litt deilig å vite hva vi vil da :Nikke:

"Vet du" om du kommer inn på juss i Bergen? Er det høyt snitt? :)

jeg er ikke 100% sikker nei.. det er så fæælt! :fnise: men jeg tror og håper jeg skal det. skal ta to eksamener nå i slutten av mai også, som vil påvirke. og så vet man jo ikke hvor mye snittene vil påvirkes av de nye reglene.. så ja.. det blir spennende! snittet var 5,5 i fjor i ordinærkvote.. :ninja:

Oo, kriminilogi hørtes spennende ut! Så litt for meg deg som en kvinnelig Poirot på jakt etter å fakke tyver!! Selvsagt med ditt eget byrå; "LekeHusmors detektivbyrå" :fnise:

Nei, men fra spøk til alvor. Juss ja, det er ikke bare-bare. Hva vil du gjøre innen jussen da?

:kyss2: Ha en fin onsdag! (ps: snart helg!!)

:hoho: ja det hadde vært gøy!

jeg ønsker å jobbe med familierett eller med menneskerettigheter. eventuelt som dommer.. så langt hvertfall, kan jo være det endrer seg. men drømmen er ikke å bli den nye Cato Schøitz eller å bli profesjonell skattesnylter ;)

nå står jeg på jobb og spiser frokost. jeg og E småkranglet litt før vi gikk ut, alltid en god start på dagen. blæ. men det er fint vær hvertfall da :hoppe:

etterpå skal jeg trene, håper det blir godtgodtgodt å komme i gang! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Spennende med skoelsøknad, gleder meg til å høre resultatet! :hoppe: Og drit med krangling før jobb. Men det går seg til!

Og så er jeg litt fornæremt over at du har oversett det lure rådet mitt på forrige side altså. :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med skoelsøknad, gleder meg til å høre resultatet! :hoppe: Og drit med krangling før jobb. Men det går seg til!

Og så er jeg litt fornæremt over at du har oversett det lure rådet mitt på forrige side altså. :snurt:

:fnise:

:overrasket: det var bra du sa, for det hadde jeg nemlig ikke sett! du hadde visst sneket deg mellom :fnise:

skal sjekke det ut nå! bruker allerede den "personlige" startsiden til google, google.com/ig og er veldig fornøyd med det.. så nå er forventningene store :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii
skal sjekke det ut nå! bruker allerede den "personlige" startsiden til google, google.com/ig og er veldig fornøyd med det.. så nå er forventningene store :lur:

Genialt! :tommelsmil:

Og så kan jo dele notatbøker også. Tror google har stoppet den videre utviklingen av notatboken nå, men tror ikke de legger den ned. Jeg er avhengig, bruker den til veldig mye. Velidg praktisk siden jeg ikke jobber på samme pc hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er tydeligvis en silent treatment på gang mellom meg og E :fnise: ikke søren om jeg tar kontakt først!

men jeg holder samtidig på å sprekke av nysjerrighet på hva de inspektørene sa i dag! :haar:

jeg blir gal! :lol:

en jente som hjelper oss her spurte om vi ikke kunne bytte vakt, så det ser faktisk ut som jeg har fri i morgen! da håper jeg været blir fint, og så skal jeg være effektiv hjemme og få pakket ut og gjort unna noen ting på vårrengjøringslisten min :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mohaha :sjarmor: han ringte først!

og nå kommer han med mat til meg :danser:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:søvn: umenneskelig kjedelig på jobb.

heldigvis kommer K snart så jeg kan gå.. går en halvtime før siden jeg ikke har hatt lunch i dag.

så får vi se på været om jeg enten går å trener eller om jeg går i parken. eventuelt så går jeg da å trener senere. jeg burde også gå å kjøpe fisk til etterpå. uuurk, kjedelig. alt jeg har lyst til er at det skal være varmt ute og så skal jeg gå og sove i parken :ler:

oogså har jeg lyst på GETBOKS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

middag i dag blir wraps med fiskepinner til meg, wraps med stekt laks til E, skal fylle de med salat med avokado kanskje, og en "dressing" laget på rømme, hvitløk, agurk, eple og litt eplecidereddik, og salt og pepper sikkert. håper det blir godis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil uuuut, jeg vil uut, jeg vil uuut og drikke meg fuuull! :skya:

jeg har fri i morgen, merkelig følelse. føler at jeg må ha dårlig samvittighet for å ha byttet bort vakten men det er jo bare tull. det var jo hun som spurte om det. skal bruke dagen effektivt; husarbeid, trening og snakke med bank. og om det er fint vær skal jeg drite i alt og ligge i parken og lese bok :mrgreen:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg og vil lage wraps til middag!

men, idag blir det laks, poteter, rømme og salat på jentungen og meg.

Men de wrapsa.... namme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Silent treatment driver vi med også :fnise:

Vi er ganske håpløse noen ganger :rolleyes: Jeg prøver å holde meg, men noen ganger må jeg bare gi etter..

Wraps hørtes godt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

natta alle søte som er innom hos meg!

nå skal vi legge oss å lese.

vært en deilig dag, lest bok og grillet i parken, så vært hos noen venner og sett paradise.

forresten blir jeg så MØKK provosert av den kollektive mobbingen av Margrete.. for de som følger med ;)

natta :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...