Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har jo ikke skrevet under på noen kontrakt på mexx en gang.. så i prinsippet kan jeg gå på dagen, men det skal jeg ikke gjøre da.

saken er jo det at jeg eventuelt må si opp I DAG pga månedsskifte. og alt bare skjer liksom så fort!

men jeg tror dere har rett alle sammen, jeg vil nok få det mer stabilt og bedre på B&M.. og som du sier enigma, jeg kan ikke fortsette sånn som jeg har gjort nå, med begge jobbene, det sliter meg jo helt ut.

så ja.. jeg får vel bare bite i det og si opp. bare får så utrolig dårlig samvittighet! redd de kommer til å bli sure på meg. men det må jo være lov å si at beklager, dette passet ikke helt for meg/jeg har fått et bedre tilbud.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg snakket med B&M og alt er spikret der. kjenner nesten at jeg gleder meg litt :)

Sjefen min sa også at jeg måtte regne med å få litt mer ansvar, stenging osv, og så da gjenstår bare den sure oppgaven, å si opp på Mexx.. vet liksom ikke hva jeg skal si, føler jeg må forklare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg snakket med B&M og alt er spikret der. kjenner nesten at jeg gleder meg litt :)

Sjefen min sa også at jeg måtte regne med å få litt mer ansvar, stenging osv, og så da gjenstår bare den sure oppgaven, å si opp på Mexx.. vet liksom ikke hva jeg skal si, føler jeg må forklare meg.

Si det som det er, du har fått tilbud om heltid på B&M, noe som er mer praktisk fordi du da får samlet all jobbing ett sted. De trenger overhodet ikke noe mer forklaring enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Du skal ikke ha dårlig samvittighet! Herregud, ingen kontrakt engang :sjokkert: Men ja, du skal ikke ha dårlig samvittighet, de er ikke avhengige av deg, og du trenger ikke å forklare deg med annet enn at du har fått et bedre tilbud :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg sagt opp! :haar:

det gikk egentlig veldig bra. sa bare at jeg hadde fått et bedre tilbud og at jeg følte jeg måtte og ville ta det. egentlig så hadde jeg visst 3 mnd oppsigelsestid, men hun sa at siden jeg ikke hadde noe kontrakt så skulle hun selvfølgelig ikke kreve det. hun ble bare glad for at jeg kunne jobbe ut april.

alt er jo litt vanskelig siden sjefen er sykemeldt og man vet ikke hvor lenge det skal vare.. så vi har blitt enige om å ikke si noe til noen enda hvertfall.

men puh, da var det hvertfall gjort - 1 mai begynner jeg som fulltidsansatt på B&M! håper jeg ikke kommer til å angre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og takk for respons og støtte på morgenen/formiddagen i dag jenter. jeg var nødt å bestemme meg fort, og det betydde mye at dere engasjerte dere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Husk at hvis du ikke har kontrakt er det etter arbeidsmiljøloven 1 mnd gjensidig oppsigelsestid. Det betyr at du også må jobbe 1 mnd før du kan gå, hvis de ikke lar det slutte med en gang da. Viktig å vite om, så blir det ikke noe kluss.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Åja, der ser jeg at du allerede har sagt opp, og at det går fint. MEN, hvis damen ombestemmer seg og sier du må jobbe 3 mnd så kan du i allefall slå i bordet med arbeidsmiljøloven og si at det er maks 1 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk takk! :nigo:

kjenner jeg "gruer" meg litt til å måtte begynne å forklare folk alt mulig men. det får nå være

jeg har spist mousakka til lunch og dæææven jeg er mett nå, klarer nesten ikke stå opprest! og litt under fire timer igjen av jobb :dåne:

etterpå skal jeg hjem og lage tom kha gai til middag. har noe kylling jeg må få brukt opp. og det er sååå godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du må bare si fra hvis du har lyst til å komme og bo hos meg som personlig kokk altså :nigo: Skulle ønske jeg var flink til og glad i å lage mat jeg, men det er jeg desverre ikke. Så da får jeg bare ha det så godt da :sukk: Eller evt finne meg en fyr som virkelig kan å lage mat :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å nei jeg skulle ikke skrevet at jeg hadde mousakka for nå kommer grafica til å kjefte på meg siden jeg ikke har gitt henne oppskriften jeg lovet :fnise:

wolfmoon: jeg lager gjerne mat jeg, elsker å invitere folk på middag! desverre gjør de 23 kvadratmetrene jeg kaller et hjem at det ikke egner seg så veldig til de helt store arrangementene men :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøøffe du som har sagt opp i dag!! :klemmer:

Tror det var helt riktig, jeg. Grattis med 100% på B&M!

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: takk loffen!

Michael Buble - Everything er virkelig en nydelig sang! kjenner at det dunker i hjertet mitt og jeg blir forelsket av å høre på teksten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden

Jippi! Grattis med ny jobb! Jeg tror du kommer til å trives masse på B&M jeg! :hoppe:

(Jeg skal faktisk gjøre det samme i slutten av mai :fnise: )

Og grattis med bedre lønn! Du kommer sikkert til å merke at du har mer å rutte med, for da kan du jo både spart litt og betalt ned gammel gjeld kjappere! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...