Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gleder meg til feeeriiieeee :strix:

ikke lenge igjen nå! om en uke så er ferien nesten over! :dåne:

:fnise: flott tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har gjort det rette ved å takke ja til 100% på B&M. Gratulerer så mye med "ny" gammel jobb. :bolledeig:

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Nott :hug:

jeg kjeder meg så gruelig mye på jobb. blir sprø! heldigvis er jeg snart ferdig. så bærer det hjem.. gleder meg så masse til fredag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
å nei jeg skulle ikke skrevet at jeg hadde mousakka for nå kommer grafica til å kjefte på meg siden jeg ikke har gitt henne oppskriften jeg lovet :fnise:

:slår:

Jeg hadde ikke tenkt til å kjefte på deg før du sa det da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nææ så bra Kit! :hoppe:

den er utrolig bra altså, jeg bruker den stadig vekk :nigo:

Grafica, jeg sverger at du skal få den nå snart. hehe. bare er så sløøøv :dåne:

nå har vi spist deilig tom kha gai og tatt oss et glass vin. E har gått for å hjelpe en kompis med noe flytting, så jeg koser meg litt for meg selv :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tom kha gai?? :klø:

jeg har fått en annen bok også, cappelens kokebok tror jeg den het, men den er og en slags info bok om alle mulige ting som feks. alle sorter poteter, salater osv, med en del bilder og sånn!

Så nå kan jeg starte kokkeleringen!!

Sees vi 12. april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Alt for lenge siden jeg har vært innom her nå. :sjenert:

Hvordan koke vann. :hjerte: Tom Kha Gai. :hjerte:

Så deilig med ferie snart! *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Gratulerer med ny gammel jobb! :strix:

Og tom kah gai, nyyydelig :sikle:

Alt for lenge siden jeg har vært her inne nå, men er tilbake for fullt nå altså :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

koselig at du titter innom ansjoni!

sov til 10 i dag, deilig :nigo: ligger i sengen enda faktisk. men må komme meg opp nå for jeg må kjøpe brød ellers får jeg ikke noe frokost :nei:

i dag er det 1 april og så langt har jeg lurt mamma til å tro at jeg må gå på krykker i barcelona, lurt søsteren min til å tro at jeg ikke får vært med til barcelona og så har jeg planer om å sette inn et stuperstunt mot E i kveld.. må bare finne på noe utspekulert nok :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koselig at du titter innom ansjoni!

sov til 10 i dag, deilig :nigo: ligger i sengen enda faktisk. men må komme meg opp nå for jeg må kjøpe brød ellers får jeg ikke noe frokost :nei:

i dag er det 1 april og så langt har jeg lurt mamma til å tro at jeg må gå på krykker i barcelona, lurt søsteren min til å tro at jeg ikke får vært med til barcelona og så har jeg planer om å sette inn et stuperstunt mot E i kveld.. må bare finne på noe utspekulert nok :lur:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilbake fra jobb. har renset fjeset og gjort noe jeg sjelden gjør, lagt på en ansiktsmaske! var en sånn pose fra garnier, for å gi huden mer glød. egentlig valgte jeg den mest fordi den var sånn som man skal dra av i ett etter den er ferdig :ler: alltid hatt lyst å prøve sånn!

E er å ser kamp med noen venner, så jeg er alene hjemme :hoppe: koser meg jeg. har lagd meg en liten pizza, med kylling, mozarella, cherrytomater og så skal jeg ha på parmesan, pesto og balsamico når dn er ferdig. et lite glass rødvin lurer seg nok i meg også. og hvorfor alt dette? jo fordi det er SUPERONSDAG :strix:

imorgen er det jobb kl 9-16, så trening, så hjem å pakke! og så FERIE på fredag! har lastet ned masse nye ep av alt jeg følger med på + filmene Valkyrie og Vicky Cristina Barcelona tilå se på toget.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurte sjefen min på bølgen i dag om at jeg ikke kunne begynne å jobbe der likevel fordi jeg måtte fortsette på mexx :ler: han gikk rett på!

nå har jeg sett på tv og kost meg, snart leggetid. EN DAG med jobb igjen nå! :jepp:

må bare skrive en liten liste over ting som skal skje før jeg drar:

- jobb

- trene

- opp til D en liten tur

- hente koffert i kjelleren

- lokalisere pass

- pakke (så lite som mulig)

- huske å pakke ned H&M tøy som er mamma&søs sitt

- lade ipod (oi det må skje nuu! hvis jeg skal trene med den i morgen!)

- finne frem nytt ppillebrett

- lakke og fikse negler

og så en huskeliste til ting jeg må huske å pakke:

- nettbanknøkkel

- pass

- visakort

- pustemaskin

- p-piller

- to antrekk itilfelle jeg ikke får shoppet noe særlig første dagen

- undertøy

- den nye skinnjakken min :hjerte:

- ørepropper (!!!)

- kalenderboken min

- frynsevesken

- klokken

- ringen

- vichy leppomaden

- mobillader

det var det jeg kom på til nå..

jeg tror ikke jeg gidder å ta med macen hjem til påsken egentlig. skal jo være 5 dager i barca, og der gidder jeg ikke ha den med., og når jeg er hjemme resten så har jeg tenkt å gjøre andre ting enn å henge på dataen. og har i tilfelle mammas laptop om jeg skulle trenge å sjekke nettbank osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest dalieo

Åh, så deilig med ferie snart! Krysser fingrene for at morgendagens arbeid går superfort ;)

Og du, nå har jeg søkt på kulturakademiet :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for en god nyhet på morgenen dalieo!

nå står jeg på jobb og er egentlig litt trøtt. men det går bra da. er jo siste dagen før ferie :nigo:

merker jeg ikke har tenkt å gjøre så mye mer enn absolutt nødvendig i dag.. hehe. føler jeg egentlig har båret byrden her i to uker nå, så skal bli godt at noen andre kan gjøre litt og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg god tur og god påske. Kos deg masse! Så håper jeg jeg ser deg 12. april? Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg god tur og god påske. Kos deg masse! Så håper jeg jeg ser deg 12. april? Håper du får en fin dag!

:vinke: så koselig! håper du ogs koser deg massemasse!

satser på 12 april ja.. litt skummelt da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...